Zbog obveza članstva kroz tjedan nije bilo aktivnosti na aerodromu, što je iskorišteno za rješavanje vlastitih obveza poput godišnjeg tehničkog pregleda vozila i druženja s ljudima koje se nije vidjelo od prošlog ljeta. Popraćeno je i stanje na istočnoj bojišnici na kojoj je došlo do pomaka na novu liniju od Siverska preko Soledara do Bahmuta (Artemovska). Nakon jučerašnje zapovjedi MO Šojgua o pojačavanju djelovanja na svim pravcima sa ciljem suzbijanja napada na Donbas, u danima koji slijede može se očekivati podizanje intenziteta bojnog djelovanja. Kako se vikend bliži postaje jasno da će biti letenja. Stoga u subotu prije ručka krećem prema aerodromu. Jer jedrenje obično započne oko podne kad termika "zakuha". Nisam pogriješio, pa dobijam priliku za prvi šlep s "Moranom" jednosjede jedrilice Pilatus B4. Vučemo je prema Kamešnici. Naš let od paljenja do gašenja motora traje 17 minuta, dok se barba Tonči jedreći na uzlaznim strujanjima u zraku zadržava puna 3 sata i 5 minuta. Popodne je trebao uslijediti nastavak, ali tijekom šlepa dvosjedog Blanika L-13 probija se nosna guma. To je problem koji će se rješavati danas. Borba se nastavlja. |