"Nemam ništa protiv [unesi protiv čega/koga] ali.." ilitiga rant protiv ljudskog licemjerja

Okej, dosta depresive. Idemo malo u kontemplativu. No ne predugu, jer je kasno i spava mi se xD

I sama sam ponekad kriva za ove četri riječi. "Nemam ništa protiv te cure ali mislim da je malo umišljena". Razmislite malo. Koliko ste puta čuli to "Nemam ništa protiv, ali.:" spiku? Nemam ništa protiv gej ljudi ali mislim da bi svi trebali pocrkati. Nemam ništa protiv otvorene veze, ali bi odma prekinula sa momkom ako uopće pogleda drugu curu. (navodim samo banalne primjere, ne svoje stavove o gornjim temama)

Čemu to služi to "Nemam ništa protiv, ali"? Da bi sami pred sobom ispali bolji ljudi? Ili neka vrsta samoobrane od eventualne uvrede? Jer, ako gledamo ovaj drugi dio rečenice, ispadnemo jednako odvratni kao da nismo stavili te četiri riječi ispred. Kao da će to "nemam ništa provit ali" pretvoriti u rečenicu u nešto dobro i pristojno. E, nemam ništa protiv Amerikanaca, ali oni su ružni, debeli, lijeni, stalno vise po internetu i ne znaju da je Francuska država u Europi, a ne grad u Italiji. Ako nemamo ništa protiv nečega ili nekoga, ne bi onda spominjali te stvari koje nam smetaju ili antipatiju prema nekome ili nečemu.

Isto vrijedi i za one situacije u kojima ljudi tvrde da su totalno za nešto ili protiv nečega, ali kad se ta situacija njih izravno tiče, onda kompletno promjene ploču. "Ja sam skroz za gej ljude! Gej je okej! Širimo ljubav!" To ćeš reći kad te drugi pitaju, to ćeš možda i misliti, ali jednog dana, kad ti sin ili kćerka obznani da je homoseksualac/homoseksualka, odmah ćeš je izbaciti iz kuće, poslati doktorima i izbaciti njeno/njegovo ime iz oporuke. "Nemojte protiv Roma, oni imaju jednaka prava kao i svi drugi!" - a kad vidiš Roma na ulici kako prosi ili one koji prodaju katoličke kalendare na zagrebačkom kolodvoru, proći ćeš pored njega i psovati govna koja kradu Bogu dane umjesto da rade neki posao. Govoriš svima kako mrziš đikane i šminkere i cajkaše, a doma ti trešti Ceca. Govoriš kako si katolik do srži, a nisi bio na misi 10 godina. To ide do banalnost tipa vegetarijanac koji jede hamburger. Čemu? Čemu to ponašanje? Zašto bi pred drugima ispao drukčiji nego što zapravo jesi? Što dobivaš s time? Dobivaš to da ljudi imaju iskrivljenu sliku o tebi i jednog dana, ako im dopustiš da te upoznaju, shvatit će tko si zapravo i time nećeš ništa pametnog dobiti. Pokaži svijetu odmah tko si i što si zapravo, uštedit ćeš i sebi i drugima vremena.

No ono što je meni najčudnije je zašto ljudi sami pred sobom stvaraju neku sliku koja nije istinita? Zašto sami pred sobom opravdavaju neke akcije samo da bi makli tu bljakavu stvar koja se zove tvoja savjest? "Da, znam da sam tog lika šutnuo nogom, ali on je prljavi skitnica i nema posao i spava na ulici, pa gamad jedna, vjerojatno se drogirao, pa mogao me je i napasti, dobro sam i napravio prije nego što mi se nešto dogodilo?". To sve ide do onog trenutka dok ne počneš sebe HVALITI zbog neke loše stvari koje si napravio. Čudna je ljudska psiha. Sve ćemo učiniti da sebe opravdamo umjesto da jednostavno priznamo svoje greške.

Čudan svijet. Post bez zaključka. Jednostavno wtf. Nemam ništa protiv toga da pišem dalje, ali me dragi čeka da ga nazovem a mislim da mi je draže provoditi vrijeme u pravom svijetu nego tipkajući bedastoće koje ionako skoro nitko neće pročitati :D

P.S. Koja je ovo glupa kategorizacija postova na blogu? Šta ja znam koja je ovo kategorija? Povraćotine jedne Dalmošice? Pobogu o.O

03.06.2012. u 22:56 · Ostavi komentar (9) · Isprintaj · #