Nema seksa u naslovu

11.07.2008.

Iskreno govoreći, najveći problem sa današnjim postom bilo mi je smišljanje naslova.
Osokoljen začudnim ali vrlo logičnim uspjehom i navalom na post od ponedjeljka jednostavnog naziva «Sex on the beach», promislio sam na trenutak kako bi bilo zgodno i češće upražnjavati seks kao takav.
Na naslove mislim, naravno...
Međutim, istodobno sam primio i nekoliko ogorčenih primjedbi sa zajedničkim nazivnikom, narogušenim stavom i istim pitanjem – kako to da seksa ima u naslovu a nema u tekstu!?
A šta ću vam ja, bit će da se izgubija po putu, pa ovo je još samo jedan dokaz kako seks prodaje sve!
Stoga, da ne bi bio izložen možebitnim tužbama za nanošenje duševnih boli, odlučio sam da u današnjem postu nema seksa u naslovu. Nema i gotovo!
Iako moram priznati da je i ovo paradoksalna situacija, jerbo - kako ga nema u naslovu kada ga opet ima!?

Tako je to sa seksom – ima ga čak i kad se čini da ga nema...

Idemo dalje...

Kao prvo i trenutno najvažnije – preživio sam jučerašnju utakmicu!
Ha ha ha... i ne samo preživio...
Little Duck - pobjedio!
Tri naprema nula za trbušaste Veterane Domovinskog rata, možete li vi to zamislit!?
Da niste slučajno pomislili na to kako naši protivnici nisu imali pojma!
O da, kako da ne, bio je to junački boj.
Epskih razmjera čak!

I naravno, zabija sam ga!
Prvi gol namistija, drugi zabija, kod trećeg sam isto nekog vraga činija, ali sad sam već zaboravija šta! U svakom slučaju – bilo je nešto od krucijalnog značaja, moš mislit...

Dakle, skraćeni izvještaj za jučerašnji dan glasi - dođoh, igrah, zabih, pobjedih!
I točka.
U stvari - uskličnik!
Samo...sad opet imam problem.
Kakav problem!?
Pa večeras opet moram igrat utakmicu!
Polufinale!
Novi protivnik
Nova iskušenja
Nove opasnosti...

Osebujan dan je preda mnom...

Iskreno, nemam pojma kako ću i hoću li uopće biti sposoban izdržati današnji, točnije rečeno popodnevno-večernji, nadasve sadržajni program koji je otprilike slijedećeg sadržaja:

- Blogerska kava (hmm...zar se to još tako zove) s tajanstvenom mega cool blogericom u nepoznato vrijeme i na nepoznatoj lokaciji
- Blogerska kava (još jedna heeeej) sa Shelly Kelly i njegovom Hanumom, Gustirnom i Odmaknutom na poznatoj lokaciji u poznato vrijeme.
- Polufinalna utakmica maloga baluna u Medenoj.
- Brzinski jurim u Kaštel Kambelovac na Večeri dalmatinske pisme, točnije rečeno, na Večer pobjednika dosadašnjih deset "Kaštelanskih đireva"...

Nakon toga – druženje, neobavezno čavrljanje i manje-više kulersko pijuckanje do sitnih sati...
Seksa kao što već rekoh – nema!
Ni u naslovu ni u postu ni u planovima... (zlobna primjedba autora na ovom mjestu je cenzurirana!)

Današnja slikovna pozadina – boje jutra u Trogiru – jedanaestog dana mjeseca srpnja godine dvi ijade i osme…
Ovako je izgledalo jutros u pet sati i pedeset pet minuta...









<< Arhiva >>