Zagorski breg

ponedjeljak , 20.02.2017.

Prije nekoliko godina kupili smo u jednom malom selu iznad Gubaševa svoj "komadić raja". U blizini ima tek nekoliko klijeti, makadamski put, nema auta, ma živa milina.Savršeni mir narušavaju jedino ptice, pokoji djetlić, vjeverice ( koje mi obavezno pokradu ono malo lješnjaka što imam, a o orasima da ne pričam) ali moraju i one spremiti sebi nešto za zimu. Lješnjaka nikad nemam , ali zato oraha ima i za nas i njih. sretan Kada smo kupili voćnjak sa malom kućicom bio je jako zapušten, no sada je to nešto sasvim drugo , kada smo uredili.




Ispod trešnje sam si smjestila začinsko-cvjetni vrt pa se tako tu može naći svašta.
Karanfili

Hibiskus, neven, vlasac, lavanda, ružmarin, lavanda to je samo jedan dio ....



A kad se radi o boravku u prirodi tu je onda nezaobilazan roštilj, peka.... a štrudla ispod peke savršena.



I u povrtnjaku se nađe svega po malo. Koliko god bilo posla, uvijek sam nekako na kraju vikenda ispunjena pozitivnom energijom, odmorne duše, jer taj mir koji je tu mi ne može nitko platiti . To je moj zen.... I na kraju cijele ove priče nema ništa ljepše nego kada ubereš plodove koje si sam uzgojio, bez herbicida i pesticida. Jer domaće je uvijek bolje i slađe.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.