Ljubav

petak , 11.03.2005.

Razmišljajući u svemu i svačemu shvatio sam da imam ono nešto za čime sva bića teže, da imam najveću energiju i najveću moć u svemiru, da imam ljubav. Mnogi provedu čitav život tražeći ono, ono što će ih činiti sretnim, tražeći smisao života. Neki nikada ni ne saznaju i ne shvate ono što je davno Lennon rekao "All you need is love".
Samo oni ljudi koji su to shvatili, samo oni ljudi koji vole, nebitno da li je to cvijeće, vinova loza, da li su to motori ili jedrenje, samo ti ljudi su sretni. Ja sam sretan jer volim. I nije mi ništa više važno, jer imam razlog zbog kojega ovaj moj život ima smisla, zbog kojeg imamo i on i ja razlog postojanja.
Ma jedino mi je važno to što volim, što volim od glave do pete, što volim svim svojim bićem odavde do svemira. I stvarno ništa mi drugo nije važno, jer ni cvijeće cvjećaru ne cvjeta kada on hoće ma koliko ga volio, ni jedrilica ne jedri uvijek onako kako jedriličar želi ma kolika njegova ljubav prema njoj i vjetru bila, ali ni ljubav cvjećara ili jedriličara zbog toga nije nimalo manja, pa tako ni moja.
Volim i sretan sam zbog toga. Ja sam svoj smisao života našao.

<< Arhiva >>