30.10.2014., četvrtak

bezbožnik

bezbožnik

četvrtak , 30.10.2014.
Najviše mi na kurac ide to, kad mi vele moroni,
da ja kao Ateista u nikaj ne vjerujem.

Vjerujem!
Ja vjerujem u to da boga nema!!!!
i idem u Ateističku crkvu.

To se pri nami Komitet zove, jebem vas ne obrazovane!

Mislim, razgovarati sa izmišljenim likovima?
Ste vi normalni uopće?
Tak zaluđen biti?
Kraj 10. mjeseca, nigdi kuglice po dućanima!????




- 18:26 - gukni (8) - štampaj - #

29.10.2014., srijeda

Nemre tanje, pa da ga jebeš.

Nemre tanje, pa da ga jebeš.

srijeda , 29.10.2014.

- 18:57 - gukni (4) - štampaj - #

28.10.2014., utorak

sea weeds

sea weeds

utorak , 28.10.2014.
To!
Kad paseš morsku travu!

E, a danas bumo o "seaweeds"-u!
Morska trava....alge......
Ma ni mi to kaj je jako ukusno.
Krava nisam, bik možda, no....
vele, da to tak puno joda, kalcija i čkepi terinama ima u sebi, da
sam moral probati.
Ni loše!
Sea weeds se natopi u slanoj vodi, nekih po ure.

Na maslinovom, ali "onom" maslinovom,
frigat....
-luka
-češnaka
-đumbira
-papriku baburu (na rezance)
-malu tikvicu

Ostalo vam prepuštam mašti

Pred kraj dodati nekoga octa nutra, ohladiti i možda još malo ulja.

Molim kakvu sugestiju.
Prije sam to samo u juhu.
?????????????????????????????????



I glasam za HDZ!!!!

Montiram tam neku rešetku na jenoj trafiki u Tkalči,
kaj su ju orobili 300 X,
kolega, dolje, radi svoje fazu posla,......
ja okolo zjakam, pasem dobre pičke,.............
kad,
eno odozgo Jandrokovića,

ide dolje prema meni i gleda ume.
Ja stojim i gledam u njega....
ide on i dalje prema meni, gledam ja u njega.......

mislim si,
jel da ga pošaljem u pičku materinu.....

dođe do mene:
-dobar dan Majstore!

??????????????????????

-dobar dan G'dine Zastupniče

C!
Pa nemereš biti svinja i bez veze nekom jebat mater.
a vodi ti Državu, kruh ti jebem,
kak got Kradezejac bil.

Drugo je to na Internetu.

Ono, Ti si neki, pa im, Njima, jebeš Mater,
boli te kurac........................

eeee, a ovo................
ide prema tebi, gleda te u oči.....................
ma je slabiji od mene, no neugodno ti.................

a tak nasmiješen i umiljat,

ono, ccccccccc.


I sad kad pogledaš ove pedere i lignje i tu morsku travu, a isti kurac ko Ovi, kaj prevagne?????

Sitnica!

Mater vam jebem, kad mi je koji od Vas rekel:

-Dobar dan!

Još upaljača imam od HDZ-a!!!!!
- 21:44 - gukni (8) - štampaj - #

27.10.2014., ponedjeljak

Ono, hrskava kožica!

Ono, hrskava kožica!

ponedjeljak , 27.10.2014.
Ne ono, sad buš jel, lomil svoje zube, ili one od socijalnog,
ili još gore, od privatnika.

-tata, kod mene ti implatant 9.000 kn, ali,
zato kaj ja tam delam, dobiš za 75 %

I ondak se žena naljutila, kad sam joj rekel da je malkice retardirana

No!
Socijalno to rešilo, a hrskavu kožicu.....tata.
Mekše od Kornfleksa!!!!
Radi se o svinjetini, ili tzv. "carskom mesu"
Zakaj to "carsko".
Negdar, na bečkom dvoru, kad se bečka nedonoščad počela bečiti,
a ni bilo inkubatora, nedonošćad su zamatali u svinjsku potrbušinu i spašavali buduće tlačitelje.
Enivej, spašeno, ne spašeno, carsko se darivalo, bacalo sirotinji,
kaj su to, jedva čekali.
To je povijest historije, kaj bi rekla naša pok. Jovanka!

Paj sad ovo!
Imaš par metoda.
Prva, da skuhaš carsko, u slanoj vodi,
na 5-10 minuta, zvlečeš vun, ocijediš i ohladiš.

Ili bez kuhanja, zmasiraš u rižinom vinu..."5 spices" kineskom začinu,
ono...anis, komorač, cimet , čili, papar, pa de facto i de jure i boban,
pošto ni normalno ak nema nekog ustašluka...... i dalje slično.

Na kuhano sam zmasiral meso, carskoga sa solju, biberom, češnjakom i soyinim umakom.



Kožu okrenuti gore!
Ispod od alu folije napraviti "kadicu", koža gore i
NAJVAŽNIJE
spikana sa vilicom, nekih 300.000 X,
jako puno
najviše
na sitno.

Obrisano papirnatim ubrusom, premazano alc. octom i "presvučeno", debelim slojem soli.
U pećnicu, na 220 Nives Celzijusa, na 40 minuta.

Cvrččččččččččkrk



Zvleć vun, raspakirati, maknuti zakorenu sol i nazad u pećnicu,
ALI
na rešetku, da se cedi.

Ispod sam simultano pekel meseko za rezervnog ručka, sa mišlju krumpira.

Još 15-tak minuta.

Koža, onak "kuhana" i gledaš i čekaš da postane onak sitno grbava, "gubava", ono, chrispy.

Vadiš van, malo "odmoriš", pod alu-folijom iiiiiii
tak se lepo reže, bez mrvljenja, krpačenja, suha, pjenasta,
kornfleks od čvaraka, a dolje, dalje, meseko......
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



Valjda to pikanje, te rupice?
Kinezi naprave neke "četkice za brijanje",
pa na mjesto dlaka su oštre igle, čavli,
pa s time zbubaju, izrešetaju kožu krmeta........

Fakat fantazija!!!!!



Inače sam svinja


po kineskom horoskopu,


a i kad se napijem


veli Zmaj
- 21:30 - gukni (3) - štampaj - #

26.10.2014., nedjelja

Curry Čiken

Curry Čiken

nedjelja , 26.10.2014.
Mlađi protestira.
Da mu pun kufer kineza, kineske hrane i riže.
-znači tak?
-Da! Tako
-ondak dobro, prelazimo na indijsku hranu

Ljuto, ali jestivo.
Piceka sam raskasapil,
prsa za curry chicken...kari piletinu,
batake sam spekel tradicionalno, kao rezervu, ak mi ovo jelo popljuju,
a otatak + grincajg = juhica



Piceka zmariniral sa soya sosom, umak od kamenica, sol, biber, riblji umak i škrobno brašno.

Počel sam dinstati luka na đirosole ulju, dodal češnjaka, svježeg đumbira



Pa ondak dodaval i dinstal:
-veliku žlicu gotove curry paste
-v. ž. rajčica koncentrata
-mrkvu
-korjen celera
-meseko
paaaa
-paprika
-rajčice dvije
-stucanog zrnja korijandera i kima
-peršina i listova "vegete"

kaj još?
-ekstra čili papričica

ah daaaa...end fajnli kokosovo mlijeko i ukuhal do dost gustoga.

U pojedinim fazama, kad je trebalo, kad se poćelo vaćat za dno, znal sam podliti s malo vodice.

Za prilog pire krompir.

To je to.




- 20:41 - gukni (5) - štampaj - #

25.10.2014., subota

Nobela za karikaturu

Nobela za karikaturu

subota , 25.10.2014.

- 23:33 - gukni (4) - štampaj - #

24.10.2014., petak

Hračk pljuv

Hračk pljuv

petak , 24.10.2014.
Sad sam tam na FB, popluval i pobluval, njiha 100!

E, i tu bum!

Hračk, pljuv!!!!!!

Pa si mislite!

I Kolinda i taj Josipović, dajte ih gledajte dok su bili mladi!

Popizdim!

Nezblajhana seljača!

Obrve brijati?

Ccccccccccc

A On?

A da mu je deda bil Pantelija?

Vidi mu bradu sam!

Još mi sam Džapić treba!



PM

ahhh, daaaa, Edo, fala ti na fotki!!!!!





















>
- 21:03 - gukni (2) - štampaj - #

21.10.2014., utorak

Naravoučenije

Naravoučenije

utorak , 21.10.2014.
Jebeš ti svaki nož koji je tup.
Po onoj,
ražanj je tu, a zec u šumi,
tata sebi prvo nabavil oštrač, "šiljilo",
pa ondak noža.

Puknul bum dva mutava videa, pa neg si gleda ko oće.
Poučno.

Jedino mi ni jasna ona fora od Cige iz pothodnika.
Prodaval on Nožove,
te ...."nožovi, nooooožovi"
reže sve sa njima, pa keramičku pločicu, pa sve i kupim ja jednoga, donesem Doma, tjedan dana, aon tup ko kurac.

Naletim ja na Cigu drugi puta.....
-e sad me neš zajebati, kupil bum, ali baš toga kaj imaš vruki

I kupim ja!
Tjedan dana, tup ko kurac!

???????????????????????????????????

Evo Video je!






- 19:23 - gukni (6) - štampaj - #

20.10.2014., ponedjeljak

Royal Kurac, a ne mail!!!!!

Royal Kurac, a ne mail!!!!!

ponedjeljak , 20.10.2014.
Maaa blesavi Englezi!
Glupi ko kurac!
Znaš ono, kad Jemie Oliver ide glupačama, kaj su na fast foodu,
skuhati špagete. Voda zavrije a glupača:
-joooooj, kaj se dešava sa vodom?
Ono, mini jacuzi, a nigdi šlaufa sa zrakom. Mas pater retardiranu,
ja mislil, se zajebava, a ono za istač. Ccccccccc.

Ma napokon mi došel "Damascus steel, Chef knife",
nakon mjesec dana.
Optrčal zemaljsku kuglu.

Njima Zabreg i Croatia, tam na Tajlandu,
jebal vas Tajland, da vas jebal.
Da bog da, da vam London bude glavni grad Pakistana
i da vam Indijanci bili 55 % stanovništva, a ostalo crnci!
I da vam slijedeća kraljica bude tak crna, ko Obama!!!

Ne vjerujete??????



Mislim, onooooo....kurč, kurč......kurč, kurč.
Još bum se ja kurčil, bez brige.

Eeeeee, samurajski čelik, tehnologija iz Damaska.

Perfomanse su mu slijedeće!

RK 07 Handmade Damascus Steel Chef Knife. Perfect for domestic or commercial use

The Handle of the knife is made of Bull Horn and Walnut Wood. Wide Blades.

Handle Length : 5:00 Inches
Blade Length : 08:00 Inches
Over all Length : 13:00 Inches

BLADE

The blade is Made By 1095/15N20 ALLOY STEELS (176 true Layers) Hand forged to Beautiful Pattern.
Damascus steel of this knife has high quality contents to give an excellent edge and sharp cutting abilities. Hardness of the blade of this knife is HRC 57-60 in the lab & been hand sharpened to a Sharp Edge.

Daaa bljutiful?
Prejebeno bljutiful!

Idem sada nekaj iskasapiti, seckati, bilo kaj.
Kupil sam si vreću krompiraaaaa....
- 18:18 - gukni (4) - štampaj - #

19.10.2014., nedjelja

Prejebeno dobar ručak

Prejebeno dobar ručak

nedjelja , 19.10.2014.
Dal sam si truda.
Skoro sam ostal trudan.
Kaj sam pržil?
Ma to je projekt bil, projekt, ko onaj od stavrosa, eeeej Grkinjo znaj........

Kineske proljetne rolice
Pržena riža sa jajima i graškom
Ha.....Nešto iz glave....meso. gljive, bambus

Sve ono "stir fry"

Rolice
-zel sam one kore za štrudle i savijače
-25 dkg mljevene svinjetine
-25 dkg gambera-račića
-dva lista kupusa-naravno, kineskog, ne valjda varaždinskog
-konzerva klica od graha, kineskog
-4 mlada lukca, spring oniona
-1 mrkvu
-rižini rezanci
-umak od kamenica
-soya sos
-biber, sol, češnjak, đumbir

PS
Rolice se lijepe na kraju, ko kuverta.
Malkice škrobnog brašna, Gustina, razmućenog s vodom i prstom razmažeš po rubovima tijesta.



Pa sam napravil umaka, za umakanje.
-Soya sos
-ketjap manis....slatki soja sos
-žlicu šećera, karmeliziral, ocat na to, prokuhal
-češnjak u granulama
-žlicu koncentrirane rajčice



I na kraju, to "nešto" iz glave.

Komadiće svinjetine sam mariniral u soli, soya sosu, biberu, ribljem umaku, umaku od kamenica, češnjaku, đinđeru, gustinu, sezamovom ulju.
Svega po malo i oprezno, po žličicu na 1 kg, riblji, oyster, soya i po žlicu veću.

Naglo počel frigati na suncokretovom ulju.
Za nakih 15 minuta dodal sječenog bambusa,
razmočene gljive, Shitake, sječene na trakice, "žilijan" i
Mu Err, "judino uho".
Dinstal do prženja, gotovo!



E sad, ukućani su šteli i juhicu.
Još da se i s time zajebavam. Ništ!
Dobili su gotovu kokošiju iz vrećice, a u pičku materinu.
Mislim, .....mene bute jebali. Pa nisam robot, ili hobotnica.



I na kraju riža dugog zrna, koja se kuha u vrećici.
Skuhana je na pola preporučenog vremena, ocijeđena i stavljena u friđ na hlađenje.
Spržena jaja, ali krivo.
Bačena kao na oko, pa muljana u kajganu, no
poanta je dobiti ih žute, rastačkati vilicom, žličica sezamovog prženog ulja. Skuhati graška, mogla bi i kuruza i zmešati s njom.
Rižu sam pržil na malo ulja, dodal jaja, grašak, češnjak, đumbir, sol, biber, dok se ni prosušila i bila rahla.



Kaj se tiče tih kineskih pizdarija za kinesku, a i druge kuhinje,
ima ih za kupiti u Vlaškoj 78, "Pekinška patka"
Ne reklamiram dućan, već vam dajem informaciju.
Masu Vas me pita di nabavljam sve to.
Cijene artikala su niske, za razliku od Konzuma di vas deru ko volove u kupusu. Treba napomenuti i stručnost osoblja, mogućnost savjetovanja.

Za cirka 200, 300 čuna, kupit će te finu zalihu pizdarija i biti mirni više mjeseci.
Može i internetski.
Zagreb-trajvan zona, free diliveri, a ostatak Kazah stan-a 30 čuna.

Velim, prejebeno dobar ručak.
Fakat prejebeno dobro kuham.
Ma sve!
Oš fotografija, bauštela, bravarija, slikanje, pjevanje, sviranja kurcu,
o sexu da i ne pričam.
Ja kad ližem, ližem od pupka do šupka.
Ma nema da ima!

Šezdeset % od 100 = 40
Ccccccccccccccccccccccccc
- 21:39 - gukni (9) - štampaj - #

18.10.2014., subota

Recept za uloviti curu!

Recept za uloviti curu!

subota , 18.10.2014.

- 20:15 - gukni (2) - štampaj - #

14.10.2014., utorak

I daj se ti najedi

I daj se ti najedi

utorak , 14.10.2014.
Fakat neke narode, kuhinje i kuhare,
da pošalješ u kurac!

Pa nemreš mi od usranog čaja delati čajanku, obrede i rituale,
a gripa te pere.

Od "carskog mesa" napraviti specijalitet za Novu Godinu,
da ti jebem Novu, a i Staru,
a saće, još dvije tri ozbiljne kišice i eto je.

I koji kurac čekaju Shoping Molovi, Ikee i ostali kurci?
Još ni jedne kuglice ne vidjeh, a kamo li visuljka, ili jelkice????

Bandiću! Što čekaš? Sad se Jelke kupuju!


- 17:51 - gukni (1) - štampaj - #

12.10.2014., nedjelja

Tic-tac-tic-tac

Tic-tac-tic-tac

nedjelja , 12.10.2014.
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ćaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ma Kamikaza!
Uništil sam čitavi Hokkaido.

-kilo Hokkaida
-1/2 glavice, veće celera
-3 glavice luka
-5 česana češnjaka
-3 mrkve
-1 krumpir
-celer "lističar"....list

Dinstal, podlijal vodom, kuhal,
začini.....timijan, đastin biber, muškatni oraščić....njega dosta, vegeta, kocka juhe, sol, aleve paprike....krupno tucane.

Zmiksal štapnim mixerom.

Posluživanje sa tic-tac slanim krekerom,
vrhnje
bučine košpice
ulje od buče



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm (čitaj ko Ugarkovićka)
- 12:54 - gukni (4) - štampaj - #

08.10.2014., srijeda

50.000.000.000,00 €

50.000.000.000,00 €

srijeda , 08.10.2014.
I moje čestitke isto!
- 10:03 - gukni (3) - štampaj - #

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2