Little Wonders

Sjećam se.. Kad sam imala 3 ili 4 godine, na radiju se stalno vrtila neka pjesma koju sam obožavala. In your heaaad, in your heeeead.. Au, au, au, au (tu bi trebalo biti uzdisanje/jodlanje/whatever). Totalno sam bila luda za tom pjesmom, kad sam bila dovoljno stara da znam što je kazeta i kako se snimaju stvari na kazeti sam je snimila i stalno je slušala i nikad nisam znala tko to izvodi, tko to pjeva.. U to vrijeme nije bilo Google-a da nam odmah kaže ime izvođača i cijelu tu diskografiju. To je bila neka moja pjesma koju sam obožavala ali nikako nisam znala odakle je. U osmom razredu je za školski festival cura koju znam trebala pjevati pjesmu "Just my imagination" od benda koji se zvao The Cranberries. Kad sam čula pjesmu odmah sam shvatila da tu pjesmu pjeva ista teta koja je pjevala moju "In your head" pjesmu! Saznala sam da se pjesma zove Zombie i tako su Cranberriesi postali moj The Bend, sve do dana današnjeg. Ali to nije bit posta, samo mali uvod, kao što ja to znam raditi :)

Evo, već desetu godinu slušam Cranberriese bez da su mi ikad dosadili, znam sve njihove pjesme napamet, pjevati, svirati, imitirati, znam broj noge glavne pjevačice Dolores, kad je rođena, kad se udala, znam imena njene djece, poslušala sam sve albume koje su svi članovi benda ikad objavili.. Nisam totalni frik ali sam veliki obožavatelj tog benda. Preslušala sam sve njihove albume x+y puta, i sve su mi pjesme savršene. Ali, iako je Zombie totalni i apsolutni hit Cranberriesa koji svi pamte, slušajući sam zavolila, puno više i puni strastvenije neke druge pjesme, koje nitko nema pojma, osim onih koji ih stvarno aktivno slušaju. Moja the pjesma od Cranberriesa je najmanje poznata pjesma najmanje poznatog albuma "To the faithful departed", a zove se Electric Blue. Svaki put kad je čujem osjećam trnce po tijelu, obožavam je pjevati, obožavam je svirati.. Obožavam kako ide polako, lagano, da bi došla do creshenda (ili maksimum snage) na refrenu pa da se opet vrati na laganicu.. Obožavam riječi pjesme, koje opisuju koliko njoj znači neka osoba, koliko je želi uza sebe.. Za mene je to najljepša pjesma na svijetu, i svojedobno sam je posvetila jednoj meni jako posebnoj osobi sa predivno plavim očima..




Kroz godine sam se zaljubila u mnogo drugih bendova, kao što su Pearl Jam (zahvaljujući mojoj Budali <3), Audioslave, Alice in Chains, Disturbed.. Nije bitno. Ali u svim tim bendovima, koji se promoviraju singlovima koji svi znaju, meni se uvijek najviše svide one, za druge ne posebne, pjesme. Neke pjesme koje nitko drugi ne bi dva puta poslušao. Uz te pjesme se nevjerojatno jako povežem, one su za mene posebne. Ili kad čitam knjigu mi je ista stvar. Svidi mi se knjiga pisca koju nitko drugi nije pročitao, ili mi je najdraža izvedba najdražeg glumca u filmu gdje nije imao glavnu ulogu ili je imao ulogu u nekom bezveze filmu.

Valjda hoću povući paralelu između onog što se svima sviđa, objektivno dobrog i poznatog,i onih stvari koje se svide pojedincu. Volim kad nađem te neke ljubičice u livadi tulipana, male sitnice koje su meni predivne, male stvari koje nitko ne primjećuje.. To su po meni najveća bogatstva, i čovjek se osjeća posebno sretan što ih je našao i ponosan što ih je baš ON našao.. To su za mene te moje pjesme, a svi znate da je za mene glazba život. To je za mene moja budala. Moje malo čudo.

Treba otvoriti oči svijetu koji je okrutan, težak, ozbiljan. Tužni smo, imamo problema. Teško nam je. Bog zna da nam je svima teško. Treba ići iznad toga, preko toga svega sivila, pronaći svoje malo čudo, svoje svjetlo, onu malu stvar koja nas čini sretnima, zahvaliti Bogu (ili kome god želite) što ste to našli sretni i čuvati, čuvati, čuvati to što imate, čuvati i njegovati i voljeti..


24.11.2012. u 16:05 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #