28

subota

srpanj

2007

MALO JAVLJANJA

Znam, zapustila sam blog, nemam izgovor, no vidim da su se uglavnom svi (osim časnih iznimaka) - ulijenili, zasitili, otišli na godišnji...nut
Vrućine su malo manje, no još nas uvijek prži.
Dani mi uglavnom teku po starom - Seka je došla iz bolnice, sad ide još ovaj - treći vikend po redu na terapiju aplikacijama i - onda...
Dobro se osjeća prema drugima s istim terapijama - možda - jednostavno zato što je puna energije, drži se posebne prehrane i strpljiva je. A vjerujte mi, nakon priče koju mi je pričala - bila sam u šoku i jadna nekoliko dana. Ona otvoreno priča o svemu i - ne da se, što je vjerujem - također vrlo dobra terapija.
Nosko je po starom, dobio je terapiju protiv aritmije (nije prije ništa uzimao), mora proći barem 2-3 mjeseca, pa će ponovno na holter i vidjet' će se. Kolegica koja radi na urologiji (med. sestra) mi kaže da je bolje da to ne dira i da živi s kateterom. A ja znam Noska, on jedva čeka da to riješi i da mu izvade kateter, jer ga to - sputava u hiperaktivnosti.
Vidjet' ćemo kad dođe vrijeme. Ta nahodavanja oko doktora su ga počela zabavljati, koliko vidim. Nazvao me u četvrtak i pitao - jel' idemo sutra?
Ja pitam - kuda? A on - pa doktoru na kontrolu. A prije toga sam mu lijepo objasnila da mu je dr. opće prakse na godišnjem do kraja mjeseca, a zamjena mu neće davati uputnice, ako nije hitno. Za poludit'.nut
Inače, svaki dan sam na plivanju navečer, rashladim se...divota.
Neki dan se pojavio tata Čik na bazenu (klinac mu ide sa Zmajom u razred i onomad se s Pajom natjecao u stolnom tenisu). Taj čovjek je živa atrakcija eek...
Friško zblajhan, čupav, prepržen od sunca, pun štoseva ... Došao on i traži sina, koji je trebao biti na plivačima, ali nije bio no...
A tata Čik - "znam ja, on meni - idem na trening, ja dođem njega nema, znam ja - ima komada. Sad kad mi dođe - ja ću njemu - nema komada preko tjedna - komadi su za vikend" naughty.
Ja se odmah postavila na stranu malog Čika - "nemoj pretjerivati", na što se on lukavo nasmije i kaže - "neću jako, ali da se zna red" yes
Dok on svoju litaniju istresa naglas, one jadne žene okolo ga gledaju i blenu čudom. A on je samo - malo uvrnuti zafrkant' , malo mokrom krpo udaren nut
Moram ga jednom uhvatit' u objektiv - on me sigurno ne bi tužio nono

Jučer sam cijeli dan zujala - šopingirala sa Zmajom, pa sama na šišanje, pa s Pajom - po robnim centrima. Pronašla sam sve vrste i veličine rama za slike u Plodinama. I tako jeftine (a dobre), da sam skoro na tjeme opala smijeh
Navečer sam se na bazenu skoro - samozapalila. Uzela sam sa stola onaj - obični upaljač na kremen ...
Sjela s kolegicom na ručnik, kresnula da zapalim cigaretu (ALKIONE) i upalio mi se ispod nosa kao baklja burninmad Sva sreća da imam reflekse, odmah sam ga bacila, prije nego su stradale trepavice, obrve, lice, kosa. Pajo ga trknuo i upaljač odletio skoro nekom klincu u ruksak (novi Filin, mogli smo troška napravit' taj čas). Onda sam ga ja trknula do lokve vode i konačno se - ugasio thumbup
Dobro, malo su stradale šiške i lijeva obrva (ALKIONE). Veli Zmajin trener da je to bio - Božji znak - da je vrijeme da prestanem pušiti (ALKIONE, očito si i ti to osjetio, dragi moj) smokin
Ali žao mi je da situaciju nije snimio neki nadobudni paparazzo, čak ni Jozo, koji je bio na bazenu s aparatom. Točno bi je objavila na blogu i priuštila sama sebi - smijeh na vlastiti račun smijehsmijehsmijeh
Navečer smo se igrali do pola dva u noći. Naklopali se i Zmaja nas nabrkala na onu igru - zaljepiš na čelo ime osobe, pa pogađaš. Smijali smo se k'o blesavi. Zmaji je najbolje išlo, malo se mučila sa Charlie Chaplinom, Pajo - sa Mirkom Filipovićem - tu smo mu obje dugo crtale i pisale, skoro mu sve glavne opisne karakteristike dale, a on - nikako bang bang headbang.
Onda - ja zapela na Čkalji, pa me ismijavali smijeh

Uglavnom, sve po starom - uglavnom. Malo smo svi prolupali - netko se i zaljubio cerek...
Zmaja ima simpatiju, koja dolazi pred nju na plivače, sjedi na njenom ručniku i gleda u nju - kao u Boga. Klinac je stariji dva mjeseca od nje, ulica prije naše, sramežljiv je i golobrad zaliven
Simpa mi je takav, kakav je, malo premršav, no zna se da dečki kasnije sazrijevaju. A moja Zmaja mislila da ja nisam skužila, možda je to čak i onaj što me zivkao na mobitel onoliko puta, nisam je pitala smijeh
Ali, stara koka sve skužila odmah - i bila direktna. Zmaja malo blenula eek... no eto i to je za ljude. A onda išao i tata Pajo malo škicnut'. Mali se doduše splašio da je tata Čik - Zmajin tata. No, odahnuo je smijeh
Mili moji, sve vas wave i kiss
Drž'te se thumbup

Za ugođaj... Sting (usput moj tip muškića) i "Fragile"...



UPDATE

Za još malo ugođaja, jutros dok sam pila kavu, stigla "južna" susjeda s kombijem i lojtrom - po četvrti put bang. Muža - papka - poslala na vrh šljive s kantom headbang, a ona se drži tla - ziher je ziher lud
Srećom, ova nije čula za čl. 131. KZ, a da zna - na*ebala bi Fanika nut

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com




<< Arhiva >>