Ima nade...

18.09.2007., utorak

Crvena farba,The Reason,Pljuge,Pljusak i Nesuđena...

Dakle,idemo kronološkim redom.

Pljuge

Pljuge su mi fakat počele mnogo značiti u životu!
Jako si ih volim.
Skrate mi vrijeme,smiruju me,guštam si na njima,a uvijek mogu doći kao jedan univerzalni ulet seksi teti...
Naravno loše strane kao trošenje novca,ovisnost,rak pluča nećemo spominjati,jer tko još gleda mane...
Uglavnom,eto...ima negdje godina dana od kad pušim.
I probala sam ja i prestat i sve,al neide da ga jebeš.
Pa reku,votevr.
I fakat,nemrem si dan zamisliti bez njih.
Micice moje male....

Pljusak

Jesam.Pokisla sam ko kreten.
Jerbo su mi rekli da imamo jebenu školu od drugog sata.
Nismo imali.
Moram li napomenuti da se,čim sam se sjela na Mažuranac da zapalim pljugu,jer sam imala samo 45 minuta,spustio pljusak?
Moram li napomenuti da sam ja takva razjebana i mokra kakva sam bila ekšli šetala s pljugom u ustima,mokra ko debil do Kica da si kavu popijem.
Na suhom,ne.Nema veze kaj je ispod mene bila lokvica,a-a!
Ni to kaj mi je škola udaljena dve minute,a Kic 10.
Ma kakvi!
U redu je...Imala sam pljugi pa je sve bilo ok.

Crvena farba

Pukne mene da se ofarbam,pa danas,kako sam sve ionak sterala u kurac još u osam i pedeset dva ujutro,odem do Dm-a te kupim neku...Kaj ja znam.
Crvenu,I guess.
I Sara me ofarbala,i sad je to...hm...Nije važno!
Doista nema smisla!

The Reason

Svaki faking put kad čujem tu pjesmu odem ukurac.
U biti,mislim da je čak trebala bit pozitivna,al ne,ja padnem ukurac.
Makar taj (ružni) lik pjeva o tome kako će se promjenit zbog nje,tralala...
Kako je ona razlog toga da on pokaže svoju dobru stranu...ble...
Ne.Ja padnem u depru.
I plače mi se!
I sad ju slušam!
Mislim,zakaj tak utječe na mene?
Možda zato kaj ja nikad nisam imala nekoga zbog koga sam se dobila potrebu promjenit,
Nekog tko bi...kaj ja znam...tko bi mi bio fakat sve što želim i trebam,i to u potpunosti...
Kak god da okrenem,nisam sretna.
I ne želim ulaziti dublje u ovu politiku.
Jerbo...
A kaj ja znam.Jednostavno ne želim,ok?

Nesuđena

Nije mi suđena.

Mašem!

- 23:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Nisam željela ovaj blog,no bila sam prisiljena,jerbo su me neki tamo jebivjetri zajebali,te mi onemogućili korištenje svog starog,kojeg sam zapravo i voljela...Sada sva čemerna tu moram novi radit...Pizdoljupci upitnog kućnog morala...Ljuta sam!


No kako god...
Ne dam se ja...



A Top 5 List To Compare Cheap Insurance
Cheap Insurance


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


''Ko malo vode na dlanu,
čuvam te i svaku tvoju manu,
Moja je ljubav,brod što ne tone,
Poljubci moji za tebe zvone...''


-Kemal Monteno & Danijela Martinović-
bangroflbangrofl

Malko sexy teta...
naughtynjaminaughtynjami


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mmmmm...fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


U mala kada kažeš to...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stej stil maj hart!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ona je diivnaa...

Image Hosted by ImageShack.us


Krasna je dok hoda,i dalje...




________________________________



Žena mog žajvota!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_________________________________


Iz imenika veselog Andrije...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Blog servis

Norišicaparty

Emrofl

Perosmijeh

Sarakiss

Mateasmokin

Konjulalud

Martinawave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

______________________________