subota, 16.06.2012.

moj problem?..njihov problem?..konotacije?..pretjerujem?..

opet ja o tome..
jel zaista pretjerujem?
dakle tema koja se povlači i dalje, sa slikam, sa videom..
o njih dvije..krapinke...
ja je jednostavno vidim drugačije? ozbiljnije? pretjerano??..ne znam..
al eto u mom komentaru kod @broda...napisah...
da..
osjećam se glupo, jer sam i ja žensko, pa sam posredno i ja uvrijeđena
osjećam se glupo, jer su one kao ženska bića, sebi dozvolile to što im se dogodilo, bez imalo razmišljanja...(pipkanje, diranje, ljubljenje etc)
osjećam se glupo, jer su tako neukusno i ponižavajuće iskorištene,
a kao sve pod normalno...
osjećam se glupo..jer one niš ne kuže, pod milim bogom
niš ne kuže..koje konotacije ima njihovo ponašanje...
a njima, tima...neće biti bitno...ni na moment.. ili oće? ..
da su iskorištene, na najponižavajući mogući način...
da su u stvari doživjele sexualnu agresiju..i vrstu sex. maltretiranja...
zato što su jednostavno glupaste...i zato što su preuzele
muško-šovinističko-mačo razmišljanje da je to zabava, da je to ok i da je to super smiješno i zabavno...omg
i ja znam da ima mjesta gdje žene plešu toples ili skroz gole
i ja znam da se neke žene (i muškarci) bave prostitucijom
i ja znam da se slikaju i sve to izađe u javnost..
i ja znam da su i ostale pokazivale grudi
ali niko nije ili je?..(pa ja ne znam)
otišao dalje od pokazivanja, kao takvog..i slikanja..
međutim...
zamislite da je sve eskaliralo..u agresiju, malo jaču ili čak.. silovanje?
i sad zamislite kako bi masa njih rekla...uključujući tu istu javnost, uključujući i muškarce i žene, i portale i novine i suca
...pa same su to tražile..
i sad zamislite kako se još veća masa kretena izvuče..šutke..
od bilo kakvih posljedica takvog i sličnog ponašanja...
e o takvim konotacijama ja pričam
o takvoj gluposti činjenja (kod njih) i osjećaja (kod sebe)... ja pričam
i o takvom ne poimanju pravog problema, ja pričam
i iskreno..ježim se..



- 10:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>