Važno je zvati se Ante

petak, 28.03.2008.

u-s(t)am(lj)enost

Akutna kronična do pakla do raja do kraja do jaja neuračunjiva neizmjerna neograničena dubinska tupa prožimajuća neizbježna jedinstvena konstantna rastuća eksponencijalo moja neviđena svemirska big bangovska usamljenost

Ona nije osjećaj, nije emocija ili barem nije samo to. Ona je fakat i stojim nad njom kao nad mrtvim tijelom.
Finalno, gotovo. Tako je i gotovo.
Činjenica bezbroj puta obrađena promišljena izračunata analizirana i doanalizirana.
I uvijek izađe isto.

Da, sama si ko pas.
Sama sam notorno, kao druga vrsta.
I žalim silno, al ne što nisam kao oni, već što oni nisu kao ja.
Ili bar on. Jedan. Pa da nam je zajedno svejedno i da obitavamo under cover, u tajnosti, "izbeglice iz besmisla".
Međutim nema ga. A ja se ponadam kad mi bilo koji virdluking kričr obrati pažnju. Ponadam se da je to zato što me je "prepoznao".
Ali se obično ispostavi da se radi samo o znatiželjnom zemljaninu, vako jednom prirodoznancu zainteresiranom za rijetke biljke i razne anomalije.
Dobro me prouči (misli on svojom tulavom zemaljskom glavom) i onda ode.
Jer je ionako previše vremena potrošio diveći se/čudeći čudnovatom kljunašu.
A vrijeme ide...treba naći sebi para..zemljanku naravno..pa ne bumo križali vrste, nismo Mengele zaboga.
Često se pitam, da li bih, da mogu, promjenila to.

Kakva loša ekonomija. Nepoznavanje tržišta. Nepoznavanje potencijalnih mušterija i njihove kupovne moći i standarda.
Kruha i igara.
A ti nudiš neku stvar neobičnog oblika, a klasičnih linija, pod nekim kutem svjetluca, pod drugim je siva. Kad ju naopako postaviš curi iz nje prozirna tekućina, nije voda, a bome ni rakija. Nešto slano, kao suze naprimjer.
Stvar se ne čini loša, ali joj prosječni kupac ne nalazi nikakvu funkciju, ne razumije manual jer je na nekom čudnom jeziku, bit će kineski...
Još bi ju kakaf nadobudni arhitekt i pazario da mu stoji na televizoru i svjedoči o njegovoj vlastitoj neobičnosti i profinjenom ukusu, ali stvar je skuuuuupaaaa...
A trgovac ne hvali, ne nagovara, ne objašnjava, samo pušta da se kupci naluknu, iskrive vrat u u čudu i produže dalje.
Povremeno obriše prašinu.
- 19:49 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.