Gadget 3

28 svibanj 2016

U međuvremenu
Skočio sam još jednom. Bio sam u društvu jedne prekrasne crnke koja je nestala iste mikrosekunde kad sam rekao da sam zauzet. Ništa značajno. A možda to i nije bio pravi skok, nuspojave su ionako nestale, nisam siguran. Nego, napravili smo ISTINU. Ispalo je da je tehnološki lakše izvediva nego što smo mislili. Serija je bila izuzetno ograničena, više kao premium proizvod.

Za promociju sam trebao agenciju koja može napraviti kampanju za prodaju baš svega. I tako sam prvi prodao sve: stan, komad zemlje negdje tamo daleko – koji je bio dostatan za benzin (nije zemlja išla u to vrijeme) i 25% udjela u dobiti na sastanku koji je uslijedio. Stisak ruke, Ugovor…

Kampanja je trajala punih 30 dana. Uštedjeli smo već nakon tjedan dana s jednim gradskim visokopozicioniranim i medijski eksponiranim političarem. Nije laž da smo mu dobro platili kako bi nosio našu narukvicu koja je odradila posao već na prvom javnom nastupu, znakovito 01.05. Bilo je urnebesno. Pištala je nakon svake druge rečenice. One u kojoj je spomenuta laž. I moram reći da smo očekivali tako nešto. Digla se velika pompa. Brzo su se pojavili sljedeći kandidati koji su se smatrali sposobnijima, pametnijima i većim igračima pa su probali i propali – besplatno. Oni koji nisu željeli probati, u medijima su okrupnjavali priču o lobijima i unutarnjim i vanjskim neprijateljima. Zapravo, kad malo bolje razmislim, bilo je u tom trenutku dosta otpora s raznih strana. Možete zamisliti. Ali sve u svemu – kasno. Narod se konačno počeo zabavljati. Na prvim izborima Istina je bila obavezni dio svih TV i radio emisija. Ahahah, to je bilo ludo. Na kraju se očekivano proširila i izvan granica naše male države. Padale su vlade, bilo je i kratkih ratova za održanje statusa, ali sve neuspješno. Naroda je bilo daleko više i konačno je postao svjestan svoje snage. Uz malu pomoć Istine. Istina je u tom vremenu označila one koji su je nosili. Ignorirani su oni koji nisu. Puno toga promijenilo se u kratkom roku, s jedne strane bilo je bolno, ali za veliku većinu oslobađajuće. Preživjelo se.

Zamislite, prvi proizvod koji je agencija izbacila na tržište nakon Istine kupovao se kao lud pod sloganom: 20% udjela! Skoro kao pravo kupinovo vino!

Volim ljude!

Šesti skok
Neću vas lagati – isprovocirao sam taj zadnji skok. Prošlo je 67 i 67 i 67 dana nakon 335 dana. Ne, neću vam otkriti kako. Živite svoju budućnost. Mogu vam samo najaviti da u budućnosti kojoj sam bio gost nema narukvica, Istina je postala istina, unormalila se, ta prošlo je očekivanih nekoliko generacija – očistilo se. Nakon toga Istina se preselila u muzej, poseban stalni postav „etalon istine“. Nedaleko metru. Naravno da se nisam slagao s tim, ali tko je mene pitao? Ionako sam ostao gost budućnosti s malim skokovima natrag. Strahovito me zanimala ta umjetna inteligencija, hoće li nas sad prihvatiti kao odgovorne i ravnopravne ili ne? Naravno, sva moja lova isparila je na istraživanja u tom smjeru. Ali iz prve ruke samo ću vam ponoviti:

It's full of stars! ;)


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.