S nastavkom opadanja interesa za simulacijske treninge, nastavljena je obuka za prave stvari. Pa se tako nakon punih 20 godina izbivanja sa stajanke, sjelo opet u leteću napravu. S malim "Žućom" sam se upoznao još 2001. godine dok smo letjeli na kapaljku u "uvjetima nuklearnog rata". Tada sam na njemu napravio preobuku i pripremu za polaganje PPL(A). Međutim unatoč urednoj prijavi u tadašnjem Ministarstvu pomorstva, prometa i veza, navedeno nikada nisam dočekao. Kad sam nakon cca 7-8 mjeseci došao provjerit di je zapelo, lik mi mrtav hladan reče - Ups, ja zaboravio. Naravno tada mi nije na pamet palo platiti nove sate naleta zbog njegovog zaje*a. Dva desetljeća kasnije eto me opet u kabini istog aviona. Stroj star 45 godina i dalje uredno služi svojoj svrsi. U pogonu je od jutra do večeri kao najeftinija platforma za obuku motornih pilota. Dok se bivši komesar Plaćenika na kontinentu vraća u pilotsku trenažu, aktualni komesar Dedo svoje nebesko je zamjenio sa morskim plavetnilom. Visine je zamjenio sa dubinama, dok je manevriranje u trećoj dimenziji ostalo isto. Svoju vještinu lova na neprijateljske letjelice, zamjenio je lovom na podvodne visoko manevrirajuće objekte kojima je to prirodno okruženje. Jer nitko se u vodi ne snalazi bolje od riba. No unatoč njihovim prirođenim prednostima i sposobnostima, rezultate njihovog podvodnog "dogfight-a" možete vidjeti na sljedećoj slici. Ulovljeno rano jutros za današnje gradele. Reklo bi se sve u svoje vrijeme. No za razliku od simulacija, neki od nas znaju raditi i pravu stvar... |