Dolazak proljeća

28.03.2013.

Kada sam pogledala slike koje je Zoran snimio u nedelju šetajući svojim gradom prvo što sam pomislila bilo je: "Jadno proljeće! Ove godine mu nije lako, svojim mladim krilima doletio je sav sretan da nas obraduje a stara dama zima nema namjeru da ode. Stalno i stalno šalje nam hladni dah i snježne pahulje, koje jesu lijepe ali mi sada želimo malo sunca i topline."

A Uskrs je pred vratima! Imali smo bijeli Božić a sada nas, izgleda čeka i bijeli Uskrs. A mi hoćemo Uskrs onakav na kakav smo navikli i kakav nam pripada: sa puno sunčevih zraka i cvijeća, sa puno zelenila i šarenila.

Danas počinju Uskrsni blagdani sa Zelenim četvrtkom. Na jelovniku se treba naći zeleno povrće: špinat, zelena salata. Da li ga ima u vrtovima ili ćemo ove godine da jedemo ono iz zamrzivača?

Držimo palčeve proljecu da se izbori. A ima snage jer ljepota cvijeća i behara koji proviruju iz snijega dokazuje da se bori. Mi možemo samo da gledamo, da se nadamo i da ga bodrimo: Skupi snagu i izbori se, poželili smo te!

Na kraju nekoliko Zoranovih fotosa koji pokazuju borbu zime i proljeća. Sigurna sam da znam ko će na kraju da pobjedi.

































<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.