Hrvati su očito potekli od autohtone pasmine konja iz doline rijeke Sarasvati, s obzirom na to koliko vole hipodrom.
#%"$&
Mariano Aureliano • 01.04.2025. u 23:50
Ha, ha, ha!:)))) U sridu gađaš.....Neki bliger/ića koji se boji ovo napisati pod svojim nickom. Neka, i ovako je dobro.
luki2 • 02.04.2025. u 00:00
@luki2 - :)) Ne bojim se, ali uvijek ostavim par dana za "murder mystery" odgonetanje. ;)
Mariano Aureliano • 02.04.2025. u 00:05
Štulić je govkrio da je razlika između hrvata i rvatine ista onoj između seljaka i seljačine. Ujkana slušaju samo rvatine a meni žao jadnih konja koji će bit traumatizirani ujkanovim revanjem :(
TEATRALNI • 02.04.2025. u 00:20
A i glavni "pjevač" je sam po sebi njištav. Pa da, njištavi konj.:))))
luki2 • 02.04.2025. u 00:32
Luki ne tako nećemo vrijeđat konje-dobre i plemenite životinje koju usput od ujkana imaju daleko veći kvocjent inteligencije a posebno od ujkanovih fanova.
TEATRALNI • 02.04.2025. u 00:35
@Teatralni: Tako je.
luki2 • 02.04.2025. u 00:43
@teatralni - A Krleža: "Sačuvaj me bože srpskog junaštva i hrvatske kulture". Vidiš, uopće mi nije palo na pamet da će tamo sve vrijeme biti konji u svojim boksovima!!! Đizs!
@luki2 - Dobro kaže @teatralni, prije je to verzija revanja negoli njištanja. :)) Neka se magarci ne uvrijede, no revanje ima jednu naročito disonantnu komponentu. ;)
Mariano Aureliano • 02.04.2025. u 00:44
Ma ja se slažem, ja se uvijek slažem. Reve, o.k....
luki2 • 02.04.2025. u 00:55
Lipo je Krleža reka....
sewen • 02.04.2025. u 08:19
Razvio si prepoznatljiv rukopis :P
NF • 02.04.2025. u 09:07
Čovče, pala sa stolice od smija. Kratko, jasno i usridu:))))
A Krle je neporeciv...I on usridu...
Dnevnik jedne babe • 02.04.2025. u 10:52
ja ko i @NF......
Annabonny • 02.04.2025. u 11:56
Gle ovo i komentare ispod. sad sam na komentarima zasad je više normalnih. Ovo je jedan od boljih.
"Ovdje nije riječ o glazbenom ukusu, a iako je jasno da tu nema glazbe, već samo krajnje primitivnog pastirskog zavijanja, problem je njezina poruka. Biti ponosan na svoju naciju je plemenito i OK, mrziti druge nacije je zločin. Nacisti i ustaše su zločinci, kao i Thompson i svi koji ga slušaju. Dodatno, Thompson svjesno igra na kartu najnižih emocija, pozivajući se na domoljublje, a zapravo šireći mržnju. I bogati se na taj račun, a domoljubno ne plaća porez ovoj zemlji koju navodno toliko voli. Sramim se živjeti među ljudima koji to podržavaju."
TEATRALNI • 02.04.2025. u 12:00
@Teatralni
Pročitala taj komentar. Tipu je nick Top Shit, ali to što je napisao je iskreno, časno i ponosno. Nema se tu što dodati. Meni su vrlo simpatični oni što uvijek izbjegavaju jasne odgovore, pa sve nešto ne bi pikio ni kakio, migolje, danas su za, sutra protiv, kako vitar puše, jučer komunisti, danas hadezeovci... Osobito ako se smatraju intelektualcima. Smatrati ne znači to i biti... A onda kad još počnu filozofirati - e to je gore od slušanja dotičnika;)
Dnevnik jedne babe • 02.04.2025. u 12:40
govorite vi što god hoćete , ne moramo voljeti Thompsonoce pjesme niti biti na Hipodromu: sinoćnje Otvoreno je polučilo zaključak, da je Thomsonov rasprodani koncert dokaz, da on ima svoju publiku, da jest s razlogom nominiran ( i ne dobio ) Porina i da će biti zabilježen kao najposjećeniji koncert u Hrvata.
Vox Pupuli je to htjeli mi to ili ne.
Annabonny • 02.04.2025. u 14:54
FANTOM SLOBODE
Posljednjih dana zatrpani smo posvuda s fenomenom 'svjetskog rekordera' Marka Perkovića Tompsona. Postignuti rekord pak sugerira da je pjevač čiji jezik priča cca. 4,5 milijuna ljudi, a planetarno razumije još samo cca. 7 milijuna ljudi iz 'komšiluka' (koje gdjegdje rekorder i proziva u svojim tekstovima) statistički popularniji od Beatlesa, Rolling stonesa ili sličnih mainstream bendova i trendova i to kroz čitavu dosadašnju povijest glazbene industrije...Hmmm.
I dok će oni koji fenomen MPT shvaćaju najosobnije, kao neku potvrdu ili čak svoju osobnu pobjedu, doista temeljem neke analize uzorka online kupovine naći argument da je npr. kakav Bob Dylan drugorazredni stihoklepac za našeg svestranog MPT, valjalo bi se ipak fokusirati na realnost. Što je realno?
MPT je primarno brend, pozadinski, na žalost mnogih, on je čisti trgovački proizvod s marketinški kreiranom pričom i to po pravilima struke. Pričom koja je ujedno planski i trgovačko-logički 'nadglazbena', upravo i samo radi profita.
Ta priča navodno nosi 'poruku', klicu istinskog prkosa proklamiranog kao nešto pozitivno (prkos je međutim, čini se, suštinski usmjeren prema sebi samome, jer se nimalo ne nazire fokusirana i jasna razlika i kriterij kategorija između njih i nas, onih i ovih, ispravnih i krivih). Ili? MPT nosi poruku zajedništva kroz podjelu, očuvanja kroz sukob, prepuštanju božjoj pravdi i volji uz aktivni rad na svojoj, postizanju mira kroz vrenje, raja kroz vatru koja gori u njemu!? Jasno i logično kao dan, zar ne!?
Priznajem da ta poruka ne dopire do mene ne samo zbog glazbenog kompota, već i zato jer mi je inicijalno nejasna, kontradiktorna, jer mi se čini ponekad toksičnom, a ponekad, ili čak pretežno, je oksimoron. Gledano realno čini mi se čak da je MPT antipod sebi samome, a njegova poruka je kompot nespojivog i kontrarnog.
Konzistentnost i jasnoća njegove poruke proporcionalna je jasnoći njegovog glazbenog stila u kom ćete naići lepezu...Od simplificiranih posudbi etno napjeva, opera, Abbe, AC/DC, Riblje čorbe do sladunjavih nota kakvih pop gay bendova 80ih, čak i etno baštinu starosrpskih guslarskih napjeva. Realno sve ima kvalitetu inputa u ovaj kompot, ako će financijski taj kompot biti financijski suficit ili čak boom. Ima logike u tom segmentu priznajem.
Doista zašto se ne igrati naizgled nespojivim? Jer MPT jest primarno i suštinski proizvod glazbene industrije kojoj pravila i logiku kreira bilansa. Nedvojbeno je također MPT u tom tržišnom segmentu izuzetno napredovao.
Štoviše, ta medijska transformacija simpatičnog mladog 'krezubice' s linije ratnog razdvajanja kod Čavoglava na samim počecima iz branitelja u kafanskog pjevača lakih nota, koji potom osvaja srce pjevačice etabliranog Magazina i penetrira u estradu. Tamo se potom preko nostalgičnog preživjelog viteza ustaške vojnice putem vjere transformira u svenarodnog učitelja 'zabranjene' povijesti. Pri čemu tu i takvu povijest i mindset u pjesmama nagrđuju i brane istinu upravo oni od kojih je svojedobno primao financijsku naknadu za izvedbenu , estradnu pasivnost?! Ludo, ha? Opet spajamo nespojivo ovaj put ne toliko logično osim u materijalnoj domeni.
Sveukupno gledano sve to je poprilično zajeban i zahtjevan posao za jednog predratnog drniškog konobara čini mi se...No ipak ključno je da iza njega stoji tim.
Sve prethodno navedeno bilo je moguće samo i zato jer se taj naizgled introvertirani i u verbalnoj komunikaciji, ruku na srce, ne odveć i osobito snalažljiv i spretan čovjek već desetljećima drži u medijskoj karanteni. Progovara jako malo, a i tad kad progovara to čini jednostavno i priprosto, uz sjetu i dubinu poruke prilagođene ciljanoj skupini. Realno, odlično vođen marketing i cijela organizacijska podrška.
Šutnja je zlato i upravo zato je i bilo moguće, prije eventualne demistifikacije stvarnog cjeloživotnog MPT raditi te faceliftinge i medijska uprizorenja proizvoda..."
( H. Čupić)
****
Slažem se s autorom.
MPT def nije moj cup of tea, al prezirati ljude koji ga slušaju i uvažavaju, vrijedno je svakog prezira.
Bojati se ljudi koji mu dolaze na koncert, pa na temelju toga donositi sudove o neonacizmu, također ne smatram isuviše inteligentnim.
A pouzdano znam da su ga itekako ovih mjeseci pjevali i studenti u Srbiji.
Time je on zapravo postao simbolom infantilnog bunta. Ne pridavati toliku važnost po meni je najbolje rješenje.
Sarah • 02.04.2025. u 17:54
Sara po običaju lupeta-nije bilo potrebe čitati kilometarski pamaflet koji citira i u kojem nije rečeno ništa pametno. osim što prodaje maglu relativizira i brani neobranjivo. Od argumenta nema ni A. To je ziher prepisala s narod.hr illi nekog sličnog šugavog portala. Pjevali su ga i u Srbiji? hahahahaha jel to zakašnjela fora za aprililili?
DJB-Sve potpisujem!
TEATRALNI • 02.04.2025. u 18:15
Iđemo naprid.
Od stoke sitnog zuba došli smo do plemenite životinje, rasne. :)
Dobra dosjetka sa hipodromom.
Za razliku od oca domovine, ti si pristojan.
Dvi, tri riči... • 02.04.2025. u 18:38
@Dnevnik jedne babe: O da, "obožavam" kad netko mijenja stavove kao uloške- danas komunist, već sutra vatreni desničar- da ne bi selo slučajno pomislilo...:)))) Image je ipak jako bitan i što drugi misle....Nemati stav je nešto jadno, ali mijenjati ga prema prilikama i popularnosti - nešto najjadnije.....
luki2 • 02.04.2025. u 19:22
LUKI I DJB-Pa mijenjati stav kak vjetar puše i znači nemati kičmu. Čuj ovi relativizatori koji ugroženo po drugim opskurnim blogovima nariču oko moje replike su mi i daleko gori od milovanovih sorry markovih zakletih obožavatelja jer su bar transparentni s njima se zna uvijek na čemu si s relativizatorima očekuj sve i svašta. Samo me čudi da kmečavci ne kmeče ovdje jer ovdje je tema. Ali ok ionako ne bi niti polemizirao s nekim kao ona mentalna higijena iznad svega.
TEATRALNI • 02.04.2025. u 20:53
@Luki
Za image spremni! ;)))))
@Teatralni
Dobro si to sažeo. Treba održavati mentalnu higijenu...
A voks popularni jest, tu i tamo, izrodio neke dobre društvene promjene. Isto je tako taj vox klicao Hitleru i Musoliniju. Pritom ne mislim reći da je Em Pe 3 Hitler, bože sačuvaj...
No, mentalna higijena je vrlo jednostavna: ko što zube treba oprati... tako se treba oprati od neonacizma. Između nema. Prosto ko pasulj;)))
Dnevnik jedne babe • 02.04.2025. u 21:41
@Dnevnik jedne babe: E, sad Te se malo bojim....:))))) Ovo o Hitleru sam već nekoliko puta napisala na blogu - kao neće on ništa, on je lud, ali bezopasan....Ma kakvi, nije on ništa.....Samo je izazvao Drugi svjetski....A onda se jedan inače jako pametan javio da bi nam bolje bilo - jer bi smo bili pod Italijom.....:)))) Ajde reci!:))))) A ovo image zbog jedne babe, koja uporno tvrdi da zna engleski....Zna ga kao moj Mija.....:))))) E, svakakvog korova ima, a posebno se otkrije na ovakvim temama. I to je dobro!
luki2 • 02.04.2025. u 22:08
DJB-A što ćeš kad mi se bljuje na niske patriotske strasti. Thupson je ratni profiter i to po 2 principa što ne plaća porez i prisvaja tuđe i što zarađuje na tom parazitskom "domoljublju". Da je domoljub ne bi revao o crnoj košulji s tavana herceg-bosni lošoj 45-oj Kupresu kao dijelu Hrvatske i ljutoj travi na ljutoj rani. I plaćao bi porez domovini koju navodno voli.Thupson simpatizira ndh i pavelića koji nisu ništa bolji od hitlera ako ne i gori jer domaća peta kolona. Zbog parazita poput njega i njegove publike nikako u 21.stoljeće.
TEATRALNI • 02.04.2025. u 22:29
U svakom vrtu @Luki treba počupati korov jer smeta raslinju koje je kvalitetno, a kako si dokazano mobilna i vrijedna, probaj i ovdje učiniti reda skupa sa svojom "pasicom" Miom.
Ima li razlike između tvoje prijateljice ( kako kažeš) lepe Brene i Thompsona kada je domoljublje u njihovim pjesama u pitanju ?
Ti posjećuješ njene koncerte, diviš joj se javno , slikaš se čak i pokazuješ na blogu svoj glazbeni ukus , pa čemu čuđenje prema onima 281000 prodanih karata iz nekoliko europskih zemalja najavljenih posjetitelja?
Annabonny • 02.04.2025. u 22:38
Na stranu žanr-Brena ne veliča četništvo. Thupson usraštvo da.
TEATRALNI • 02.04.2025. u 22:42
@Annabonny: Sada ćeš i psa vrijeđati? Baš bolesno. Postoji ogromna razlika između Brene i Thompsona. Brena, naime, kaže: hajde da se volimo, a ne hajde da se mrzimo- a o mržnji pjeva Thompson. Ništa se ja više i nikome ne čudim. Ljudi nemaju srama. Ti prva!
Najveća razlika: Thompson je bio u ratu, da ne kažem ubijao....Prezira vrijedno....Jer - Brena nikada nije bila u ratu. Brena nikad nije ubila. Točka! Njoj je nesavjesni vozač ubio oca. Na njegov rođendan ga je pogazio! Ali, naravno - pojma nemaš, a pišeš. Kao obično.....
Opet zakeraš gdje ne treba. Nije bilo dosta kad je onaj čija si podguzna muha tražio moje diplome? Nisi se tada dovoljno osramotila? Odvratnooo!
I da što sam postigla u životu?! I to sama! Sve sam postigla! Sve!
luki2 • 02.04.2025. u 22:58
Ma baš sve ?
Ma nije valjda baš sve ?
Onda si jako sretna sa sobom , baš dobro da sretni ljudi postoje i to zadovoljni sa sobom.
""Bizarno je što je ona kao Bošnjakinja pjevala srpskoj vojsci dok su njezine sunarodnjake ubijali u BiH." Dražen Lalić, sociolog
Annabonny • 03.04.2025. u 00:58
@Annabonny: Baš sve što sam htjela i željela. Naravno da sam i sretna i ponosna - svakodnevno - na sebe. Ti, na žalost, ne znaš što je sreća. Bila bi ispunjenja da znaš. Žao mi je....Ovako samo ujedaš i vrijeđaš naokolo.
Ti si kao ona zla vila iz Snjeguljice, koja nije pozvana na proslavu rođenja djeteta, pa ju je proklela da umre. Međutim, zaboravila je da postoje još dvije vile, koje su mogle samo ublažiti njenu kletvu - ne je i poništiti. Pa su rekle da će djevojčica samo zaspati, i da će je probuditi ljubav. Vidiš, potrebni su mnogi da ponište što jedan zasere.....
luki2 • 03.04.2025. u 07:25
LOL!
Annabonny • 03.04.2025. u 09:34
@Sarah - Tekst koji si kopipejstala nije loš, no s tvojim se komentarom ispod njega ne slažem sasvim. Ja se upravo bojim Thompsonove publike, dok se, na primjer, ne bojim one Gibonnija, Massima, Đoleta, Coldplaya i sl. Vrsta ili tip publike puno govori o samom izvođaču. MPT je, što bi se reklo, pogodio u bilo naroda - i baš to je po meni ono zastrašujuće, puno više od samog lika i djela MPT-a. Jednom davno, prije možda osam ili devet godina, sjedio sam u Osijeku u nekom mirnom, normalnom kafiću, pio kavu i čitao neku knjižicu, kad je konobar odjednom odlučio staviti CD MPT-a. U prvi tren htio sam ustati, platiti i napustiti lokal, no onda sam ipak odlučio ostati barem do kraja prve pjesme, eto da je poslušam. Na koncu sam odslušao cijeli album, na vlastito zaprepaštenje otkrivajući u sebi određenu emociju, slično kao kod umjetnog seksualnog uzbuđenja koje izaziva pornografija. Tada sam možda po prvi put jasno spoznao zašto ga raja toliko voli - njegova muzika na demonski način zna doprijeti do tih atavističkih strasti "krvi i roda", nečega što je trebalo ostati u ropotarnici povijesti i podsvijesti. Zahvaljujući ili uz pomoć MPT-a mladi, umjesto da se okreću onome što je prirodnije mladosti, idealizmu i pozitivnim, uključivim osjećajima pobratimstva lica u svemiru, pronalaze sebe u tzv. rodoljubnom antagoniziranju protiv vječnog neprijatelja na bazi "krvi i roda", u ambijentu rata i cijelog tog mračnog mindseta prikovanog za mračnu prošlost punu zla i nasilja. A kad se radi o ljubavnim pjesmama, one su i opet vezane uz djedovinu, kamenjar, tzv. tradicionalne vrijednosti, vjeru i Crkvu... Jer, naravno, te dvije stvari idu u paketu - ratovanje protiv ljutog neprijatelja i povratak ratnika svojoj djevojci pastirici. E samo kako bi se sutradan mogao vratiti na tu neku imaginiranu i univerzalnu bojišnicu. Za mene je to tek domoljubna pornografija najgore vrste, no budući da je puši TOLIKI broj mladih, to mi pokazuje koliko smo kao narod sjebani.
Mariano Aureliano • 03.04.2025. u 10:53
Pogodak baš onako u sridu.Bravo LP
Taango • 03.04.2025. u 19:42
@ a vidiš, interesantno. Hvala ti na odgovoru.
Ja ti pak poznajem ljude koji ga slušaju intenzivno i idu na ovaj koncert 05.07. S nekima od njih izlazim povremeno, a s nekima i radim. To su ti uglavnom ljudi koji slušaju i tamburicu i Magazin, pa i Brenu i drugu kuruzu ako je dobro društvo, izrazito se vole zabavljati, gromko pjevati i plesati, svirati. Skroz su bezopasni u kontekstu o kojem ovo pričamo- ne dijele ljude po nacionalnosti ili vjeroispovijesti. Nadalje, poznajem osobno i neke Srbe koji tvrde za Marka da je jako" harizmatičan lik" i kažu mi otvoreno "šteta da i mi nemamo nekog takvog, " narodskog pevača".
Onda, poznajem ljude koji ne slušaju Marka osobno, al idu
na koncert " jer ide ekipa", jer ih nosi emotivni naboj ko kad pobijede naši u rukometu, nogometu.
I oni su bezopasni u potpunosti.
Ljubi svoje, da bi znao ljubiti tuđe.
Ovdje vrijedi istaknuti mislim, što sam napisala i kod Supatnika, nije me dirala Thompsonova glazba niti dok sam plakala na Dukate, niti zavijala s Vannom " Dosta je rata.." za vrijeme najžešćih granatiranja Vukovara recimo.
No, svejedno ga ne doživljavam domoljubnom
pornografijom, jer neke ljude iskreno dira, pokreće u
pozitivnom smislu.
Katarzu donose suze, emocije, ganuće.
Znala sam pisati o jestivom ganuću i ono se meni nikako ne bi moglo podvesti pod ikakve atavističke porive.
Kao što istinskog emotivca može iz duše i srca rasplakati mlada trešnja u cvatu, tako ga može istinski i ganuti i rasplakati ljubav spram vlastitih korijena, pripadnost jednom izranjavanom naivnom narodu, privrženost rodnoj grudi gdje je činio prve korake. Ne vidim tu ništa loše, zdravi su korijeni bitni za rast.
Zlouporaba tih emocija sasvim je drugi par postola i o tome se treba starati svaka jedinka sama za sebe, srazmjerno svojoj inteligenciji.
Kroz povijest, što našu, što svjetsku, nije domoljublje bilo to što je dovodilo do ratova, već silna pohlepa i manipuliranje domoljubljem, u pozitivnom i u negativnom smislu: nekom se prigovaralo pomanjkanje svakog domoljublja, a nekom su se šovinizam i nacionalizam htjeli prodati pod domoljublje.
Sve u svemu, slično kao što osobno niti pornografiju ne smatram nužno niskom frekvencijom i nečim lošim, ukoliko pomogne čovjeku da se riješi: stresa, nagomilane frustracije, negativnog naboja ili nervoze, tako ni strasne osjećaje privrženosti vlastitom narodu, odanosti vlastitim korijenima ( koliko god da mi je krošnja široka)ne smatram baš ikakvom opasnošću ili još gore, sjebanošću.
Obzirom da hrvatsko nacionalno biće toliko puno godina nakon završetka rata još nije doživjelo " izvini", a o ratnoj odšteti da ne govorimo, možda ono sada ima potrebu pjevati samo sebi.
Za utjehu.
I can by myself flower.
Da može krenuti dalje.
Sarah • 03.04.2025. u 21:19
@Sarah - Sve bi bilo u redu da je ostalo na ljubavi prema vlastitim korijenima, pripadnosti jednom izranjavanom naivnom narodu, privrženosti rodnoj grudi gdje smo činili prve korake i sl. Ali nije. U tome je problem. Zar zaista misliš da bi MPT bio toliko popularan da nije ubacio The Neprijatelja na bazi "krvi i roda"? Ja mislim da ne bi, ni približno. Ne znam znaš li, jer tih par sekundi su se sve nacionalne televizije trudile izrezati pa se moglo vidjeti samo jedanput kad je išlo uživo, no Marko Perković Thompson je na Trgu na dočeku rukometaša u jednom momentu, negdje pred kraj, uzviknuo: "Za dom...", a raja mu je unisono odgovorila: "...spremni!" Dakle, ta naša vrla mladost itekako zna koga sluša i voli i zašto ga sluša i voli. Da i ne govorimo o obilju "crnokošuljaštva" (crnih majica), nacističkih frizura i ustaškog znakovlja na svakom njegovom koncertu. Ja vjerujem u ovo što ti tvrdiš, da mnogi idu na njegove koncerte iz skroz bezazlenih razloga zabave i provoda, no oni zaista nisu njegova ciljana publika. O tome da imaju pileći mozak kad im ne smeta to ustašovanje oko njih neću ovom prilikom. Bilo kako bilo, već sama činjenica da neki izvođač u tolikoj mjeri promovira nacističke ideje u svakoj bi normalnoj zemlji značila društveni konsenzus paljenja crvenog alarma koji bi državne organe i političare na vlasti automatski pokrenuo na adekvatnu reakciju, no budući da to kod nas maestralno izostaje, ne mogu ne ponoviti zadnje riječi svojeg prethodnog komentara.
Na kraju svojeg komentara ponovno, kao i jednom prije, pronalaziš opravdanje za ustašluk, pa završavaš riječima: "Da može krenuti dalje." Zanimljivo je kako se dvoje ljudi mogu dijametralno razlikovati u percepciji iste stvari jer ja mislim da im upravo to svom svojom silinom priječi da krenu dalje. :)
Mariano Aureliano • 03.04.2025. u 23:50
Nego, mogao bi u srpnju ispasti veliki skandal kad se otkrije da na Hipodromu nema ni približno toliko raje koliko je "prodano" karata. No o tom potom. :)
Mariano Aureliano • 03.04.2025. u 23:58
@ a gle , neprijatelj se sam ubacio, davno:-)) i nije bio izmišljen nimalo.
Huligana i delinkvenata ima na svim koncertima. Zabranjeno je uvijek bilo i bit će zabavno i izazovno, i mladima i vječno infantilnima.
Ustašovanje bi bilo prisvajati dio Zemuna u kojem živi nešto više Hrvata. Ovo je smiješno!
Ne slažemo se i niđe veze:-)
( ja ću se sjetiti Mariana s Velikom kuglom u srpnju)
Sarah • 04.04.2025. u 01:01
Kad prsti snova na tipkovnici uma stisnu susjedno slovo... ;)