Kako smo to neprimjetno ušli u ovakvo vrijeme gdje sve probleme rješava lepeza tankih, nevidljivih, extra- upijajućih, savršenih uložaka, detergenti koji samo i ukoliko operu i zadnju mrlju nama ostavljaju erotsko uzbuđenje i oreolu uspješnosti, a savršen i blistavi pod ekstatično uzbuđenje... Ali nećemo o tome jer su to tek „glupe“ reklame.. No ipak..kako smo došli do toga da se na poslu provlači pitanje koliko djece imaš i planiraš li još koje, da vide da li ti se može povjeriti neki projekt, za koji se ionako trebaš još i dokazati, jer samo savršena žena ima i diplomu i karijeru, i sretnog muža i još sretniju djecu i sve to prije 30.-te. ... Ali nećemo o tome jer to su samo „pravila tržišnog poslovanja“ i uspješnih managera. Pa ipak ..kako smo došli do toga da samo botoxirano lice i duge trepavice i francuska manikura, te S-vježbe i ples na štangi mogu predstaviti njegovanu i za zdravlje osviješćenu ženu, a svi ženski časopisi nude savjete kako ga uzbuditi da ne poludi i da vas ne zaboravi i napokon ne ostavi, za mlađi model.... Ali nećemo o tome jer to je samo „agresivan“ marketing. Ali ipak kako smo došli gotovo neprimjetno do toga da je naša samosvijest postala odraz duboke frustriranosti, da je zahtjev za „njihovim“ dijelom odgovornosti postao bijes zahtjevne kučke, a bilo kakva opravdana kritika, utjecaj PMS-a i nezadovoljavajućeg sexa...i kako je, napokon FEMINIZAM postao F-word.????? |