Edhel Taurë

srijeda, 26.03.2008.

o pauku


Pričat ću vam o pauku. Pričat ću na taj način da svaki put gledajući njegovu fotografiju povežem sa par malenih trenutaka kad je prošao po mom zidu.
Bio je crn. Veoma crn. Dugačkih i lijepih udova. Prekrivenih crnim dlakama mekanih na pogled. Na glavi stajale su iste crne dlake ali razbarušene na sve strane. Imao je pogled u očima: "flj flj pojest ću te, sad ili odmah, flj flj, sviđa ti se moja kosa? dođi da te gricnem, flj, flj"

Bio je jako mršav i gladan. Hodao je po mom zidu, ali ja sam bila lijena pričati s njime. Samo sam ga tu i tamo promatrala kako juri mojim zidom.

Uvijek se smiješio svojim bijelim zubićima kojim je grickao svakakve zivotinjice male. Ali imao je dobre oči ma koliko opasno i zlobno izgledao.

Bacim pogled tu i tamo na njegovu fotografiju... I smijem se tom pauku kojeg sam voljela jer se pravio zloban a bio tako dobar.

:* mom pauku

26.03.2008. u 00:40 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.