Andrzej Sapkowski: Saga o vješcu

srijeda , 15.04.2020.




Andrzej Sapkowski: Saga o vješcu

Posljednja želja, Mač sudbine, Vilenjačka krv, Vrijeme prezira

Izdavač: Puls čitaj najbolje, Egmont

Posljednja želja i Mač sudbine pisane su u formi kratkih priča i svojevrstan su uvod u samu sagu. Tu ćete prepoznati i neke bajke. Autor se oslanja i na slavensku mitologiju. Ova Saga spada u epski fantasy,a počinje od treće knjige odnosno Vilenjačke krvi. Cijeli serijal ima 7 dijelova.
Geralt je vještac koji bira između većeg i manjeg zla ono manje. Misija mu je ubijati čudovišta.
U pričama se pojavljuje jako puno likova. Na momente sam znala pogubiti konce.
Autor vješto isprepliće sadašnjost i prošlost. Likovi su vrlo živopisni kao i sama priča uz mnoštvo zanimljivih opisa.

U ovim pričama ima doslovno svega,od vješca,čarobnica,čudovišta,vilenjaka… što daje jednu kompleksnu i zanimljivu priču.

Iako sam tip čitateljice koja čita većinom povijesno ljubavnu i ljubavnu tematiku uz poneki krimić, znam posegnuti i za fantasy knjigama i obično biram ciljano takav tip knjige. Kako sam dobila na recenziju Vatreno krštenje posegnula sam i za ovim knjigama kako bih mogla napisati vjerodostojni osvrt na pročitano. Slažete se da nije fora pročitati 5. dio serijala,napisati osvrt na pročitano,a ne znate što se prije događalo.

Za sve ljubitelje fantasy priča i one koji su to malo manje, a nisu pročitali Sagu imate moju veliku preporuku. Vjerujem kako vas ove knjige neće razočarati,meni su se jako svidjele i sigurno ću ovaj serijal čitati ponovno.
Knjige potražite na ovom linku:
Posljednja želja
Mač sudbine
Vrijeme prezira
Vilenjačka krv


Natalija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.