24

nedjelja

lipanj

2012

SViM DOMOLJUBIMA, SVIM HRVATIMA, SVIMA KOJI VOLE OVU LIJEPU , PRELIJEPU NAŠU.......

SRETAN DAN DRŽAVNOSTI!!!!!!!!!!

21

četvrtak

lipanj

2012

Postojiš.....

Ovijena paučinastim mislima sudbine stojim na još jednom od nebrojenih raskrižja svojeg postojanja i ne znam kamo poći, jer kojom god stazom krenem, uvijek na njenom kraju postojiš ti kao neminovnost od koje ne mogu pobjeći, a i ne želim, jer u tvom postojanju i ja postojim, u tvom sanjanju i ja sanjam, u tvojoj ljubavi i ja volim i život i oblake i kiše i more, more i slana milovanja plime na uzavreloj koži koju ni vjetrovi ne mogu ohladiti dok sanja tvoje dodire.
I još jednom krećem jer znam gdje ću te naći, tebe, postojanog kao stijena koja se nadvija nad dubinama mojih pjesama, tebe koji znaš dotaknuti i najtajnije strune moje duše tebi zauvijek okrenute. Ti, u meni, samnom, ovijen paučinastim nitima sudbine...postojiš.

04

ponedjeljak

lipanj

2012

bit ću mjesečev trag...

Ima li mjesta za snove
u svijetu tuge i zla,
ima li mjesta za smijeh
kad znam,
samo u pjesmi mogu te naći,
samo kad sjena
ostavi pečat na zidu moje tuge
a vjetar mi zamrsi kose
kad stanem na prag i čekam...
čekam tebe koji nećeš doći
jer sjena koju vidim ,
to nisi ti,
to je tlapnja,
nemir
i dašak osjećanja
i rukom te svojom ne mogu dotaći.
Samo dok sanjam.
Kad jednom odem nekon tog bola,
kad note moje duše
ispjevaju zadnji stih,
doći ću k tebi
preko svih daljina
i kad te tuga svlada
smij se i znaj,
ja bit ću tvoj anđeo s neba,
bit ću mjesečev trag.

01

petak

lipanj

2012

- - -

Kad zaiskri u dnu oka
sjajni biser moje tuge,
znam da negdje
iz tišine,
tvoje misli k meni plove,
to me tvoja nježna pjesma
preko mora
opet zove...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.