Ljepota nije uvijek prolazna

04.02.2014.


Uvijek je nekako veselo kada se lijepe žene same naprave ružnima. Ponekad mi se to čak i dopada. To nekako podiže sportski duh i nama, koje nismo ljepotice daje barem jedan mali dašak nade da i mi imamo izvjesne izglede. Zbog toga: cipele sa debelim džonom, midi suknje, groteskne sunčane naočare, tajice... sve super trend … nosite ih slobodno ...hvala lijepa.

Ono što meni smeta kod nekih pripadnica ljepšeg spola je kada ovo samopredstavljanje preuzme predimenzionalne forme (silikonska usta, botox-ćelo). Ponekada pretjerivanje ne mora biti ni tako veliko ali zato nije ništa manje glupo.

Tako naprimjer od prije nekoliko mjeseci počela je trka u tome da se na nokte nanese lak što ružnije boje. Ne kričave, nego zaista ružne... što je boja odvratnija to je modernija. Tako je prošlog ljeta (i jeseni) boja laka za nokte koja je bila must-have, bila žuta boja... nešto kao boja mimoze, ja bih prije rekla da su nokti izgledali kao da si njima malo duže čačkao uho. Jednako atraktivne boje bile su smeđa boja, kao boja blata jer izgleda kao da je vlasnica noktiju cijeli dan kopala u nekoj pećini, a tu je i tamno-zeleno-plava boja, koja je, nanesena na nokte, izgledala kao da je netko njihovoj vlasnici lupao čekićem po rukama cijeli dan. U jesen je došla na red zelenkasta metalna boja koja liči na boju žabe kad je okreneš na trbuh.

Zagonetno u ovoj galeriji ružnoće nije samo to što je tamo neki kreator smislio sve te boje, nego i činjenica da su lakovi ovih boja bili uglavnom rasprodati čim bi se pojavili u prodavnicama. Toliko su bili vrijedni i traženi!

Mene fascinira i činjenica da ovaj poslovni model funkcionira perfektno: proizvede se nešto stvarno ružno što nitko ustvari ne želi. Tada se privoli manji broj onih luckastih da to kupe i limitira se broj proizvoda. Nakon toga počinje must-have histerija. Tako je naprimjer jedna bočica gore pomenutog laka za nokte, poznate kozmetičke marke, a koja je u prodavnici koštala 22 eura, na Ebay dostigla cijenu od 129 eura. Ovoj slobodnoj trgovini mora se stvarno skinuti kapa.

Međutim, postavlja se još jedno pitanje: zar nije možda ružnoća novi trend i ono što se cijeni? Prava ljepota... ultimativni must-have...je za većinu žena nedostižno. Ali, na ovu i ovakvu party koja pravi ružnom svaku ženu, svi su pozvani. To raduje i grije svako žensko srce, jer nokti boje gljivica na staroj mermeladi, daju šansu i gubitnicama koje tako na lotu, organiziranom od strane ljudskih gena, imaju šansu da dobiju. Na taj način mogu se osjećati konkurentni s onima kojima je priroda bila sklona. To bi bila revolucija, dobijena bitka, demokratizacija pojmova ljepote … ali nažalost nije tako.

To je ipak sve samo loš ukus.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.