Edhel Taurë

subota, 18.08.2007.

verse o tebi


Ponekad zaželim da smo, ti i ja, samo lutke na onom velikom, starom tavanu gdje sunce uvijek nježno teče između grbavih crijepova i bljeska se na našim licima. Zlato.

Staklenim prstićima lomim posljednju zraku da nam oboma bude toplo još neko vrijeme. Tišina.

Sanjam naše fotografije kao nerođene ptice širokih krila i bistrih očiju kako će se uvinuti u modra nebesa i pokazati svijetu naš plamen. Udaraljke.

Plešem oko tebe i vadim svoje šarene marame. Ti se okrećeš za mnom i prstima hvataš njihove krajeve. Kotrljamo se u šarenilu naše sreće pokušavajući se stopiti baš kao što to prave boje rade. Uzbuđenje.

Bosa polagano ulazim u kupaonicu, tražim miris tvog parfema koji se svakim otkucajem smjenjuje s zelenim i bijelim pločicama.

Vragolasto se smješkaš i bježiš mi među fuge naših ludo utrošenih dana.
I tako te ja tražim među tuđim uspomenama, kao mala zaljubljena djevojčica… gledam tvoje fotografije i čitam tvoje riječi, sanjareći i tapkajući bosim prstićima po tvojem krhkom, ledenom podu… Strah.

Pogledam se ponekad u zrcalo, cijela, tek toliko da znam jesam li ti dovoljno mršava. Smiješno. Hm. Leptiri.

Pjevam. Psujem. Moja zbunjenost u tvom okrilju. Sramežljivo i u tajnosti vježbam svoj potpis tvojim prezimenom. Tirkizna tinta.
Sve to zajedno skupljam kao rijetke dragulje i neodgovorno bacam u mlinove vremena. Igra.

Plavi prah nastao struganjem naših figura o životnu ploču guši sjećanja na bivše. Reci mi sada, vjeruješ li u vitezove prošlih snova, u ledene kraljice egipatskih mora i svemirske bogove naših sunaca? Govor.

Sedam je ljubavi bilo, a jedna od njih je naša. Struna.

Moja, tvoja ruka, tvoja u mojoj i moja u tvojoj. Ljubav.

18.08.2007. u 17:50 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.