Jako intenzivno...

Ovih dana proživljavam jako intezivne dane....nije da se baš žalim....moram priznati da kada se tako nešto zareda i kada se nema vremena za razmišljanje, promišljanje, analiziranje i oklijevanje dolazi do jednostavnog, brzog, intenzivnog življenja....i nije loše....
Međutim, ja naravno imam potrebu o svemu najprije dobro razmisliti, sve dodatno proanalizirati i naprosto sporije raditi neke stvari u svom životu, volim na miru osvjestiti sve oko sebe i sada imam malo zaostataka, malo sam umorna, malo nemirinije spavam i jednostavno malo sam si čudna.....gotovo kao da ovo nisam ja.....sve ide brzo...i ja uskačem....opa....ni vikend mi više nije dosta da se odvrtim....
Ali ne može to biti trajno....ovi trenuci opuštanja su mi još dragocijeniji, još više shvaćam važnost svojeg mira i svoje kućice....polako se fizički oporavljam od svakodnevnih cjelodnevnih akcija.....i veselim se novima....
Da stvar bude bolja...mislim da me slične intenzivne akcije očekuju i u budućnosti...mislim da će se ovakvih dana još ponoviti, dana u kojima ujutro odem od kuće, navečer kasno vratim, a u međuvremenu napravim neku neobičnu, meni novu i važnu stvar, neki novi doživljaj i neka nova ekipa i situacija se upletu u moju svakodnevicu....ili dana kada naprosto nisam dovoljno sama i usporena kao ove zime npr. kada se sve dešavalo na minimumu. Proljeće je u punom sjaju kod mene, malo me i muči alergija pa osjećaj iscrpljenosi postoji i zbog toga....ali prvenstveno imam osjećaj noviteta i akcije.....osjećaj da živim punim plućima....
Prijateljice se čude kako sam neobično i veselo raspoložena, čak i kada stvari baš ne idu kako bi trebale, nekako sam spremna na sve i ne dam da me uhvati malodušnost koja uvijek vreba u mom životu....nekako sam je uspjela izbaciti iz vidika....nadam se trajno....počela sam čak pitati ljude oko sebe, pomalo glupava i naivna pitanja...."zašto ti nisi sretan"...."zašto ti nisi vesela"... "zašto si natmuren"....haha...i mislim da to čak može i malo iritirati....a od kud meni sada taj stav i kako sam samo uspjela biti tako vesela i pozitivna, te da li će to potrajati....ne znam...
Znam samo da sam zadovoljna trenutno sa situacijom kod mene, u mom životu se nešto mijenja i voljela bih kad bi svi mogli osvjestiti kod sebe u istu stvar...kad bi mogli zaključiti da će sve biti dobro i još bolje sa pozitivom i veseljem....
Sada idem malo odmoriti od svega....staviti "mozak na pašu".....ipak je nedjelja dan odmora...predviđena za lješkarenje....biti će već dana za pisanje, analiziranje, mozganje......
Pa-pa.....





25.03.2012. u 14:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o svemu i svačemu... o životu jedne udane, zaposlene žene u njenim tridesetima....o njenim razmišljanjima o svijetu, okolini u kojoj živi.... ljudima i događajima koji oblikuju život... o mislima i snovima koji su možda samo njeni, a možda i neki drugi misle slično....
Ovo je skup dojmova i razmišljanja....ljubavi....sreće....tuge.... i zadovoljstva života.....džidžeraj....



Hit Counter
Hit Counter target=_blank>counter

Linkovi

Brane Airbrush Blog