Prvi blog

Dakle,

došlo je vrijeme da se izrazim na ovaj način, jer je količina neizrečenih i uzastopno ponavljajućih misli i osjećaja, na dnevnoj bazi i općenito u mom životu, već alarmantno dosegla razinu "pucanja po šavovima", odnosno razinu "jesi li primjetila da puno pričaš u zadnje vrijeme".
A ja zapravo ni ne stignem sve reći što mi srce želi i što ima potrebu izraziti se....

Iako nisam neki "kompjuterski" tip, uz malu pripomoć moje druge polovice....evo mene tu....da sa vama podijelim sve što imam za reći, i što je meni važno.

O čemu?

Iskreno, to još ni ja ne znam...kako mi "grah padne" koji dan, kako budem inspirirana ovime ili onime što se dešava u meni i oko mene...kako bude nešto preteško ili prelijepo za prešutjeti....tako će i moje misli vama dolaziti na čitanje i razmatranje.....možda....a nešto od generalnih tema, a da ne kažem "život općenito" mislim da će biti:

ljubav(sve meni otkrivene i neotkrivene tajne najvažnije stvari na svijetu, bez koje ništa nema smisla)

posao( kako ostati normalan i sretan na poslu koji te ne ispunjava u potpunosti)

prijatelji i obitelj( poredak nije slučajan....što je to što ljude veže i čini ih sretnima i sigurnima u njihovom okruženju)

zabava i hobi( kako ispuniti svoje vrijeme, posvetit se sebi i drugima i ispuniti se )

duhovnost( mir, razumjevanje, blagonaklonost, humanost, duhovni rast i razvoj)

sve male tajne: ljepote, rituala, stila, osobne sreće, malih stvari koje nas vesele.... sve pametne i ne tako pametne stvari koje čine svakodnevicu lijepom i harmoničnom, a ponekad i kaotičnom....

Zavirite u moj džidžeraj.....


10.09.2011. u 14:20 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (5)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (4)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o svemu i svačemu... o životu jedne udane, zaposlene žene u njenim tridesetima....o njenim razmišljanjima o svijetu, okolini u kojoj živi.... ljudima i događajima koji oblikuju život... o mislima i snovima koji su možda samo njeni, a možda i neki drugi misle slično....
Ovo je skup dojmova i razmišljanja....ljubavi....sreće....tuge.... i zadovoljstva života.....džidžeraj....



Hit Counter
Hit Counter target=_blank>counter

Linkovi

Brane Airbrush Blog