ili poraditi na promidžbi, ha eo nudim pomoć oko kampanje, komunikacijskog plana i inog a, samo da znaš, imaš i senzacionalnu pi ar agenticu tu negdi kod sebe na blogu :D
31.03.2008. (08:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hm. s druge strane, pitanje je želimo li biti roba široke potrošnje. kvalitetan proizvod se sam prodaje. nije mu potreban preveliki pr ni dobar trgovac. a kupci koji uoče kvalitetu i spremni su uložiti u nju, pravi su kupci. i nema ih mnogo. i dobro da ih nema. i onda takvi kupci kad kupe takav proizvod imaju ga jako dugo. i pažljivo se odnose prema njemu. što i je ono što proizvod zahtijeva.
a za pr usluge, bez obzira na sve, uvijek sam dostupna za dogovore :P
31.03.2008. (15:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kvalitetan proizvod, ma koliko on kvalitetan bio se ipak ne prodaje sam. treba ga isto promovirat. samo će on imat u startu manje konzumenata. prvi si ga neće moći priuštit. drugi ga neće prepoznat kao dobrog. jer kvaliteta ima poseban okus. i nema svatko za nju ukus ;) al zato oni koji ga nađu ga neće pustit. jer znaju što valja. i nije ih briga za brendove i trendove. al treba radit na promiđbi, e... kako? to ne znam...
01.04.2008. (01:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kantun pametno zbori! ja ću samo nadodat malo svoje ekonomske naobrazbe i podsjetiti (ili možda upoznati) pučanstvo sa postojanjem marketinškog miksa..also known as 4P. 4P stands for product, price, promotion i place. još bi neki dodali še tri Pea - people, process i physical environment. daklem, zaključili smo da dobar proizvod imamo, sad samo moramo bit oprezni u određivanju, usklađivanju i prilagodbi preostalih dijelova miksa kako bi oni bili efektivni!
definiraj na koji tržišni segment ciljaš, prema tome odredi cijenu. odaberi prikladne načine promocije (po želji, afinitetima i ciljevima kojima stremimo odabiremo - gole sise, gole guzice, oglasi u novinama, billboard plakati, dijeljenje besplatnog cd-a sa našim slikama/kućnim pornićima/čim već uz svaki kupljeni prašak za veš/aftershave/six pack pive.. ) zatim obraćamo pažnju na to di se pojavljujemo, na kakva mjesta zalazimo, gdje želimo vidjeti i biti viđene, s kakvim se ljudima družimo...
još bi se to sve dalo razradit u kvalitetnu, cjelovitu strategiju koja bi ti davala konkurentsku prednost, bez obzira šta ju već debelo imaš ako gledamo samo prozvod. međutim u današnje vrijeme to jednostavno nije dovoljno. toga trebamo bit svjesne. tržište je nemilosrdno i nije nam baš naklonjeno. ali isto tako, ako pametno igramo igru malog tigra, ono može radit za nas!
jedini kamen spoticanja je uvijek budžet. ograničeni resursi. da li ulagati više u R&D ili u PR i marketing. po meni u ovo prvo, jer na kraju krajeva, ako sve padne u vodu, dobar proizvod je dobar proizvod ma koliko mi šutjeli o tome i u njemu možeš i sama uživat kolko te volja do kraja života.
jesam se ja to malo raspisala? da..to je tako kad se počne o struci mi pričat. :D
01.04.2008. (02:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kvalitetan proizvod se prodaje sam. jer uvijek postoji WOM (aha, djevo, vish mene, aha) ili ti word of mouth. odnosno, priča se u krugovima kupaca na koje ciljamo da je kvalitetan. nikakove reklame ne budu prodale proizvod tržištu koje nam je u fokusu interesa. osim ako ne želimo ići na visoku potrošnju. a to je druga priča i brijem da nije ovdje priča. promidžba se u ovom slučaju sastoji isključivo od ulaganja u razvoj proizvoda (djevo, apsoljutlji se slažem!). jer je to najbolja promidžba. koliko god mi šutjeli o tome.
01.04.2008. (09:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
WOM o da o da bobili! ljepojko moja pametna! uostalom, ako bolje pogledamo, šta su naši blogovi nego upravo to! indirektni i sofisticirani načini koji u internetskom bespuću komuniciraju našu ekstraordinarnost i fenomenalizam. ;))
međutim u svezi glede ove visoke potrošnje, ne bih dala ruku u vatru da je to nužno loše iz jednog isto tako ekonomski dokazanog razloga,a taj je - ekonomija razmjera. no tu je i zakon opadajućih prinosa i opet na kraju nismo nešto pametnije. al život je tu da se učimo i svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo.
01.04.2008. (14:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Well pipli..postoji još jedna mogućnost..da je artikal ozbiljno oštećen. Damaged. I trgovac to zna. I šuti. Da bi prodo. Al ne nagovara. Da ne bi prodo. Zake? Jer ima savjest.
02.04.2008. (10:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
duda - rubish. ko prvo, nema poštenih trgovaca. jer nemreš bit pošten i jeben. a kako većina trgovaca/trgovkinja želi bit jebeno, to automaCki isključuje poštenje. jesmo to apsolvirali? jesmo. ok.
nadalje, nema savršenih i neoštećenih proizvoda. jer nema. svaki ima neku falingu. koja to uopće ne mora biti po apsolutno svim standardima. čak ni ISO 9000 certifikat ne jamči da će proizvod svima odgovarat i bit po mjeri. nekome će možda baš to kvazi oštećenje bit jedno od razloga zašto će kupit artikal.
eto. tako.
02.04.2008. (14:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
anspik.
možda treba naći agenta, pr osobu, što li :o
30.03.2008. (21:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rada čokolada
ili poraditi na promidžbi, ha
eo nudim pomoć oko kampanje, komunikacijskog plana i inog
a, samo da znaš, imaš i senzacionalnu pi ar agenticu tu negdi kod sebe na blogu :D
31.03.2008. (08:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bobelline
hm. s druge strane, pitanje je želimo li biti roba široke potrošnje.
kvalitetan proizvod se sam prodaje. nije mu potreban preveliki pr ni dobar trgovac. a kupci koji uoče kvalitetu i spremni su uložiti u nju, pravi su kupci. i nema ih mnogo. i dobro da ih nema.
i onda takvi kupci kad kupe takav proizvod imaju ga jako dugo. i pažljivo se odnose prema njemu. što i je ono što proizvod zahtijeva.
a za pr usluge, bez obzira na sve, uvijek sam dostupna za dogovore :P
31.03.2008. (15:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
na kantunu
kvalitetan proizvod, ma koliko on kvalitetan bio se ipak ne prodaje sam. treba ga isto promovirat. samo će on imat u startu manje konzumenata.
prvi si ga neće moći priuštit.
drugi ga neće prepoznat kao dobrog.
jer kvaliteta ima poseban okus. i nema svatko za nju ukus ;)
al zato oni koji ga nađu ga neće pustit. jer znaju što valja. i nije ih briga za brendove i trendove.
al treba radit na promiđbi, e... kako? to ne znam...
01.04.2008. (01:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
djevabajna
kantun pametno zbori! ja ću samo nadodat malo svoje ekonomske naobrazbe i podsjetiti (ili možda upoznati) pučanstvo sa postojanjem marketinškog miksa..also known as 4P. 4P stands for product, price, promotion i place. još bi neki dodali še tri Pea - people, process i physical environment. daklem, zaključili smo da dobar proizvod imamo, sad samo moramo bit oprezni u određivanju, usklađivanju i prilagodbi preostalih dijelova miksa kako bi oni bili efektivni!
definiraj na koji tržišni segment ciljaš, prema tome odredi cijenu. odaberi prikladne načine promocije (po želji, afinitetima i ciljevima kojima stremimo odabiremo - gole sise, gole guzice, oglasi u novinama, billboard plakati, dijeljenje besplatnog cd-a sa našim slikama/kućnim pornićima/čim već uz svaki kupljeni prašak za veš/aftershave/six pack pive.. ) zatim obraćamo pažnju na to di se pojavljujemo, na kakva mjesta zalazimo, gdje želimo vidjeti i biti viđene, s kakvim se ljudima družimo...
još bi se to sve dalo razradit u kvalitetnu, cjelovitu strategiju koja bi ti davala konkurentsku prednost, bez obzira šta ju već debelo imaš ako gledamo samo prozvod. međutim u današnje vrijeme to jednostavno nije dovoljno. toga trebamo bit svjesne. tržište je nemilosrdno i nije nam baš naklonjeno. ali isto tako, ako pametno igramo igru malog tigra, ono može radit za nas!
jedini kamen spoticanja je uvijek budžet. ograničeni resursi. da li ulagati više u R&D ili u PR i marketing. po meni u ovo prvo, jer na kraju krajeva, ako sve padne u vodu, dobar proizvod je dobar proizvod ma koliko mi šutjeli o tome i u njemu možeš i sama uživat kolko te volja do kraja života.
jesam se ja to malo raspisala? da..to je tako kad se počne o struci mi pričat. :D
01.04.2008. (02:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rada čokolada
djevo li djevo, kotler bi se postidio..alal vera :D
01.04.2008. (08:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bobelline
kvalitetan proizvod se prodaje sam. jer uvijek postoji WOM (aha, djevo, vish mene, aha) ili ti word of mouth. odnosno, priča se u krugovima kupaca na koje ciljamo da je kvalitetan. nikakove reklame ne budu prodale proizvod tržištu koje nam je u fokusu interesa. osim ako ne želimo ići na visoku potrošnju. a to je druga priča i brijem da nije ovdje priča.
promidžba se u ovom slučaju sastoji isključivo od ulaganja u razvoj proizvoda (djevo, apsoljutlji se slažem!). jer je to najbolja promidžba. koliko god mi šutjeli o tome.
01.04.2008. (09:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
rada čokolada
wow!
ajmo sad nek' netko veli kako je druga kupovina najbitnija kupovina :p
01.04.2008. (10:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
djevabajna
WOM o da o da bobili! ljepojko moja pametna! uostalom, ako bolje pogledamo, šta su naši blogovi nego upravo to! indirektni i sofisticirani načini koji u internetskom bespuću komuniciraju našu ekstraordinarnost i fenomenalizam. ;))
međutim u svezi glede ove visoke potrošnje, ne bih dala ruku u vatru da je to nužno loše iz jednog isto tako ekonomski dokazanog razloga,a taj je - ekonomija razmjera. no tu je i zakon opadajućih prinosa i opet na kraju nismo nešto pametnije. al život je tu da se učimo i svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo.
01.04.2008. (14:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
na kantunu
khmm...postoji word of mouth, a postoji i nešto što se zove gluhi telefon...
e sad- kome se riskira ;)))
01.04.2008. (16:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dudaduda
Well pipli..postoji još jedna mogućnost..da je artikal ozbiljno oštećen. Damaged. I trgovac to zna. I šuti. Da bi prodo.
Al ne nagovara. Da ne bi prodo. Zake? Jer ima savjest.
02.04.2008. (10:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
djevabajna
duda - rubish. ko prvo, nema poštenih trgovaca. jer nemreš bit pošten i jeben. a kako većina trgovaca/trgovkinja želi bit jebeno, to automaCki isključuje poštenje. jesmo to apsolvirali? jesmo. ok.
nadalje, nema savršenih i neoštećenih proizvoda. jer nema. svaki ima neku falingu. koja to uopće ne mora biti po apsolutno svim standardima. čak ni ISO 9000 certifikat ne jamči da će proizvod svima odgovarat i bit po mjeri. nekome će možda baš to kvazi oštećenje bit jedno od razloga zašto će kupit artikal.
eto. tako.
02.04.2008. (14:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dudaduda
djeva-nasmijala si mi djevo djevice, treba ti pokal dat.:) I pusu..:))
02.04.2008. (18:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...