26

utorak

lipanj

2007

BAKSUZ-DAN

Prošao je "debeli" vikend. Malo sam se odmorila. Pri tome sam zijevala od vrućine i disala kao riba na suhom. U nedjelju sam konačno odlučila izaći na sunce, pokupiti malo bojice. Izvukla sam ležaljku, madrac gore, ručnik, bikinac, slušalice u uha, zdjelu voća, litru vode s ledom i - baby kremu za sunčanje - faktor 25.
Kako se nikad ne mažem sa tim stvarima (osim maslinovim uljem i kakao-maslacem), nemam iskustva. Sunce je ove godine mnogo jače, pa sam mislila - zlu ne trebalo. Nakon dva sata izležavanja (da nije bilo vedro plavo nebo i popuhivao povjetarac, zbrisala bih ranije), skužila sam da sam jednako bijela kao kad sam izašla na sunce headbang
Ako ništa drugo, skužila sam da je baby- krema, faktor 25, stvarno za male bebe. I ne bum više ništa stavljala na sebe, osim možda pive. No, to s pivom funkcionira super, ali samo za - domaću upotrebu, u dvorištu. Boja se prosto lijepi, samo smrdiš po ustajaloj pivi party
Danas sam krenula ponovno - po starom. Nosila sam Nosku ručak i opeglanu posteljinu, slušala priče sat vremena... Noska nerviraju muhe, koje su pred kišu kao poludjele. Maše s onim muhomlatom lupa po stolu, sretan kao malo dijete kad pogodi koju thumbup...
Nemrem vjerovat' što sve zabavlja ljude kojima je dosadno. Otišla sam i ostavila ga da se zabavlja s lupanjem muha i s novom knjigom iz knjižnice...yes
Došla sam kući, naklopala se i sa Zmajom krenula u shoping. Ona se sva zrihtala i ja, ne mogavši odoljeti - napravila par snimaka...thumbup. Krenula ja na "gecku" (mojem guralu na dva kotača, ako još postoji itko tko ne zna), a Zmaja fotka iza leđa. yes
Ja stala, okrenula se da joj kažem da se ostavi gluposti i požuri. Koraknula s pedale, na lijevu nogu (!!). No lijeva noga se izmakla u gležnju, prefrknula i Fanika - opala (ali vrlo elegantno i polagano), postrance, skupa s bicom bang. Zmaja je mislila da se zezam (!!) i nije me uopće doživjela bang...
To mi se dogodilo prije petnaestak godina s gležnjem desne noge, ali srećom, odmah je vraćen na mjesto, pod stručnom rukom...
Ovaj put je lakše...recimo.
Obavile mi shoping, vratile se kući, noga se polagano ohladila i natekla kao buhtla. Sreća - Ketonal-forte, Deep Relief, led i gumena čarapa, smirile stvar. A sutra...budemo vidjeli. No Fanika sve zaliže, pa će valjda i ovo.
Interesantno, ja imam povrede - zarađene uvijek na nekim glupim radnjama - prst sam iščašila na kartanju magarca, desni gležanj na preskakivanju po dvije stepenice u klompama, pala niz stepenice - hraneći mačke, pala s ljestava berući trešnje...Ima još toga, ali se neću više sramotiti nono
Drž'te mi fige da mi sutra noga ne bude kao balvan.yes
Još me i Pajo našpotao - da tražim vraga i da imam više sreće nego pameti namcor.
I ko mi kaže - on, koji je sjeo na bicikl, nakon sto godina i - pokupila ga guska u pretjecanju, a druga guska na kirurgiji mu nije namjestila ramenu kost bang
Dosta za danas, idem nešto prigristi (ako ništa drugo apetit me i u boli dobro služi njami
Čitamo se
wavethumbupmah

Zmaja ispod trešnje

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Fanika - par sekundi prije "slijetanja"

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Nakon "slijetanja"...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


<< Arhiva >>