< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Blog postoji od: 18.05.2007. 18:35(ali stari postovi su izbrisani i sada ih ima jako malo.)

Burning Moonlight
Ona voli. Ona biva voljena. Ona ima 16 godina. Ona je nesebična. Ona je tvrdoglava. Ona je samokritična. Ona je romantičarka. Ona je duhovita. Ona obožava plesati. Ona obožava crtati. Ona obožava pisati. Ona obožava fotografirati. Ona obožava kišu. Ona vjeruje u Boga. Ona obožava muziku. Ona voli anđele. Ona ne voli bolesti i smrt. Ona voli životinje. Ona ne voli rastanke. Ona voli pivu. Ona je emotivna. Ona je brbljava. Ona je perverzna. Ona ide u jezičnu gimnaziju. Ona je hip-hoperica. Ona je hetero. Ona obožava ljeto i zimu. Ona obožava suprotnosti. Ona voli techno. Ona ne voli emače. Ona ne voli darkere. Ona voli trčati. Ona se boji smrti, kukaca, mraka i porculanskih lutki. Ona je optimist. Ona je luda za breakdanceom. Ona voli vaniliju. Ona nije više dijete. I ona obožava dijete u sebi.




Post. 115.

Inspiracija za pisanje posta - 0%
Želja za napisati post - 90 %

Piše mi se post, a nemam pojma što napisati.
Buljim u ekran i Spužva Bob Skockanog iznad monitora i mislim se o čemu da pišem.
Školi?
Neda mi se baš. Počela je. Trebam učiti. Barem pokušati. Završit će. To je to.
Ljubavi?
Ništa novo vezano za to.
Obitelji?
Tu su, pored mene. I to je dovoljno.
Sebi?
Nisam dovoljno važna za cijeli post.
Prijateljima?
Previše sam razočarana u njih posljednjih tjedan dana. I zato nisu dovoljno važni za pisanje posta o njima. Povrijedili su me. Nažalost... I to osobe od kojih sam to najmanje očekivala. No, preživit ću. Preživila sam i gore stvari. Bit će još prijatelja, mlada sam.
Možda o razočarenju?
Neznam da li imam dovoljno toga napisati za jedan post.
Sebičnosti?
Možda... No ni o tome nemam baš puno napisati. Osim da je mrzim. Kod sviju. I kod sebe kada se pojavi. No, hvala Bogu, to je rijetko. Izgleda da imam savršeni kućni odgoj. Barem što se toga tiče. A i ostalog.
Lažima?
Koje toliko mrzim. Kakva korist od njih? Samo se još više "uvališ u sranja". I šta onda? Lagati opet nemožeš. Reći istinu isto ne možeš, prekasno je za to. Možeš se kajati. Kakva korist i od toga? Život ide dalje. Ko ga j**e.
I sve upućuje na to da nemam o čemu pisati.
Ili sam prelijena pisati o nekim temama. No, eto. I ovako gomilam redove svog posta.
Moram se samo požaliti na još nešto.
Na proklete male prvašice koje misle da su pokupile svu pamet svijeta. I koje marširaju školom kao da su jedino one važne. I koje su toliko umišljene da je to za poluditi. I koje izgledaju ko trećašice. I posramim se sama sebe onda. A meni govore da izgledam starije. :
Da se još žalim?
Mogla bih. :
Na t-mobile.
Fino ja danas skinuh msn za mobitel. Stavim ja to na mobitel. Instaliram ja to. Sve super. Ja sva hepi jer oće da radi. Upiše ja adresu i lozinku. Pita me: Dozvoliti programu slanje informacija na Internet? Ja pritisnu "Da". Za 2 sekunde se logiralo. Vidim ja: nema nikog. Ode ja sa tog. Sing out. I ona mala Zemlja u kutu nestade. Ode ja vidit stanje na računu. Kad ono... Za 5 sekundi (doslovno) skinilo mi 5 kuna. Reko ja... Odj**i ti to. Nema msn-a preko mobitela.
Da se još žalim?
Dobro mi je krenilo.
Dakle, žalim se i na svoju trenutnu "inspiraciju" za pisanje postova. Mogao je ovo biti neki fensi post. Da imam inspiraciju. A ovako... Samo što ne pritisnem "izlaz". No ajd... "Uveseljavat" ću vas još sa svojim kritiziranjem svega živog i neživog.
I na razrednicu. Jer nam nije dala knjige u dva puta, nego odjednom sve. Pa se ti, Antonija, jebi. Nosi knjige dva kilometra do kuće. U dva sata. Po 35°C. Uživaj.
Na profu iz matematike. Jer je izgleda trudna. I sad će nam doć mutava zamjena i jedva ću proć. Ak prođem.
Još nešto?
Na komp. Jer je iz 2003. godine. I užasan je. (ne želite znati kakve "mogućnosti" ima.)
Mislim da je to to. I evo 6 i 20 je.
Moram sada gibati na msn. Riješiti neke stvari.
Uživajte.


06.09.2008. u 18:26

|komentiraj(1) | print | # |






<< Arhiva >>