Ima nade...

14.09.2007., petak

Ajd!AAAJD!Što ne??Nema povoda!Evribadi!

Idem se napit danas.
Dobre sam volje...like ne!
Mislim...U biti ne znam kakve sam volje...
Al vidi se klirli da sam na žešćem pmsu...
Jerbo sam neuračunljiva,nadrkana,pa emo,pa ovakva,pa onakva...
Nevermind,je li...

Vidli smo Em,Sara i ja na trgu danas mnogo komićnu pojavu,pa je Em odlučila ostati u blizini i promatrati njene praseće nozdrve i istanćan neukus za dobrim oblačenjem...
Sara i ja smo za to vrijeme išle ljubit guzicu njenoj majci,kako bi Sara mogla ostati prenoćiti kod djevojke si...
Ofkors,rekle smo da bu kod mene krmila,fufa!
Nasrala sam toliko mutavih reči da opće ne znam kako sam se suzdržala da ne prasnem tam pred jadnom ženom...

Jako zabavo,nadsve...

Ne znam zakaj opće pišem ovo,jer je trenutno jedino što želim otić u očevu sobu i zapalit đoint!
Pošto đointa naravno nemam,
Morala bum se zadovoljit s belim ,dugim Valterom...
Kako god...smokin

Kupih si neki kurac za kosu,neki vosak,aj tink...
Probabli ga nikad u životu neću stavit,al jebi ga,
Dobila sam neke pare,pa rekoh - što ih ne bi odma potrošila,kad su već tu.rolleyes

Nadalje...
Plašimo se nas tri jedne psihotićne žene iz naše škole,
što sad u prvi je razred krenula.
Stalno nam se krpa,pa kad shvati da se ne smijemo njenim vonabi forama odleprša,micica...
Ako se već ne krpa (a to je samo u slučaju kad sa svojim jednako groznim prijateljima sjedi u bircu kao što je danas bio slučaj),onda nam maše!
Histerično,ofkors,sva ozarena!
Da je sexy or somting lajk det,ne bi mi smetalo,
Al,damn,ružna je ko noć!
Ma šta noć,jebalo,noć je sasvim u redu...
Ma ko...gušter izgleda!
Varan!
Drito!
Jebalo majku!
I još si te ogavne psećo-gušteračke oči onako...istakne...
I onda je to doista vrili vrili grous!blablablabla

No dost sad o njoj,ili ću dobit napadaj panike!
Da.
Nije mi zabavno u školi...
Raspored je zakurac.
A profu iz hrvatskog vidim samo utorkom i četvrtkom.
I to utorkom jedan sat,a četvrtkom dva...
Premalo,zaboga!
Premalo!!
Osim toga,svaki četvrtak nas je pustila.
Jerbo prije imamo dva sata tjelesnog,a kako je dvorana u kurcu te nekaj sređuju,nemamo dotićni predmet,pa tako i hrvaški pada u vodu.
Damn.mad

Nikaj...
Sad doista idem u očeve odaje,skurit koju...
Jerbo i on puši,pa jedino tam neće skužit...
Ironično,kaj ne?

Eto ga...
Otišla sam.

Ljubim,mašem,poskakujem,grlim...beljim se...
Kako god...

- 18:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Nisam željela ovaj blog,no bila sam prisiljena,jerbo su me neki tamo jebivjetri zajebali,te mi onemogućili korištenje svog starog,kojeg sam zapravo i voljela...Sada sva čemerna tu moram novi radit...Pizdoljupci upitnog kućnog morala...Ljuta sam!


No kako god...
Ne dam se ja...



A Top 5 List To Compare Cheap Insurance
Cheap Insurance


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


''Ko malo vode na dlanu,
čuvam te i svaku tvoju manu,
Moja je ljubav,brod što ne tone,
Poljubci moji za tebe zvone...''


-Kemal Monteno & Danijela Martinović-
bangroflbangrofl

Malko sexy teta...
naughtynjaminaughtynjami


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mmmmm...fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


U mala kada kažeš to...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stej stil maj hart!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ona je diivnaa...

Image Hosted by ImageShack.us


Krasna je dok hoda,i dalje...




________________________________



Žena mog žajvota!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

_________________________________


Iz imenika veselog Andrije...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Blog servis

Norišicaparty

Emrofl

Perosmijeh

Sarakiss

Mateasmokin

Konjulalud

Martinawave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

______________________________