Samo Durica

četvrtak, 08.12.2016.

još dvije medalje

Naše " Frulice " vratile su se doma s još dvije medalje, ovog puta srebrnog sjaja iz obje kategorije u kojima su nastupale: folku i jazzu.
ovo je bilo jedno od onih putovanja koje si ja nisam mogla priuštiti,
prvo, jer u ovo doba nemam šanse dobiti godišnji odmor, jer,
sad je na poslu takva ludnica, posla ima i preko glave, treba sve okititi, pripremiti za blagdane, odraditi radionice, roditeljske, priredbe, sastanke, dogovore, edukacije,
dakle,
ni u primisli mi nije bilo, čim sam čula termin, koji je inače uvijek ljeti, kada jedino i mogu koristiti GO, pa i putovati,
no,
nije samo to poresudilo,
drugi razlog je bio, naravno, i moji dečki,
koje ne bih mogla ni željela ostaviti same doma,
a da idemo svi troje, opet ne bi bilo moguće,
em, zbog love, osim ako ne bi neki kredit digli za to,
a i Čovječuljak ima posla u ovo doba godine puno više, recimo, nego u nekim drugim periodima,
iako se radilo samo o tjedan dana, čini mi se, možda koji dan više zbog puta.
zbog jeftinijih karata oni su putovali prvo do Venecije, pa preko Istambula u San Francisko,
a tek onda dojahali, nakon tri dana puta, do Montereya.
ovaj put ove krasne haljine, zapravo, suknje i majice šivao nam je poznati hrvatski brend:
Hippy Garden
i hvala im na tome,
jedino kaj se meni više sviđa bijelo - crvena kombinacija,
znači bijela majica sa stiliziranim licitarskim srcem i crvena raskošna suknja,
ove crveno - crvene kombinacije su mi malo tumač,
al, već smo zaključili kako o mom ukusu nije pametno raspravljati,
majice su bile donirane i nije se moglo oko njih prigovarati.
sve u svemu
ja sam na svoje Frulice ponosna
i s guštom gledam krasne fotke
kojima mi vade mast
kad god stignu.

- 06:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #