Image Hosted by ImageShack.us


I want that feeling
of non-existing,
I want that feeling
like I'm floating,
just wanna be up high
so I don't touch that dirty ground,
wanna be so quiet
my motions dont make a single sound,
wanna turn to a pretty butterfly,
then burn out in the air,
turn to a dust of butterfly's wings,
and fall like a rain on everyone who didn't care…


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


"Ne zelim ni pod koju cijenu unistiti ovaj zacahureni svijet koji sam izgradila. Taj svijet, ciji su jedini stanovnici moje tijelo i ogledalo, je moj, i odgovoriti povtrdno na pitanje o njemu, znacilo bi – izdati ga."


Image Hosted by ImageShack.us

Lost in a colorful autodestructive world...

ponedjeljak, 17.08.2009.

I will battle for the sun...

Svi podbace prije ili kasnije.
Sranje.

Ovo su samo neke od meni dragih poznatih cura koje su najprije dosle do odredene mrsavosti, da bi se zatim kasnije vratile na staro. :(

Hanna Beth
Razlika se mozda bas i ne primjecuje na ovim slikama, ali meni se vidi da se udebljala, pogotovo dok gledam kroz starije i novije slike. Nije se sada nesto jako udebljala, ali ipak vidim da se je.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Jessica – The Veronicas
Bila mi je predivna. I sada mi je lijepa, ali nema to nesto sto dolazi s mrsavoscu.

Image Hosted by ImageShack.us

Desna.

Image Hosted by ImageShack.us

Lijeva.

I naravno… Mary Kate
Mislim da tu nemam sto za pisati, sve vam je jasno.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Zao mi ih je. Ne mogu sa sigurnoscu reci jesu li sve od njih imale ili ne neki poremecaj u prehrani(jer nigdje nisu potvrdile), ali ipak suosjecam s njima.
I… ne zelim biti jedna od njih. Na staro se nisam vratila. Ali nisam ni u svom "najboljem" stanju od prosle godine. Za sada. Ali biti cu.
Vidjet ce da hocu.

Nisam slaba. Iako moja slabost njima znaci snagu. A moja snaga njima znaci slabost. Bolest.
Hah... Sve je samo stvar interpretacije.

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Poremecaj u prehrani. Nedovoljno cista za anu. Mia nisam. Malena sam djevojcica zeljna samounistenja,i nista vise.
Godine, visina i tezina nisu bitne. Procitajte prvi post i shvatit cete zasto. Blog je nastao iz sebicnih potreba, zao mi je.

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us