Image Hosted by ImageShack.us


I want that feeling
of non-existing,
I want that feeling
like I'm floating,
just wanna be up high
so I don't touch that dirty ground,
wanna be so quiet
my motions dont make a single sound,
wanna turn to a pretty butterfly,
then burn out in the air,
turn to a dust of butterfly's wings,
and fall like a rain on everyone who didn't care…


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


"Ne zelim ni pod koju cijenu unistiti ovaj zacahureni svijet koji sam izgradila. Taj svijet, ciji su jedini stanovnici moje tijelo i ogledalo, je moj, i odgovoriti povtrdno na pitanje o njemu, znacilo bi – izdati ga."


Image Hosted by ImageShack.us

Lost in a colorful autodestructive world...

utorak, 06.10.2009.

I am a mortal man, but I'm not fallen, I'm not broken…I am a mortal man, but I'll hold tight to my believes now…

Ne znam koliko mogu napisati.

Pisala sam post, pa brisala, pisala, pa brisala, pisala, brisala, i tako iznova i iznova.

Ne mogu pisati previse jer imam osjecaj da cu se otkriti.

Ma, necu radije nista.

Hehe…

Uglavnom…

Recimo da nisam u mogucnosti cesto dolaziti na blogove, barem ne jos sada na neko vrijeme.

I s time sve odlazi kvragu. Trebaju mi ti blogovi. Treba mi sve to. Kada je postojao forum, on mi je davao veliku samokontrolu. Sama… sama sam slaba, priznajem. Ma odrzavam ja tu nekakvu blesavu tezinu, koja recimo nije prelosa, ali nije ni ono sto stvarno zelim. I necu se zavaravati. I necu se tjesiti. Ovo nije ono sto zelim. Slaba samokontrola nije opravdanje da prihvatim stanje koje nije ono sto iskreno zelim. Da, slaba sam… Da, samokontrole nema… Da, dopustam si hranu koju prije nikada ne bih. I da, usprkos svemu tome, ipak zelim jos uvijek ono sto i prije. Razlika je jedino u smanjenim frustracijama i vecim prihvacanjem trenutacnog stanja. Mozda zvuci dobro, no mislim da je bas to razlog tako slaboj samokontroli. Nisam dovoljno frustrirana da bih se pokrenula i ucinila nesto da umanjim te frustracije…

Ne znam kako ce ici dalje. Kako cu dalje…

Ali znam da ne stajem.

Ne smijem stati. Ne smijem prihvatiti manje od onoga sto stvarno zelim. Ne smijem si dopustiti poceti prihvacati normalno stanje. Jednostavno ne smijem. Jer to nije ono sto duboko u sebi uistinu zelim… Cemu se zadovoljiti necim losijim ako znam da mogu imati nesto bolje? Ako znam da mogu imati ono sto zelim. Mogu. Samo mi fali malo vise samokontrole i truda. Samo mi fali malo vise zelje. Zvuci li glupo da zelim zeljeti 45kg onako jako kao sto sam to prije zeljela? Jer onda sam to zeljela tako jako da sam nesto i poduzimala po tome pitanju. Sada? Sramota… Postala sam prepasivna.

Image Hosted by ImageShack.us


Leptirice <3

- 22:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Poremecaj u prehrani. Nedovoljno cista za anu. Mia nisam. Malena sam djevojcica zeljna samounistenja,i nista vise.
Godine, visina i tezina nisu bitne. Procitajte prvi post i shvatit cete zasto. Blog je nastao iz sebicnih potreba, zao mi je.

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us