tko je kriv?

utorak , 26.11.2019.

Mene nije opljačkao Sanader.
Nije me razočarao Milanović,
ni Kolinda Grabar Kitarović,
niti šokirao Bandić ili Vidošević.

Nešto drugi mene mori,
a o tome malo tko zbori. :)

Vodoinstalater koji te "odere".
Prodavač na tržnici koji vara na vagi.
Činovnica koja te izbaci van
jer nemaš jednu potvrdu.
Bankar koji ti smjesti propast.
Prijatelj kome posudiš novac
i on ti se prestane javljati.
Konobar koji ti naplati
više nego što je trebalo.
Motorist koji ti oduzme prednost.
Kolega s posla koji otvori lažno bolovanje.

Takvih ima mali milijun.
Ti misle da je to što rade normalno.
Oni kojima su usta puna njihovih prava.
Pričaju o kolektivnoj svijesti,
ljubavi, vortexu i matrixu.
Ti su ljudi pokvareni i stvaraju kaos,
od koga je sve lošije i gore.
Mene ne oštećuju političari,
već oni koji se kriju iza "mi"
i kojima ne valja "država".

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.