12

utorak

lipanj

2007

STANDARDNO

Dani mi prolaze u klasičnoj strci, dadiljam djeda Nosonju, hranim ga kao bebicu, čeka me na prozoru ili sjedi ispred kuće - kad zna da ide ručak...
A najbolji mi je kad nazove telefonom - nabroji što treba, pozdravi i poklopi slušalicu, a ti Fanika - ako ti nešto nije jasno, više nemaš prilike pitati.
Toliko o njemu.
Drugo dijete je tijelom u Bjelovaru, a mozgom i dušom na - maturalcu. Sutra imamo roditeljski i moram staviti jezik u nepce i skulirati se. I stoički saslušati razrednicine panično-manične strahove i kuknjavu unaprijed. Boga molim da dođe i tata-Čik, da se malo nasmijemo. Nadam se da hoće, jer njegove provale, nas roditelje - pretvaraju u jogunastu djecu. Jedino razrednica, se ne zna ili neće ili nema potrebe nasmijati. A dobro - sto ljudi, sto čudi.
Ovaj vikend bila je seka kod kuće. Došla je malo da promijeni okolinu. Napričale smo se i koliko sam bila vesela što bolje izgleda, toliko su me rastužile sudbine žena koje su s njom u bolnici. Ima ih iz svih krajeva Hrvatske. Djevojaka starih i dvadesetak godina.
Obavila sam godišnju kontrolu - sve OK, Fanika zdrava k'o dren. Sretna sam zbog toga i nije mi žao da redovito idem, kad vidim što se događa.
Pajo, k'o Pajo, uskače gdje može, ponekad je dosadan (tko kaže da ne postoji muška predmenopauza, taj - laže), k'o buva. Onda ga otkačim i - mir. U nedjelju smo se vozili biciklima do bazena, na "našoj" klupi - popušili cigaretu...Pa smo popili kavu u bazenskom kafiću. Pa je Fanika okom sokolovim, na deset metara udaljenosti primjetila - novi cjenik iznad blagajne. U sebi sam opsovala sve po spisku - lokalnoj tajkunki (sjećate se posta o njoj prošlo ljeto, žena koja voli organizirati druge da rade umjesto nje, dok ona sjedi). Ukinula je popust na ulaznicu nakon 15 h. Sada je cijena jednaka, bez obzira je li - radni dan, vikend ili praznik - 15 za odrasle i 10 za djecu do 12 godina. Lani je - nakon 15 h cijena za odrasle bila 10, a djecu 8. A većina ljudi preko tjedna dolazi s djecom tek oko 4, 5 poslijepodne. E ne bu joj to Fanika prešutjela...
Uz to, bila sam vam opet vrijedna, napravila sam nekoliko novih slika, pa za kraj...
Čitamo se wavethumbupsmijeh

Pastel

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
Pastel, crtano po poznatoj slici, ali sam malo eksperimentirala s jarkim bojama

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Pastel

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Olovka (+ crna drvena bojica i ja u odrazu stakla)
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com




<< Arhiva >>