Karta: https://t.me/Slavyangrad/51118 Na bojišnicama Zaporožja nastavljeni su bezglavi juriši Ukrajinske vojske preko ravnica, koje Rusi za sada vrlo učinkovito poklapaju s topništvom, VBR-ima i zrakoplovstvom. Jučerašnja taktika Ukrajinskih postrojbi bili su napadi s maksimalnom brzinom kretanja oklopnih vozila. Jučer je samo na područje Pjatihatkog ispaljeno 116 termobaričkih raketa iz sustava TOS-1. Pretpostavlja se kao je UAF pritom izgubio oko 1000 vojnika. Napadi se nastavljaju i danas uz promjenu taktike. Pod krinkom dimnih zavjesa sad u napade šalju pješaštvo bez zaštite oklopnjka. Oklopnjake se čuva, dok mesa izgleda imaju viška. Jer bez premoći u zračnom prostoru to je ravno njihovom slanju na stratište. Ukrajinci pogibaju doslovce prije prilaska Ruskim pješačkim položajima. Očito je i to dio agende zapada - oslobađanje onoga što ostane od Ukrajine od samih Ukrajinaca. Ono što ostane od muške populacije bit će sami slabići i dezerteri, koji se sigurno neće usprotiviti komadanju zemlje, rasprodaji nacionalnih resursa i dužničkom ropstvu u koje sve dublje tonu. Dok slonovi nastavljaju svoju igru po travi. Slika: https://t.me/Slavyangrad/51097 Na osobnom planu obuke napokon sam posjetio letjelište Buševac i ušao u njihov hangar. Tamo se nalazi jedini "taildragger" u državi čiji vlasnik ga hoće dati za letenje po relativno normalnoj cijeni sata leta. To je nešto za čim sam u zadnje tri godine tragao diljem zemlje, pa i šire. Na žalost do sada nije došlo do realizacije navedenog zbog neplovidbenosti takvih letjelica s repnim kotačem, previsokih cijena sata leta od čak 200-250€ za PA-18 Supercub ili jednostavno odbijanja vlasnika. Naravno ni ovdje ne ide sve po planu, pa avion još nije u letnom stanju. No vlasnik je bivši klasić, koji je za primarnu karijeru odabrao zvanje aviomehaničara, pa tu ne bi trebalo biti problema. Sljedeći tjedan počinjemo radove na sklapanju i bojanju aviona Slepcev Storch čija originalna konstrukcija počiva na legendarnom Fielseler Fi-156 Storch iz WW2. WW3 se nastavlja... |