srijeda, 20.01.2010.

Skori Iskrcaj

Prekosutra se iskrcajen.
Sa kraja svita. Iz Patagonije, tocnije Ushuaie.
Pari mi se da san se rodija na ovoj jarpi zeljeza.
Proslo je vise od 3 miseca od kako san pija domacu kavu. Koja mi i nije vise bog zna sta jerbo ne pusin.
Ostavija san se i toga uzitka, sve u ime nekoga zdravlja i tako.
Ovi ugovor mi je doduse bija jedan od "bojih" u zadnje vrime.
Preklani san za Bozic bija na Bora Bori, igra picigin i kupa se u more. Lani, za Bozic, u srid lita na ovoj polutki, san bija na Antartici.
Izvana gledano, sta od zivota bolje trazit. Pa i nije tako.
O tome drugom prilikom.

Mastan o kuci i svemu oko nje.
Fali mi svega!
Od mirisa jutranje kave, nase spize, moje male familje, uze familje, prijatelja, poznanika, kave u Galijona, muzike, Sevida, gradela, brujeta, lesadure………..
Fali mi svega!!!
Ceka me jos jedna radost kad dodjen doma. Ceka me nova, friska instalacija novog OSa.
Sedmica je vec rezervirana kod prijatelja, provjerena.
Jedina ne razumi zasto se tome toliko veselin.
I zasto mi je Vista bila daleko bolja od Xp-ja, kad je svi gade i pljucaju po njoj.
Vista je bila “major release”.
Onima koji znaju sta je to, ne triba objasnjavat.
Onima koji ne znaju, ne isplati se objasnjavat jer stalno visi pitanje, cemu sad opet novi OS kad stari radi u redu?
A ja pitan uvik isto, zasto kupovina nove jakete ili kapota kad i onaj proslogodisnji isto tako lipo grije?

Ceka me kuvanje i to mi godi. Drago mi je. Dragi su mi mirisi kuzine dok spiza nastaje.
Ceka me Sevid. Drago mi je radit sa kamenom.
Planiram “oplemenit” skrapu u Sevidu. Napravit Mediteranski vrtal ali da izgleda kada je sam izrasta, onako na divlje.
Koliko cu uspit neznan jer za to su potrebne godine rada. Svaki se kamen prebaci par puti priko ruke prije nego mu se nadje misto.
Ceka me radost druzenja sa meni dragim osobama.
Ceka me muzika.
Ceka me jedno testiranje zvucnika koje zbog “znatizelje” vlasnika nije uspilo u desti misec lani.
Dok su dosli novi visokotonci, MTV i ja smo vec bili debelo na brodu.
I sta vise reci…ceka me sve…
...ili jednostavnije, ceka me feta normalnog zivota.

- 15:48 - Komentari(0) - Isprintaj

<< Arhiva >>