naša nogometna avantura

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (3)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (3)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (4)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (4)
Svibanj 2013 (7)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (8)
Veljača 2013 (7)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (4)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (5)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (5)
Svibanj 2012 (11)
Travanj 2012 (13)
Ožujak 2012 (11)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (5)
Prosinac 2011 (10)
Studeni 2011 (11)
Listopad 2011 (11)
Rujan 2011 (13)
Kolovoz 2011 (6)

Opis bloga
zapisi o najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu kod dječaka, iz pera jedne mame...

Linkovi




Ova majka nema formalnu edukaciju iz kineziologije ili psihologije ili bilo čega što bi je činilo iole kompetentnom za područje o kojem piše.
Ono što ova majka također nema je iluzija da su njeni tekstovi nekome potrebni, da bi ih uopće trebalo slijediti ili da njezino mišljenje ikoga zanima.
Ono što ova mama pak ima je puno i previše iskustva u pravim i krivim odlukama svih vrsta roditeljstva i općenito… You name it, she's been there.
Ova majka jednostavno voli pisati... pa ako vam se svidi, dobrodošli sretan

10 SAVJETA ZA RODITELJE

1. Pokažite interes, entuzijazam i podršku svome djetetu
2. Dajte ohrabrenje «svoj» djeci u toku utakmice
3. Dati ohrabrenje kako u pobjedi tako i u porazu
4. Poštovati trenerov način upotrebe igrača
5. Gledati na suca i ostale službene osobe kao na savjetnike – ne kritizirati sudačke odluke
6. Kontrolirajte svoje emocije
7. Pružite pomoć ako Vas to zamoli trener ili neka druga službena osoba
8. Pokazati poštovanje za rad u klubu
9. Ne pretjerivati u nabavljanju opreme
10. Mislite na to da vaše dijete igra nogomet, a ne Vi.


"Očuvaj me od mudrosti koja ne plače, filozofije koja se ne smije i veličine koja se ne klanja pred djecom."
K. Gibran

28.10.2012., nedjelja

NK Međimurje - NK Bjelovar 1 : 3 ( 1 : 1)

Utakmica 12 .kolo 1. HNL REGIJE SJEVER, Regija "A"
Subota, 27.10.2012. u 10.00 h
Gradski stadion Čakovec

Znali smo da će utakmica biti zanimljiva, ali nama nije bilo do zabave u Čakovcu. Došli smo dati sve od sebe i važna su nam bila samo tri boda!
Još sretne slučajnosti, tribine su poprilično udaljene od terena pa se roditelji ne čuju - trener može (sam) voditi utakmicu, jeeee!
Aj sad ozbiljno.sretan

Odlična utakmica, puna sportskog naboja.
Zbog izuzetno teškog terena, koji je bio mokar i sklizak, nije bilo lako ni jednoj ni drugoj momčadi. ( Vele, teško je kontrolirati loptu.)
No ipak, nogometaši Škole nogometa Bjelovar generacije 2002. vođeni sigurnom rukom trenera Maria Holičeka, uspjeli su pokazati nadmoć nad domaćom ekipom, posebice u drugom poluvremenu, te uzeti zaslužena 3 boda.
"Sretan sam zbog pobjede i zadovoljan sam današnjom igrom svojih igrača, bili smo dobri i dominantniji ali pred nama je još dosta posla.
Vjerujem da ćemo igrati bolje iz tjedna u tjedan ", zaključio je ponosno(i) trener Holiček za kraj.
Trenutno smo peti na ljestvici sa 22 boda.






Igrali za NK Bjelovar 2002: Djordjević, Mikulić, Petak, Kliček Fran, Podravec, Ljevar, Kunštek, Sučić, Kirin i Kliček Filip.
Trener: Mario Holiček

Strijelci : Mario Ljevar 2 (10. i 40. min) i Filip Kliček kiss (50. min).

Čestitke igračima i treneru.

mah

- 18:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.10.2012., nedjelja

Pismo malog nogometaša :)

Obavezno štivo za sve roditelje dječaka generacije 2002., a i ostale dobronamjernike koji ovamo svraćaju ( po preporuci trenera ).

Ovo je pismo napisao mali nogometaš kluba iz Nedeljanca. Pismo kruži webom i pokazuje nam da djeca unatoč svemu ovaj sport doživljavaju upravo onako kako bi i trebali, kao igru...

PISMO MALOG NOGOMETAŠA SVOJIM RODITELJIMA

Dragi mama i tata!
U životu ste me učili da uvijek budem otvoren sa vama i da za svaki problem postoji rješenje. Nadam se da se nećete ljutiti kada budete čitali ovo pismo.
Sjećate li se naše zadnje utakmice, prošli vikend, kada ste me sa oduševljenjem došli gledati i za mene navijati? Zapravo, moram vam najprije reći da strašno cijenim vašu prisutnost i navijanje, ali ste zadnji puta stvarno malo pretjerali i time me doveli u veliku neugodnost pred mojim prijateljima, trenerom i ostalom publikom.

Gdje? Kada?

Sjećate li se napada, kada sam nakon dvoboja s protivnikom u neposrednoj blizini gola pokušao zabiti gol i promašio? Još uvijek mi u ušima odzvanja vaše vikanje i vrijeđanje protivničkog igrača koji me «ometao» i suca koji mu je to «dozvolio» i nije dosudio prekršaj za moju ekipu. A istina je da sam promašio zbog svoje nespretnosti....

Ili... da li se sjećate kada ste vikali na mene da trčim za loptom i pokrijem Markovog igrača? A trener mi je rekao drugačije... I dok sam razmišljao koga da pokrijem moj igrač je zabio gol za protivnika. Tada ste počeli vikati na mene zašto nisam pokrio svog igrača i spriječio pogodak, te na vratara koji nije obranio udarac.

Našeg trenera ste također povrijedili kad ste vikali na njega kada me nakon svega toga zamijenio. Moram vam reći da naš trener nije to zaslužio, on je dobar trener i dobar čovjek i svi ga mi iznimno cijenimo i vjerujemo mu. Morate znati da naš trener koristi svoje slobodno vrijeme za rad s nama. A zašto to radi? Jer voli nas i nogomet.

Strašno mi je neugodno bilo slušati sve što je izlazilo iz vaših usta. Na putu do kuće niste sa mnom prozborili ni riječi. To me jako boljelo. Vjerojatno ste razočarani sa mnom jer nisam uspio zabiti gol. Vjerujte mi da sam dao sve od sebe da bih igrao dobro i zabio gol, kako vas ne bih razočarao. Svi mi u ekipi se trudimo i želimo najbolje. U igri nije bio kriv protivnik koji me ometao, ni sudac koji mu je to dozvolio, ni trener koji me zamijenio... već ja, jer vjerojatno nisam nadaren igrač i vjerojatno neću postati velika zvijezda.

Ali... ja volim nogomet, želim igrati nogomet, želim igrati utakmice i želim se zabavljati i družiti sa svojim prijateljima, bez obzira na postignute rezultate. Nogomet shvaćam kao igru i zabavu. Zato vas molim da mi u tome pomognete. Podržite me i budite mi pozitivan uzor u svemu. Navijajte za mene , ali i za cijelu ekipu, podržite trenere, vodstvo kluba, suce, pa i protivnike.

Nadam se da vas ovim pismom nisam razočarao i nadam se da se ne ljutite što vjerojatno nikada neću postati velika zvijezda.


mah

- 21:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

NK Bjelovar - NK Varaždin 12 : 1

Utakmica 11 .kolo 1. HNL REGIJE SJEVER, Regija "A"
Subota, 20.10.2012. u 10.00 h
Gradski stadion Bjelovar

Igrali za NK Bjelovar 2002: Kliček Filip, Djordjević, Franković, Mikulić, Petak, Kliček Fran, Podravec, Pranjić, Ljevar, Kunštek, Sučić, Sabljić, Šain, Šimunović i Kirin
Trener: Mario Holiček

Strijelci: Denis Mikulić (10. min), Fran Kliček (40. min), Marko Podravec (20. min), Filip Sučić 2 (18. i 21. min), Marko Pranjić 4 (1., 3., 16.,
i 39. min), Matej Sabljić 2 (36. i 38. min) i Karlo Šain (47. min)





Trenutne tablice:





U susretima na domaćem terenu, statistika nam ide u prilog, 4 pobjede, 1 poraz;
meni se odmah, sama od sebe, nameće nova tema za idući blog post - prednost domaćeg terena, istina ili mit?

mah
- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.10.2012., četvrtak

Poredak 1. HNL REGIJE SJEVER

Trenutno stanje naše momčadi :



wave
- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.10.2012., ponedjeljak

Riječ, dvije o motivaciji djece sportaša

Svima nam zanimljiva tema iliti svatko (piše) o onom što mu nedostaje. sretan

Motivacija (lat.movere -kretati se) pojednostavnjeno jest sve ono što nas pokreće na aktivnost, što odredjuje njezin smjer i trajanje.
Postoje mnoge teorije o motivaciji, evo sto im je svima zaključak.
Na motivaciju utječe nekoliko faktora, a najvažniji su individualna motivacijska struktura pojedinca i okolina u kojoj se pojedinac nalazi.
Prvi faktor nam govori što motivira pojedinca, da li je to status, novac, napredak, usavršavanje dok nam drugi objašnjava kako na pojedinca utječe trener, društvo, publika na natjecanju, mediji ili atmosfera.
Postoje 2 vrste motivacije: unutrašnja i vanjska.
A najvažniji faktori koji podržavaju, pa i povećavaju motiviranost jesu omjer između unutarnje i vanjske motivacije.
Unutarnja (intrizična) motivacija može se definirati kao unutarnji razlog za sudjelovanje u nekoj aktivnosti zbog nje same, zbog uživanja koje se aktivnošću postiže, a bez namjere da se dobije neka vanjska nagrada.
O vanjskoj (ekstrizičnoj) motivaciji govorimo kada je sudjelovanje u nekoj aktivnosti kontrolirano vanjskim razlozima (nagrade, medalje, ocjene), odnosno kada bi izostanak vanjskih razloga izazvao prestanak sudjelovanja u aktivnosti.
Sportaši su češće vođeni ovim drugim tipom motivacije. Ali zapravo nisu niti svjesni da bi njihova sreća i zadovoljstvo trebala proizlaziti iz unutarnje motivacije. Ona je ta koja nas čini boljima, pametnijima, odlučnijima, spremnijima na izazove. I zato treba raditi na povećanju intrizične motivacije.

Za postizanje željene atmosfere koja će podići razinu motivacije uvelike je zaslužan trener. Trener je taj koji mora omogućit sportašu da razvije sposobnosti i znanja do što više moguće granice,a za to je potrebna visoka razina motivacije.
Svi sportaši trebaju pozitivan poticaj trenera. Svi oni koriste njegove riječi kako bi zamislili svoj cilj prije i tijekom utakmice ili borbe. Zbog toga je veoma važno obratiti pažnju na ono što im se govori u tim trenucima. Mišljenje trenera znači sve većini sportaša u ekipi. Oni trebaju njegovo odobravanje, poštovanje i podršku.
Kažu da niti jedan sportaš nikada neće uspjeti bez dobrih učitelja.
Treneri različitih profila različito utječu na motivaciju sportaša.
Gledano sa stajališta motivacije identificirana su dva tipa trenera. Diskriminacijska analiza pokazala je razlike u motivacijskoj strukturi njihovih sportaša.
1. treneri usmjereniji prema sportašima kao osobama, uz nisku orijentaciju na ishod, pokazuju poželjniji motivacijski profil – oni motivacijsku klimu u svojim ekipama doživljavaju više usmjerenom na suradnju i učenje, manje prema imperativu rezultata, iako je i taj tip ciljne orijentacije zastupljen.
2.treneri koji su manje usmjereni prema njima kao osobama i čija je orijentacija prema imperativnom postizanju rezultata viša, percipiraju manje znakova kooperativne motivacijske klime u svojim ekipama i njihova ciljna orijentacija vezana uz sport je općenito niža.
U tom drugom slučaju može se uočiti nekompatibilnost motivacijskog profila sportaša i njihovih trenera, što može negativno djelovati na motivaciju sportaša.

Kako ćemo znati je li dijete (dovoljno) motivirano?
Motiviran je onaj sportaš i koji je uvijek spreman na rad (trening) kojem se nije teško žrtvovati i na kojeg se može računati u svakom trenutku; onaj kojem je svaki rezultat poticaj za dalje, pobjedu koristi da bi si postavio još viši standard kog će daljnjim upornim radom i zalaganjem dostizati, a poraz koristi da bi uvidio vlastite nedostatke i spremno prionuo na dodatan rad da ih ispravi.
U sportskoj se praksi motivacija često pogrešno razumijeva.
Ponekad su vjerovanja i stavovi trenera o motivaciji previše pojednostavljeni. Motivacija se shvaća kao ‘pobuđenost’, a treneri koriste prednatjecateljske ‘motivacijske govore’ s ciljem podizanja motivacije sportaša. Takve su strategije nerijetko pogrešne i kontraproduktivne.
To najčešće zvuči kao «Ovo je izuzetno važna utakmica. Sad moraš pokazati svoj maksimum. O ovom nastupu ovisi tvoja sezona, i sl.». Time se postiže podizanje unutarnje pobuđenosti organizma iznad optimalne razine, sportaš doživljava pritisak, pojačava se razina treme popraćena tjelesnim reakcijama, a rezultat nije optimalna motivacija već vrlo vjerojatno slabija izvedba. Činjenica jest da je gotovo svaki sportaš i sam svjestan važnosti pojedinog nastupa i dodatno opterećivanje ishodom donosi psihološki pritisak koji se na natjecanju može manifestirati kao npr. strah od pogreške, pad koncentracije ili traženje trenerovih reakcija za vrijeme igre. Sportaš prestaje biti usmjeren na proces (igru), usmjerava se primarno na sebe i svoje reakcije i tako si smanjuje šanse za dobru izvedbu.
Kažu treneri (pogotovo oni stariji) da se danas sve teže pronalaze djecu koja su spremna za napore u sportskom treningu, vjerojatno i zato jer je motivacija vrlo specifična i individualna kod svakog čovjeka.
Ako dijete nema u sebi izraženu potrebu za usavršavanjem i natjecanjem tada će trenerov posao biti izrazito zahtjevan, ali kada ona postoji trener će samo usmjeravati igračev razvoj. Usprkos tome i kod mlađih igrača neophodno je stalno raditi na njihovoj motiviranosti, jer praksa pokazuje da najbolje rezultate postižu treneri koji mogu najbolje motivirati svoje igrače. Motiviran igrač koji daje 100% sebe u “lošijoj” vježbi napredovati će više od igrača koji daje 70% u “odličnoj” vježbi! Zato stvaranje uvjeta u kojima će igrači biti motivirani za trening i vlastito usavršavanje postaje najvažniji, ali i najteži zadatak svakog trenera. ( Pogotovo danas kada postoji veliki broj različitih mogućnosti zabave koji su pristupni skoro svakome- internet, fejs, ps...))
U ovom istraživanju za ovaj post naišla sam meni nepoznatu pojavu.
U sportu postoji PLATO , normalna pojava koja djeluje na (de)motivacijiu a definira se kao privremeni zastoj u napredovanju usprkos vježbanju, za koji razlozi mogu biti: umor, zasićenost, prijelaz na složeniju razinu aktivnosti koja traži više vremena za usavršavanje, nedovoljno jasne upute te (najrijedji razlog!)da je sportaš došao do svog maksimuma. Dobro za zapamtiti i ponekad se utješiti ;)

U spotu se granice savršenstva svakodnevno pomiču i ako se želi biti najbolji više nije dovoljno samo uporno i redovito trenirati, nego se i pozabaviti drugim područjima sportske pripreme, a jedan od njih je psihološka priprema. Ona uključuje rad na područjima motivacije, koncentracije, samopouzdanja, komunikacije itd. Zahtjevi modernog sporta postali su toliko visoki da mentalna čvrstoća sportaša postaje gotovo jednako važna koliko i njegove tehničke mogućnosti.
Logično pitanje koje se samo nameće – ako znamo da treneri generalno priznaju važnost mentalnih vještina, ako znamo da nam djeca na fizičke vježbe odvajaju tjedno cca 10 sati, zašto, o zašto, se ne posveti malo veći značaj mentalnom treningu?
Manjak uvjerenja, manjak vremena, nešto treće?
Da završim, ne citatom, jednadžbom:
USPJEH= (ZNANJE + SPOSOBNOSTI) x MOTIVACIJA

Dosad ste već naučili što izraz „riječ, dvije“ kod mene znače pa se neću ispričavati na dužini posta; bilo da ste roditelj, trener, sportaš, nadam se da vam je bilo zanimljivo za čitanje.

wave



P.s. izvore šaljem na zahtjev, na mail.



- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.10.2012., subota

NK Križevci - NK Bjelovar 2 : 1

Utakmica 10 .kolo 1. HNL REGIJE SJEVER, Regija "A"
Subota, 13.10.2012.
Gradski stadion Križevci

Još jedan poraz sa gostovanja protiv solidne ekipe Križevaca.
Tokom cijele utakmice naši su dečki igrali dobro, parirali protivniku ali uspjeh je izostao.
Jedini zgoditak postigao je Marko Podravec.
Je li nam udarila u glavu pobjeda iz prošlog kola, jesmo li u igru ušli podcjenjivački prema Križevčanima ili je kriv trener domaćina koji se čudesno transformirao u suca pa tokom cijele igre davao naputke igračima, tko će znati.
U subotu nam dolazi NK Varaždin, gdje će trebati puno više angažmana i kvalitetnije igre za ostvarenje pozitivnog rezultata tj. tri nova boda na našem kontu.



- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.10.2012., nedjelja

NK Bjelovar - NK Daruvar 5 : 0 ( 2: 0)

Utakmica 9 .kolo 1. HNL REGIJE SJEVER, Regija "A"
Subota, 06.10.2012.
Gradski stadion Bjelovar

NK Bjelovar- NK Daruvar 5 : 0



Strijelci : Mikulić Denis (2), Podravec Marko (2) i Ljevar Mario.



- 22:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.10.2012., srijeda

Riječ, dvije o trenerima

Tko je i kakav mora biti uspješan trener? Je li to netko tko se jednostavno takav rodio ili je takvim postao zahvaljujući prikladnoj edukaciji?
Vjerujem da ste se, kako vrijeme odmiče a naša djeca sve intenzivnije treniraju, i vi zapitali ponekad o tome.
Naravno, ne bih željela (ni znala) ulaziti u teorije i metodike treninga već se samo osvrnuti na očekivanja o tome kakav trener treba biti sa stajališta roditelja.

Vjerujem da biti trener nije jednostavno. Proces treniranja ujedno je i proces odgajanja ( djeca treniraju tjedno vise od 10 sati ).Često se desi da sami treneri ne shvaćaju koliku ulogu zapravo imaju u djetetovu životu i kako na dijete djeluju.
Od trenera se očekuje da bude pažljiv, srdačan, strpljiv, susretljiv, da vjeruje u zajednički uspjeh i rad, da bude mladom nogometašu pri ruci , u svim, pa i u tzv. kriznim situacijama , te da zrači radnom energijom i optimizmom.

Evo nekih njegovih uloga:

Instruktor - instruira sportaša u vještinama koje treba razviti da bi bio uspješan u sportu kojim se bavi
Izvor informacija - o sportskim dosezima drugih, o različitim tehnikama treniranja, aktualnim sportskim događanjima i sl.
Motivator - održava motivaciju sportaša
Organizator - planira treninge i organizira logistiku
Pedagog - sportašu pokazuje i objašnjava radnje, podučava ga
Procjenjivač - procjenjuje sportaševu izvedbu, na treningu i na utakmici
Savjetnik - natjecanja mogu biti stresna za sportaša, prisutnost trenera može i trebalo bi umanjiti sportaševu napetost
Sportaš - i sam mora biti u dobroj formi da bi mogao pratiti treniranje svojih sportaša
Vozač - često odvozi i dovozi djecu kada to ne mogu njihovi roditelji
Zaštitnik - trener je odgovoran za sigurnost onih koje trenira, kad roditelji dovedu dijete ne trening ili ga pošalju s trenerom na natjecanje očekuju da je ono tamo sigurno i pod nadzorom a ako se dogodi kakva nezgoda da bude zbrinuto na najbolji mogući način
Prijatelj - kroz duži, često i višegodišnji rad, vjerujem da je nemoguće izbjeći povezivanje koje nadilazi strogo profesionalan odnos. Trener postaje prijatelj s kojim se može razgovarati o osobnim problemima a koji možda utječu na sportske rezultate

Ovo zasigurno nisu sve uloge, ima ih još i sto je dijete duže u sportu trener ima sve veći značaj.
Istraživanja pokazuju da u periodu rane adolescencije ( 11-17 god.) trener ima najveći značaj jer dolazi do nesvjesne identifikacije s njim, igrači se poistovjećuju sa svojim učiteljem, oponašaju ga, upijaju njegove savjete i ponašanje. Na treneru je da im u ovom periodu posveti veću pažnju i, znajući za sve "revolucionarne" psihičke i fizičke promjene kod djece tog uzrasta, pruži adekvatan model koji će mnogima biti okosnica razvoja zrele ličnosti.

Sjetimo se trenera koje dobro poznajemo i usporedimo njihove uloge, načine rada, osobine... s gore napisanim.
Tko je prošao? Tko je pao? Koliko po vama treba kriterija zadovoljiti da ga ocijenite kao dobrog? Neke od navedenih, bar polovicu, sve?

Prvenstveni cilj trenera koji radi s mlađim uzrastima ne smije biti pobjeda, vec – rad na nogometnom i općem razvoju djece i mladih.
Da bi trener ovu svoju odgojnu i formativnu ulogu mogao kvalitetno ispunjavati, on mora poznavati barem osnove ljudskog razvoja: intelektualnog, motorič kog, emocionalnog i socijalnog. Naime, njegovi postupci moraju biti usklađeni sa znac ajkama razvojne faze u kojoj se nalaze njegovi igrac i, po svim ovim aspektima razvoja.
On treba, s obzirom na visoke zahtjeve sporta, djetetu pomoći da se aktualizira, potvrdi kao ličnost i rezultatima potkrijepi svoj talent.

Donosim jedan mali memorandum djece sportaša trenerima, vjerujem da ga znaju svi treneri u nasoj školi nogometa ali nije naodmet utvrditi gradivo.

Kako biti uspjes an trener djece - nogometas a?

1. Usmjeri se na ono s to djeca rade dobro, a ne na njihove gres ke! Daj im mnogo i c esto pohvale i priznanja, uz taps anje i osmijeh.
2. Pohvale daj iskreno. Reagiraj i na los u izvedbu, ali na ohrabrujuci, nekaz njavajuci nac in.
3. Razvijaj realna oc ekivanja, u skladu s dobi djeteta i razinom njegovih sposobnosti. Tako ces imati vis e prilike za iskrenu pohvalu.
4. Nagrađuj trud koliko i uspjeh, ako ne i vis e. Ako momc ad i izgubi, a dala je sve od sebe, to treba pohvaliti.
5. Usmjeri se na poduc avanje i vjez banje vjes tina. Trening treba organizirati tako da bude raznolik po aktivnostima, i da svaki pojedinac bude s to vis e aktivan. Upute trebaju biti kratke i jasne. Treba mnogo demonstrirati, iz razlic itih uglova. S to vis e koristi raspoloz ivu opremu i tehnic ka pomagala.
6. Prilagodi aktivnosti djeci, a ne djecu aktivnostima (smanjiti velic inu polja itd.). Tako ce djeca imati vis e iskustva uspjeha, i moci ce zapaz ati svoj napredak.
7. Izmijeni pravila igre, da svatko bude maksimalno aktivan. Npr. dok se djeca potpuno ne izvjes te, treba reagirati samo na najoc itije faule. Djeca se trebaju rotirati na razlic itim pozicijama, da svatko dobije priliku za maksimalnu aktivnost. Izmijeniti pravila da se olaks a zabijanje golova, s to igru c ini dinamic nijom i zanimljivijom.
8. Pohvali korektnu tehniku i kad nije dovela do z eljenog rezultata, a ne samo dobar rezultat. Ne hvali dobar rezultat, ako je vjes tina koja je do njega dovela bila nekorektno izvedena.
9. Kod gres aka koristi tzv. pristup "pozitivnog sendvic a". Prvo daj pozitivan komentar nec ega s to je dijete dobro napravilo (da se umanji njegova frustracija s to je pogrijes io), zatim daj uputu kako ispraviti gres ku, i zavrs i opet pozitivno – s ohrabrenjem.
10. Stvori ozrac je koje ce umanjiti strah od isprobavanja novih vjes tina. Gledaj na gres ke kao na nominalan dio procesa uc enja, i budi pun ohrabrenja.
11. S iri entuzijazam, dobro raspoloz enje i pozitivno mis ljenje, koje se tako prenosi na djecu. Smijes i se, pric aj s njima i saslus aj ih!
(prema i Gould, 2003)

Da završimo, po mišljenju struke i medija, dva svjetski najpoznatija, najbolja ( i još štošta naj :))) nogometna trenera:



Ne zaboravimo ni našeg ....


Za kraj, nije nogometna ali je mudra:

"Postupaj prema ljudima kao da jesu ono što bi mogli biti
i pomozi im da postanu ono za što su sposobni"
Goethe
wave


- 22:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.10.2012., ponedjeljak

NK Podravina - NK Bjelovar 1 : 3

Utakmica 8.kolo 1. HNL REGIJE SJEVER, Regija "A"
NK Podravina - NK Bjelovar 1 : 3





Sastav:
Đorđević, Mikulić, Kliček Fran, Ljevar, Podravec, Sučić, Pranjić, Kunštek, Crnčić, Kliček Filip, Petak i Sabljić.
Strijelci:
Crnčić 2, Podravec 1 (P)


- 22:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.