Arsen, Coce i Carl Reuter

11.07.2009.

Sve mi se čini da smo se na ovim, nekada sunčanim mediteranskim obalama već polako privikli da je ovo lito dvi i deveto takvo kakvo je pa se više čak i ne uzbuđujemo činjenicama da u samo jednom danu imamo prilike pokisnit ka pivci, protapanat do kostiju, već uru vrimena posli izgorit na suncu ka ribe raci školjke i prstaci, a bome kad padne noć i prid zoru - lipo ćutit smrzajicu. Zbog takvoga šempjastoga vrimena, zadnjih su dvadesetak dana, bili odgođeni brojni koncerti, fešte i ostala događanja, ali eto, pametno smo zaključili kako vrimena za čekanje više nemamo.

Tako smo konačno sinoć, u Trogiru došli na svoje uživajući u jednoj pravoj glazbenoj poslastici. Iskreno, kad sam prije nekoliko dana na plakatu vidija da zajedno nastupaju Coce i Arsen, prvo mi je na pamet palo - ma kakva li je ovo kombinacija!? A još pogotovo kad sam spazija da uz ova dva giganta naše estrade, nastupaju još i šibenska i vodička narodna glazba!?

U prvi tren sam pomislija da će Coce i Arsen preuzet ulogu mažoretkinja, ali već sam na drugi balun odagna takve misli. Naime, poznato mi je da je Arsen svoju glazbenu karijeru započeja svirajući, ako se ne varam - klarinet, upravo u šibenskoj narodnoj glazbi, pa sam tako otkriju tu poveznicu. A šta se Vodičana tiče, to je sasvim logično jer se Coce rimuje sa Vodice, je li tako - prema tome nema ništa neobičnoga u tome da Vinko Coce nastupa uz Narodnu glazbu Vodice.

A i tako moram spomenit da su mi Vodičani posebno dragi još od lani kad su se zajedno s nama uspenjali na pelješkoga Svetoga Iliju i tom prilikom održali koncert na vrlo visokom nivou!

Koncert je otvorila Šibenska narodna glazba i to ne svirajući koračnice ili slične "limene" poskočice, već u pravom razigranom plesnom ritmu pa je već od prvih taktova bilo jasno da se tu krije prava glazbena senzacija. Teško je tu glazbenu atmosferu pretočit u ovako statičan medij kakav je blog, kameru na žalost nemam pa mi morate virovat na rič, ali ono šta sam sinoć čuja ostavilo me bez daha - izvrsno!





Zatim je na pozornicu izaša - najveći!



Ka šta sam već u nekoliko navrata istica na ovim stranicama, Arsena Dedića sam skužija tek u svojoj četrdesetoj. Do tada mi je bija nekako mračan, dalek i nepristupačan, ali ne znam ni sam kako se u to u mojoj glavi dogodija neki "klik", trenutak u kojem sam "probija" šifru zvanu Arsen i u njegovom umijeću otkrija pravu škrinju s blagom.



Naš domaći slavuj Vinko Coce, isto nas je tako obradova svojim arijama a ne smin nikako propustit spomenit ni nastup Jakova Košćine, moga kompanjona iz mladosti, koji je maestralno izveja "Bodulsku baladu"





Ovakvi koncert imaju samo jednu manu - prekratko traju!
Podsjećaju me na spizu iz Esplanade - stave ti na pijat sve moguće delicije, lipo aranžirane, divota i krasota za sva moguća osjetila, ali brate mili, sve u nekim mikro-zalogajima!
Ono - je ti lipo, guštaš ka prasac - ali bemu miša, malo mi je, daj mi još!!!

Atroke, pun pijat pašta-fažola!

Dijetalni dojam čitavog koncerta donekle su mi uspile ublažit moje Trogirke iz velikoga svita, More Snova oliti Šveđanka i Pasikarka Švicarka.
Cure moje, lipo vas je vidit doma!



Na koncu, čast mi je najavit i neka slijedeća glazbena događanja koja sliijede upravo danas, u subotu, a za one koji propuste večerašnji koncert, priliku za popravni imaju već u srijedu.
Carl Reuter, naš Trogiranin, preciznije rečeno - engleski Trogiranin ili trogirski Englez kako vam drago, inače vrhunski blues glazbenik za kojega će te tek čuti, ovih dana vrši promociju svog novog CD-a. Večeras ima nastup u konobi Idro s početkom u 21 sat, a slijedeće srijede u ACI Marini na Čiovu. Carl je kantautor, tvorac svih tekstova i glazbe, aranžer, producent i snimatelj, u svakom slučaju - King of the one man blues!

Ovo vam je moja top-preporuka, ne samo zbog toga šta je Carl moj prijatelj, nema nikakve sumnje - nećete ostat razočarani, nakon prve pisme -dvi, skužit će te da imate priliku gledat i slušat pravog blues-kapitalca.



Lito kišovito dvi i deveto, debelo se zahuktalo - idemo u nove pobjede!

<< Arhiva >>