24

subota

srpanj

2010

KAD VRUĆINA UDARI...

Tko bi nama ugodio namcor

Prvo udarile vrućine, pa sad opet kišurina...
Protekla dva tjedna imali smo pravo ljeto. Ali, ima onih kojima to nije odgovaralo. Sto ljudi, sto čudi nut

Vožnja na gecku ujutro, prava je milina, osam kilometara prevalim za dvadesetak minuta, najviše vremena mi oduzme "izvlačenje" iz grada i semafori, pa čekanje u pekari yes
A tek onda divota - čista priroda, rzanje konja, kukurikanje pijetla i neprestani vjetrić uz šumu...

Poslijepodneva smo provodili u zamračenim prostorijama, uz ventilatore...

Bog poživio našeg super Marija i njegovu koncesiju bazena. Bazen nam je oživio događanjima - od ranog jutra, pa do ponoći. Prvo malci, neplivači, pa redom - kupanje, rekreacijsko plivanje, aquarobic, vaterpolo, noćno kupanje, paintball...Na terasi se stalno nešto događa - prošlu subotu naletjela sam na glasno navijanje - natjecanje u obaranju ruku ili napasanje očiju na mišicama mladih (i starijih) snagatora naughty
Navečer - večeri salse i svih ostalih glazbenih žanrova. Mlinarić se neprestano mota po svuda, uvijek nasmijan, zeka-peka, prihvaća kritike, prijedloge, ponekad se uhvati čišćenja, sitnih popravaka, klincima vida rane, lijepi flastere...
Navečer nema pijančevanja, nema divljanja - veselo, zabavno, ali kulturno i s mjerom thumbup
Ponekad mi se čini da je na kupanju cijeli Bjelovar, što prije nije bio slučaj. Dakle - sve ovisi o sadržajima i ponudi. I naravno - o angažiranosti ulagača yes
Sinoć smo Pajo i ja otišli na noćno kupanje - upaljene baklje, diskretna svjetla oko bazena... Interesantno - našlo se nešto poznatih u "zlatnim" godinama, voda osvježavajuća, čak su nas i dosadni krvopijci obišli nut

Jučer mi gecko bio na servisu, nakon dvije godine. Promijenjen mu je ležaj na zadnjem kotaču i poštelane kočnice. Sad opet mogu poletjeti...

Ovih dana slabo smo kuhali, živjeli smo isključivo na hladnoj klopi - siru, vrhnju, špeku, šunkici, salatama i voću, uz obilje tekućine, naravno njami...
Danas sam prespavala cijelo poslijepodne. Pajo i ja smo htjeli u šetnju, ali počela je kiša, a i iznenadna hladnoća nas je natjerala da odustanemo. Dok je gledao utakmicu, ja raskopala obuću. Naletjela na zanimljiv primjerak, samo ne znam da li bi išle uz gecka, ili uz duge šetnje smijeh

018

014

Toliko...

Budite mi dobro
wave & kiss

Update (samo za Snoopycu)...

016

Update (za Plavozelenog) - moj konačni izbor...

001

002

17

subota

srpanj

2010

RASHLAĐIVANJE S REXOM



Nikome nije lako na ovim paklenim vrućinama...
Jučer poslijepodne Pajo i ja, otišli smo na kavu kod Rexove gazdarice...
Rex nam se smjestio do nogu - dahće od vrućine, valja se po travi i gleda nas patničkim pogledom. Siroče nezgrapno, odjeveno u crnu bundu no
A onda se Pajo sjetio da bi ga valjalo rashladiti. A kako to izgleda...


Original Video - More videos at TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic

005

004

Pijte mi vodicu, bježite od sunca i vrućine...
Budite dobro

wave & kiss

15

četvrtak

srpanj

2010

ISKRA VARŠAVSKA...



Kroz Cvjetni trg i Varšavsku-Gundulićevu, prolazila sam svakodnevno, pa sam stoga pomalo emotivna i subjektivna...

Ali očito nisam samo ja...

Nisam protiv gradnje i ulaganja. Ali mislim da i običnom laiku poput mene, nitko ne može prodati priču da kopanje u zoni stare gradske jezgre neće djelovati na statiku tih starih zdanja. Pa kad krene, da se ne ponovi slučaj Kupske ulice...

Svaka čast Horvatinčiću i Hoto grupi, ali i mala djeca predpostavljaju na koji način je ishodio dozvole.
Pravna država se danas pokazala na djelu - čuva kapital i poštenog kapitalistu - policija štiti istog, jer on ima sve potrebite dozvole...
A gdje su kad se klinci prebijaju subotama, gdje su kad se materijal iznosi iz tvornica, gdje su kad radnici ne dobivaju zaslužene plaće, kad zapjenjenni likovi u crnim majicama skandiraju "ubij...?
Pravna država funkcionira samo za izabrane - za pulene iz fiksacije o dvijesto bogatih obitelji. A svi ostali - krepajte - tko vas šiša.
I da se niste drznuli protestirati, čak ni pasivno...

Draga moja vlado, na čelu s premijerkom - nismo mi tako glupi kao što vi mislite, samo smo se malo prepustili k'o pitome ovčice koje godinama podšišavate.
Nesposobni ste, sve ste pokrali ili dozvolili da se pokrade, što se nije pokralo, to je upropašteno, bezobrazno štitite svoje fotelje, ne znate voditi državu, što ste pokazali već u drugom mandatu...zadužili ste, ne samo nas, veći našu djecu i unuke...nije bitan ZOR, nije bitna Varšavska, mnogo se toga što ne znamo iza brda valja, ali - postanite već jednom svjesni da je DOSTA !!!
Bahati ste i ne trudite se saznati kako živi stoka sitnog zuba...Stoka, koja je željela svoju državu, krvavo je platila, ali ovakovom ju nije zamišljala...Prodaše nam sve što imamo, što znamo i ne znamo...
A SDP sad kusa "nepodopštine" svog Bandića, kojeg se nisu riješili na vrijeme, nego su čekali da mu članstvo u stranci prestane silom statuta stranke...Iako sam gotovo sigurna, da je HDZ "zajašio" Zagreb - situacija s Varšavskom ne bi bila nimalo drugačija...

Na kraju - mislite li da ste nedodirljivi?

Svaka nesreća ne traje dovijeka...

Jedna iskrica može zapaliti plamen, ali vi niste svjesni...

I mentalitet ovaca ima granicu...




A vi dragi moji blogoprijatelji - budite mi dobro, unatoč svemu
wave & kiss



09

petak

srpanj

2010

REPORT - DIO DRUGI

Stvarno sam ljenguza yes, ali samo što se pisanja postova tiće...
U svemu ostalom - hiperaktivna kao uvijek. Čak i više nego obično naughty

Moja zaposlenost ušla je u drugi mjesec. Kako vrijeme leti...

A sad ukratko o poslu koji radim.
Naša vlada je odlučila smanjiti onu famoznu brojku od tristo četrnaest tisuća nezaposlenih, pa je putem javnih radova zaposlila ljude. Bilo kako bilo, ne žalim se. Ja sam upala na radno mjesto asistenta invalidnim osobama. Ukratko, svatko je dobio svog korisnika, kod kojeg odlazi puno radno vrijeme. Posao je jednostavan - održavanje domaćinstva, pratnja kod odlaska liječniku, obavljanje birokratskih poslova, kupovina i što je najvažnije - razgovori, razgovori, razgovori blabla
Kako već imam podosta iskustva s gerijatrijom, kao rođeno za mene. Doduše, moj "štićenik" je Pajin vršnjak. Otežano se kreće zbog povrede lijeve noge i lijeve ruke. Dobra vijest je što sam dobila mušku osobu (a iz iskustva znam da se lakše nalazi zajednički jezik s muškarcima), a ona malo lošija je - da čovjek živi na periferiji, točnije imam od kuće do njega - punih osam kilometara. Sad je moj Gecko dokazao punu svrsishodnost. Bilo je malo frke prvih tjedan dana - vrućina, boljela je guza, blagodat je - biciklistička staza cijelim putem thumbup

Čovjek živi u mirnom sokaku, nakraj sela, uz šumu, a pored njega susjed drži - konje thumbup Ima malog peseka, koji me svako jutro dočeka mahanjem repa. Ima pijetla i četiri kokice. U svakoj prilici nauči se nešto novo. Tako je Fanika naučila da jedan pijetao mora imati deset kokica, da bi ispunio svrhu postojanja yes Ovaj ima samo četiri, koje stalno traži po dvorištu. Oko kuće - mnoštvo gnijezda s rodama, hodaju po cesti ispred kuće, zelenilo i mir, dokle god pogled seže...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Inače, moj štićenik je i naš bivši susjed iz starog kvarta i Pajina bivša mušterija na taksiju. Tako da sam na kraju ispala sretnija neg' pametnija, odlično se slažemo. On se pribojavao koga će dobiti, a ja sam boga molila da me ne zapadne neko zadrt i "težak"...

Sve je drugo po starom. Juniorki završila škola, uživa i jurca svakodnevno. Glavno mjesto za izlazak - postali su im štandovi na buvljaku, u ulici. Blizu je Billa, pa se kupi i nešto za prigristi njami

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Pokazuje i volju da skuha ručak. A onda zamaže hrpetinu suđa lud Svjesna sam da ne smijem prigovarati, neka se uči na vlastitim pogreškama...

Na famoznom bazenu još nisam bila, ići ću sutra, najvjerojatnije. Morala sam prvo uhvatiti malo bojice u dvorištu...

Sinoć oko deset sati uvečer, neki bolesnik izronio ispod šljiva uz štreku, skinutih gaća. Šokirao juniorku koja se vraćala iz grada bang
A nas dvoje goluba sjedili vani u dvorištu. Juniorka dojurila sva šokorana i psuje sve u šesnaest, odložila torbu i skupa s tatom Pajom u potjeru za egzibicionistom. No lik je valjda suknuo sporednim putem ispod mosta. Taman se spremala da ga opandrči, samo je morala odložiti torbu...
Svašta hoda po svijetu...

Toliko od mene, da čujete da je sve po starom i da nam nikad nije dosadno nut
A za kraj - jedna friška fotka, opuštajuća... Malo je mračno, ali atmosfera romantična...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro
wave & kiss

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>