Samo Durica

ponedjeljak, 05.12.2016.

Lilina blogoigra

1.Ja sam:
A)djevojka sa lanenom kosom
B)automehaničar iz Trokuta
C)na putu prosvjetljenja
D)................(odgovorite po želji)

D)..........Super K Proizvod


2.Osjećam se:
A)čist' oke
B)neprilagođeno-kao sa druge planete
C)kad narastem bit će bolje
D)sretno što sam živ/živa


sve u isto vrijeme



3.Imam:
A)nedovoljno vremena za nešto pametnije od ovakvih igara
B)svo vrijeme svijeta
C)taman da ovo odigram
D)pokvareni sat u autu pa svugdje stižem na vrijeme, čak i uz igranje igrica


nemam osjećaj za vrijeme



4.Noću:
A)čekam da prođe
B)puno puta piškim
C)bojim se mraka i provalnika
D)čitam/jedem/živim punim plućima

spavam, jedva čekam da spavam, sve dok se dijete ne probudi,
oko tri ujutro i počne svrbiti, onda više ne spavam.



5.Dan:
A)svaki mi je isti, živim ko na traci
B)je ono kad se ja probudim a sunce uskoro zađe
C)mi počinje (luđačkim) bljeskom u očima- eto još jedne avanture predamnom!
D)24sata- pola mrak, pola svjetlo, čemu filozofije i poezija....

uglavnom A),
al priuštim si i nekaj, kad i ako uspijem



6.Volim gledati filmove i dršćem od uzbuđenja pred TVom:
A)kad štrklja krv iz glave glumca
B)rišu flomićem po trbuhu pacijenta da bi mu u idućem kadru otuda vadili salo
C)kada im konj pobjegne u šumu
D)kada se rover skoro skrha na Marsu

crno - bijele klasike


7.Sramim se hodati ulicom kada:
A)ne osjećam ljubav prema bližnjima (na ulici)
B)osjećam ljubav prema bližnjima (na ulici)
C)volim samo sebe
D)mi je odjeća prešarena

ne sramim se hodat po ulici,
bar ne još,
aha, da,
nekad se sramim, kad skužim da mi je muž sflekan i sav zgužvan,
ko da nemamo doma vešmašinu



8.Stvarno uvijek perem ruke poslije:
A)obavljanja nužde
B)dolaska iz tramvaja ili autobusa
C)rukovanja sa novcem
D)bureka

A), B), C), D) i nakon zahoda, bankomata, brisanja tuđeg nosa ili guze, rukovanja ljepilo, temperom....


9.Kad gledam u nebo
A)mislim na voljenu osobu gledajući zvijezde
B)tražim naznake koje potvrđuju lošu prognozu za sutra
C)čekam znak od prijatelja svemiraca
D)pravim se da sam u dubokim mislima da me ostave na miru
E)fotografirati ću oblake da imam što staviti na blog


obično gledam u zvijezdice, mjesec il sunce


10.Vjerujem u:
A)duhove
B)male zelene
C)politiku
D)samopomoć


Anđele, Isuseka i ljudsku dobrotu


11.Živcira me:
A)uvijek netko
B)nikad nitko
C)netko nikad
D)netko uvijek

pa, ne znam, nisam jako nervozna osoba, i izrazito sam introventirana


12.Volim:
A)sebe
B)svoju mamu
C)koga ne smijem
D)'voljeti' je komplicirani pojam
E)nekog tko nije naveden

svoju dečke i bližnje, more, boje, toplinu, mirise, zafrkanciju, ples, dobru glazbu......



13.Slobodna/slobodan sam:
A)obaviti što moram
B)činiti kako želim
C)od sviju nereda
D)utorkom

nedjelja mi je jedini slobodan dan



14.Slušam:
A)Mate Mišu
B)najradije tišinu
C)muziku
D) (svoju)djecu kako pjevaju

slušam i dok slušam šutim


15.Veselim se:
A)što će Božić doći
B)što će Božić proći
C)Božićnim pobožnostima
D)prejedanju od Božića do Nove godine
E)poklonima

veselim se vremenu koje ću provesti sa svojima


evo,
zahvaljujem se Lili na trudu, želji volji i energiji,
te se također zahvaljujem i njenoj inspiraciji,
pa i sponzorima, ako ih je imala,
a, ako nije, zahvaljujem se još više,
baš sam uživala.
nebum nikoga izdvajala, jer nije ni Lili,
pa tko želi neka se priključi,
a tko ne želi, nek se ni ne muči.
pusa, Lili!

- 09:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #