Edhel Taurë

subota, 20.10.2007.

Netko mi je oprao starke


Inače nakon škole u petak bude sve veselo i vrckavo, kao kad pustiš ptičice iz kaveza. Jučer je bilo kao da mi je netko oprao starke. Žena iz biologije je pričala o prskanju krvi iz arterije, na što sam ja očito u zadnje vrijeme malo više osjetljiva. Nije ni mojoj Ivi bilo svejedno, pogledavale smo se svakih 20sek... Hermetička prostorija sa tragovima kisika i krv svugdje oko nas. Zadnji put kad sam bila u toj prostoriji bila sam pijana gotovo od sve te krvi oko mene i sad ponovno ista scena. Kad ćemo jednom prestati o toj krvi. Jao. :)

Ne znam što vi radite preko praznika, ali ja se idem najesti zdrave hrane. Prehrana u domu je pogubna za želudac. Jao Jao Jao. :)

Kupila sam novu pernicu hehe, rješavam se svih stvari koje su imale ikakvih stvari sa latisnkim, tako i te stare pernice. Uglavnom pernica je plišani magarac i zove se ... Stipe dalmatinac. :* mom Stipu

20.10.2007. u 12:35 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.