Plaćenici - BEZ STIJEGA, BEZ GOSPODARA!


Plaćenički forum 

Plaćenički fejs

vijesti iz svijeta 

Plaćenici

'
Dedo +385 (0)95 5342 508 
e-mail

Bez stijega, bez gospodara!
Airsoft pokret Plaćenici

09.05.2011., ponedjeljak

Gradska vs. šumska gerila


Unatoč spriječenosti velikog broja Plaćenika s obvezama koje se odvijaju u ovo doba godine od krstitki preko pričesti do vjenčanja... petnaest ih se jučer ipak uspjelo okupiti u šumi. Teško je pisati izvješće, kad nisi bio... no prenijet ću vam izvještaj jednog plaćenika iz naše nove Papa ćelije, koji kaže:

"Evo i mi bili kod vas u gostima. Ekipa je super, šuma je super, samo malo je nezgodno doći sa malog prostora na veliki. Ja sam danas imao tehničkih problema sa puškom, a i čuka mi je preskočila, pa sam bio u defektu drugi dio igre. Sve u svemu dojmovi su super. Dogovarali smo za srijedu kod nas na novom terenu, pa vam pojedinosti javimo.
Veliki pozdrav od P ćelije.
Anarhija je majka reda!"


Plaćenici

Drugi dio ovog izvještaja temelji se na usmenoj informaciji dobijenoj od jednog pripadnika Delta ćelije. Kaže mi jučer gerilac (stoji četvrti s desna) kako je fajt bio do jaja. Odrađivalo se brzo i žestoko, a najbolje je bilo kada se digao veliki vjetar i počela kiša oko 15 sati. Posebne draži ima šumski fajt kada kapi kiše udaraju po lišću i prikrivaju sve zvukove. U svakom slučaju dečki su sada bogatiji za još jedno iskustvo...

A nastavak slijedi vjerojatno već u srijedu. Čitamo se uskoro...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.