la strazza

11 svibanj 2016

nije stvar u ženama, stvar je u muškarcima. on kao muškarac, iako u javnosti i po balkanskim mjerilima (a drugim mjerilima i ne pripada – nit je bio u vojsci nit ima porodicu), nije dokazan, trebao bi to znati. kad već zna za štrace i tko su one i kako se do njih dolazi. čitao sam to na nekom portalu i bilo je i nešto lijepih riječi na račun žena, ali kud s ovim završi?

pa muškarci su prave štrace, spremni izjaviti ljubav, obećati brak, popravljanje demografske slike i svašta i onda žena sva sretna, uzbuđena i bez tjelesne predigre, zapravo naviknuta na predigru riječima stvori sliku pravog. ona tada ipak popusti pred svim zavjetima koje je u sebi položila majci, ocu, nerazočaranju učenog…

ali nije ni to potpuna istina. istina je da se srce nešto uzlupa, pa se krv preseli u vitalne organe, što dokazano nije mozak... jedno oh, jedno ah i gotova stvar, jebeš ga.

ali nije ni to istina, potpuna. obratio se vjernicama, pa bih onako laički, barem ja sam sebe – koji nit sam profesor, nit držim predavanja djeci ni odraslima – pitao: gdje sam jebeno pogriješio? kako to da je uz sve moje napore sve više mladih žena u „traženju pravog muškarca preko kreveta“?

to su prva pitanja koje postavljam.

spomenuo on i „zadnje vrijeme“, nemojte me hvatati za riječ, ali tako nekako su napisali na tom portalu, znači u „zadnje vrijeme“ žene isprobavaju muškarce kako bi se na kraju odlučile koji će biti OK. jebate, pa za nešto kupit na taj način treba vremena… i proba. znam ja kad odem kupit hlače, probam – ne valja, pa onda opet i opet i nikako… onda hodam 3 godine u jednim te istim dok se ne raspadnu. OK nije potpuna analogija, ali teško je i u ovom banalnom primjeru. a i ja sam možda izbirljiv u tom pogledu. ali ne zaboravimo i sve one neodlučne, možemo samo zamisliti kako je tek njima… ajd, vratimo se na zadnje vrijeme.

drugo pitanje, sasvim nebitno (na prvi pogled) od kojeg godišta to kreće?

sigurno ne od godišta majke. ehehehej, nemojmo sad biti blesavi. majka je svetica. svaka. u očima svoje djece. zato nećemo pitati što je njegova majka radila prije braka, niti ćemo pitati što je moja majka radila prije braka, ili nedajbože nekog blogera nego ćemo štracom proglasiti sve one mlade/srednje/stare neudane cure koje traže… ili se traže. Jebeno.

a muškarca ni rječju nećemo taknuti.

jer zna se tko treba biti bog i batina u kući.

kod mene je Božica.

ne, nije joj to ime ;)


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.