30.08.2010., ponedjeljak

Napokon pečena paprika

Napokon pečena paprika

ponedjeljak , 30.08.2010.
Tak sam je se zaželil.
I čekaj i čekaj da pojeftine i nikak.
Danas po 6.99,
prvo kod šiptara,
e da ne mogu birati.
Ma more mrš!
I nađem kod neke babe, crvena rog, velika,
operem, u protvan i ožeži rernu na najjače.




Jenput okrenuti




Staviti vruće u rajnglu, poklopiti i pustiti da se ohladi.



Ohlađenima oguliti tanki prozirni epitel,
staviti u zdjelu, posoliti, dodati dosta sitnosjeckanog češnjaka,
ulja i octa, zmješati i nek malo odstoji.




Moral sam ponoviti marinirane srdele, tak su dobre,
da ni normalno,..............za sutra, sa krompir šalatom.
E, ponuda na placu grozna, sam brancini i orade, tu i tam
kakav hlap po 200 čuna, nigdje ni girice.
Ove sam kupil u konzumu, zmrznuta rinfuza po 20 kuna.
Posolil, u brašno, sfrigal i na stranu.
U ostatak ulja dodal još maslinovog, c. luka, češnjaka, peršina, bibera u zrnu, ružmarina, lovora, dinjstat, zavrit 1-2 min i prelit preko poslaganih srdela.

Update, jooooj da, i dodati, kad se c. luk zdinjsta,
cca 2 dcl vode i 1,5 dcl kvasine (dalmatinski vinski ocat)





A sve skupoooooooooooooo.
Tak sam se svadil sa kumicama, da me pol placa čulo.
+ oni na misi u Katedrali.
Glavica češnjaka 5 kuna.
Ma bando jedna. Svašta sam im rekel i da su
gori od Jace i njenih.
Ono, šiptari isto, kalibrirani plastični "domaći" paradajz.
Sve iz "Zadra", maspater.
Jebate, ti Ravni kotari su veći od Rusije, po svijeta hrane.
Ma nema više onih dragih kumica, ovo sve banda danas.
Boga bi prevarili, ali mene nebuju, nedam se.
S njima treba
sam oštro i bez veze!

Update
Probal sam srdele sad.
Poliglotski pogodak, 666 jezika govore, mrak,
s obzirom da sam sve sastojke bubal odokativno, po filingu.
- 06:42 - gukni (25) - štampaj - #

29.08.2010., nedjelja

Eeee, moj Đikiću, pojma ti nemaš

Eeee, moj Đikiću, pojma ti nemaš

nedjelja , 29.08.2010.
A ni prof. Radman.
Nije eliksir, već hrana, bem vas smotane.

Na, glete nanotehnologiju, da joj jebem nanu.
To je tehnologija.
Nane su mali frcoljci nečega kaj ubrizgaju u nekaj
i to ne vidiš, nema tog mikroskopa.
Valjda je Čoban mislil na to meso.









Ja preferiram ove balkanske hamburgere.




James Dean sistem, živi kratko, ali punim plućima
i gledaj što manje poreza platiti.


- 20:27 - gukni (8) - štampaj - #

27.08.2010., petak

Mesooooooooo

Mesooooooooo

petak , 27.08.2010.
Mesina, svinja, svinjo, tele jedno,
kravo jedna, konju jedan, vole jedan, bik, ti si bik.
Kaj?
10 godina staro, prepakirano, ma lažu, sve friško.
Ma, garantiramo vam!
Veli Čoban:
"Meso nema rok trajanja"

Ja ga kupujem u Konzumu, kod Todora.

Razgovaram sa dućanericama, onak, iza tezgi,
da nitko ne vidi.
Rade čitav život u Konzumu.
Ja razgovaram samo sa "starim polovnjačama",
ahhhhhhhhhhhhhhh, morti mi "dadu", tu smo si negdi:
-je'l kad bila kod Vas kaka inspekcija?
-je, sltkiću, ja je nikad nisam vidila.
(njih više)
-a kak su vam hrenovke tak bijele, friške, ko da su sad iz stroja ispale?
-prek noći ih hitimo u slanu vodu, pa pobijele.

Slušam danas inspektore:
- ma kakvi, ma kaj je vama, ma mi radimo, ko Sanader i Vlada,
jest da nam vikend od srijede do utorka, ali kaj ćeš,
gradimo si kućice na moru,........................
šta,...... građevinska??????........, ma normalno da je nemamo,
pa mi smo fucking vlast.




Svekoliki šef, šefova, u Italiji Capo di tuti Capi,
ufačen "in flagranti", jegiba, jebo nas.
I ode lik potihhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooo.
Kam?
Eto kumašina
"Cornix cornici oculos non effodiet."
Vrana vrani ne vadi (ne kopa) oči.

snalažljiv tip


Tak daaaa, valjda vam je to jasno, da kod nas nema toga.

Meso vani na isteku roka, pa će sad to netko kupiti,
ono, deset godina zmrznuto i nama uvalit
+ ujebat seljake.

Ma neuništivi su, nenadjebivi, Amerika sa Južnom ih nema.

Za vrijeme "kravljeg ludila" su tak srali, ko da smo Njemačka,
pa imamo 160 službi kontrole......Eliot NessERI
The untouchable

nemogućeeeeeeeeeeeeee,
ko Darač sa ovim cijepivima,...............................
u glavu se cijepi tu bolesnu.

Na, eto medicinskog dokaza.
Od starih krmenadli, fuuuuuuuuuuuuuuuuujj,
idem pasti travu okolo,
za drugo ni nemam.





- 18:18 - gukni (7) - štampaj - #

I veli Lukica

I veli Lukica

.....pa dame i gospodo, želim vam ugodan vikend.
Vidimo se u ponedjeljak u 13 h.

To je rekao jučer na sjednici Sabora.
Zbilja nam je potreban rebalans pameti i to pod hitno.
Četvrtak, ej, četvrtak, cccccccccccccccccc.




- 06:52 - gukni (8) - štampaj - #

21.08.2010., subota

Na putu po azimutu

Na putu po azimutu

subota , 21.08.2010.
Netko ošo u USA -L.A.,
a ja u BiH -B.L.,
netko bu jel Big Mac, Chips & large Cola,
a netko bu deral po ćevapima i pivi.
Neko bu išel na neki tehno party,
a netko na cajke u kafanu

Otputoval sam, sretan mi put,...............
molim, da, da, ko da nisam čul ono:
"i ne morš se vratiti".
Ja za razliku od Glavaša kojem šalju penziju dole,
ja bum po svoju naknadu sa Burze moral dolaziti doma,
mislim po mur, štambilj.

Eto, pa se čujemo.
Danlopa nemam, a i neznam, ima li tam Interneta?
Pošto li im je piva, janjetina, ćevapi, cigarete.

Kažu mi da Minasicu, Kraševe slatkiše i Badelov konjak za domaćine
kupim tamo, da je 40 % jeftinije.
Ccccccccc




- 06:13 - gukni (18) - štampaj - #

20.08.2010., petak

Zbirka zadataka iz matematike

Zbirka zadataka iz matematike

petak , 20.08.2010.
i to ona od Školske Knjige- autori:
prof. Rajić, mr. Kerum i Dr. prof. Bleki Todorić,
onaj iz Dinastije




S G'đom sam uvijek bil na Vi.
Znal sam da mi stara kuja nebu nikad trebala.
Moj matematički nauk se svel na puko zbrajanje i oduzimanje
na placu i doma s računima, no i dalje znam više neg 3/4 Hrvata,
koji i dalje računaju da je
2+2X2=8, a ne 6 što je točno.
I ova kanta na kojoj tipkam zna samo zbrajati i oduzimati, bez množenja i dijeljenja.




Vrganje sam osušil.
Od 2157 gr. sviježih sam dobil 246 gr. suhih.
Znači cca 91 % vode.
Ajmo zaokružiti te suhe na 250 gr. : na 5 = 5 paketića po 50 gr.
X 80 trgovačkih kuna = 400 kuna
Na placu, oni najbolji vrganji koštaju 60 kn za kilu,
2,15 kg košta 129 kn
Eto zarade naših matematičara, cca 270, po kili 135 kn

Sad bu i čvarci, još malo, cjena, appx pršutu cca 200 kuna.
Ajd bar je pekarija jeftina, slanac od 20 gr. brašna 2,5 kuna.
Ima u šipšopu jeftinije, sam tam je 10 gr brašna a ostalo aditivi.
Ono kruh od 600 gr., velik ko da ima kilu i pol, punjen zrakom,
6,5 kuna, znači kila bi bila 10,83.
Pakiranja od 100, 500 i 1000 grama nestaju sa stalaža.
Pojavljuju se konzerve od 75 gr. (ukradeno ti je 25 gr),
pa 135 gr, maznuli su ti 15 gr. i tak dalje.

Štosevi sa 9,99, što je manje od 10, prevaziđeno davno.
Zmrznuta roba,.....neto, ma koji crni neto, odmrzneš, ocijediš
i imaš 80 % tog neta, marnuli ti 20 %.

I tak oni nama mažu oči, na,.... sve mi mutno pred očima,
idem ih nakapati onim kapima, po receptu pok. dede Pantelije.



Eto, nekom čaća ukrao, netko malo radio, malo šparao,
netko jamio, a netko bil Robin Hood.

Sve Akademci









Opsssss, greška, on nije čisti trgovac.
Gospon je zapravo tu u Zagreb shoping centru samo u kupnji i
sve kaj kupi nosise doma u Bosnu.




simpatičan lik, je da nas plindra, ali plindra i bananu i bagru,
pa nam dođe ko Robin



G'din Tutle, prijatelji ga zovu i Tutlek, od milja,
naime nije znao nabrojati do 20,....................naših, pardon,
svojih firmi. On inače nije trgovac, burzovni stručnjak,
radil je na nekretninama, al ga jebe to da nemre nabrojat do 20,
makar ga je podučaval famozni matematički genije i tvorac
famoznog broja Frnj 200, matematičke konstante Dr. Franjo.


Stiže nam jesen Blogu fala, pa će pojeftiniti banane iz Gvatemale
i Hondurasa.
Jabuke idu gore za 5 kuna, a lubenice sa 5 na 6.
Turistička sezona je bila izvrsna, tak da bu bilo za plaće do
01.09., a dalje..................a krediti, još nam daju,
imamo rejtinga.
Ni to za nas, treba Dr. Todoriću da kupi još 428 firmi.
Valjda bumo tad promjenili ime u R. Agrokor,
a mi bumo Agrokorci, mislim kmetovi.
Bolje Agrokorac, neg mrski nam Klinglonci.
- 11:59 - gukni (12) - štampaj - #

19.08.2010., četvrtak

Blog te ušumu okrenuo i Banja Luka

Blog te ušumu okrenuo i Banja Luka

četvrtak , 19.08.2010.
Prvo Banja Luka.
Idem u subotu u BL, joj kak IN zvuči, ono ko SF, ili LA,
da mi dupe vidi puta, sve badave.
Bil sam tam prije nekih 32 godine, ali nikaj nisam razgledaval.
Kaj ja imam tam za viditi, za fotkati.
Jel imaju neku "baščaršiju", nekaj starinskog, kakve slapove,
nekaj za viditi.
Molim da info. ostavite u komentarima.
Hvala

A sad, lejdis end džentlmen

Blog te ušumu okrenuo

Neznam, valjda neko predskazanje i to na Gospu.
Nedjelja 15., praskozorje:
klingllingldingl
čuje se crkva.
Dignem se, kavica, Net i naletim na jedan post o gljivama.
I vrti crv.
Digne se draga:
-starka, mi daš za benzu, ja bi u vrganje
-na, nosi te vrag i nemoj se napit
-pa znaš da nebum, kad sam ja..................

Ko jedan moj frend, non stop uparen do jaja:
"Kad sam se ja jednom napil....................."
JEDNOM........................daj začepi.

Žal mi je kaj nisam ponjel veliku vreću.
Ne za gljive, već za PET ambalažu. Toga ima sastrane i po šumi
da bi si namiril benzin,
a i nekaj korisnoga za bananu da napravim,
već kad ona neće za mene.
Nisam ni stigel do lokacije,
paz' da vam nebi rekel di je,
stanem onak bezveze, kad puf




Oni vam ispod imaju spužvastu strukturu i po tom su najprepoznatljiviji.
Ima sam jedan nejestivi, sličan njima.
Klobuk mu je gore bijelkast, a ispod je sav crvenkast, stručak isto.
Znači, nije sve spužvasto u šumi vrganj.




Ima i smeća u šumi.



E ovaj je pravi

Meni nepoznata




Biž' ča

Beštije vrebaju sa svih strana. Javlja mi se genetski strah,
još od doba, kad su bile ohoho veće, a mi mali,
kad smo mi bili njihova lovina.



Neznam ju, jebi ju



Ova mi otrovno izgleda



I skoro se nasadim



Lijevo, najveći je vrganj i sad, kao iz istog gnijezda, pa su isti.
Vrganj nikad ne raste tak, uvijek je solo.
Pogle resice ispod klobuka, ni spužva.



Šic


Neznam koja je ova, ali kak se čovijek može nasaditi.
Naoko nalik mladoj sunčanici. Ima ljuskice gore po klobuku,
no nema "Šosa" na stapki.






Kao ovaj kapitalac od 20-tak cm dijagonale, fifija,
od prije par ljeta.



Zrežeš je na četvrtine i u mokri poh,
ono, brašno i jaja, umućeno.
U poh se inače treba dodati i čašica rakije,
onda gljiva nebu popila puno masnoće, ulja.

Vele da ljudi brkaju sunčanicu sa zelenom pupavkom,
koja je btw, smrtno otrovna.







I naletih na gljivu nad gljivama,
KRALJICU



Bolje na nju neg na minu.



Nekad davno, tak mi beremo gljive po šumi, ja sa videokamerom
i naletimo na kapitalac od jednog kilograma, zdrav, lijep.
Meni vrpca na kraju, snimam ja njega u habitatu, i vičem
ženi:
-Kety, brzo, stavi kutiju cigareta na njega

Ono, nekaj za usporedbu, da mi poslje netko nebi sral kak sam povećal
sve to.
Gleda mi poslje kći taj video, čuje mene, bila je još malena:
-joj, mama, kak je tata šašav, on misli da će mu vrganj pobeći


I tak to

















Onda ja to odnesem susedu Danijelu, kojem gljive život znače,
uzgaja te bukovače, a i ima papire, položene ispite i te certifikate,
pa mu uvalim nekaj, ovaj put ovu gubu, da ga provijerim:
-Alex, pa ovo ti nije vrganj
- ma nemooooooj, a ja mislil...............




Ovak su zakon.
Sa jajima.







- 12:40 - gukni (9) - štampaj - #

18.08.2010., srijeda

Od Anke partizanke pa do današnjih dana

Od Anke partizanke pa do današnjih dana

srijeda , 18.08.2010.
Ma, uopće, jel' bi pisal, ili ne.
Zapref sam ga već napisal, pa mi ga "nekaj" pojelo,
nestal, maspater.
Radi se o početku jednog usranog dana, kao svakodnevnog i
tok mojih misli, onih malih bljeskova u ovoj mojoj "inner space"
munjari.
Ja znam da sam malo trknut (da malo, sad bute vi),
znam, oooooo, znam kako vam je, ali vi, dost, većina,
vas je opalil Simplon express, a da to neznate,
to je ono najgore, zato nam i je tak.
Luđak nezna da je lud, pijanac nezna da je pijandura,
lopuža nezna da je lopuža.
Svak živi u svom svijetu i veliki je napredak za pojedinca,
kad samosvijesno konstatira di je i šta je, kad spozna sebe,
onak iskreno i iz srca, duše.

Sam doma, praskozorje, prošećem ćenu, ne čunu, pesa.
ovaj trči, sim, tam, ja obesil onu njegovu uzicu oko vrata gledam ju
i setim se Bolje Strane, Bonapartea, onog skompleksiranog kepeca,
kaj neki danas imaju njegov sindrom, no pametnog momka.



Imal je par pametnih fora, jedna od njih je taj štrik na uniformama.



No to. Imal je smotanog pisara, koji je svakih malo gubil pisaljku i
jedan dan popizdi i naredi ovome da si sa špagom zveže olovku za naramenicu i eto povijesti, eto priče.
Druga priča je da su ga živcirali njegovi vojaki, kaj su rukavima brisali šmrklje sa nosa. Svi su morali našiti gumbe-dugmad na rukave,
tak da danas dost ovih gadafija i el bananerosa ima to po uniformama.

Eh da, poanta je kaj se ja nemrem setiti kak se zval taj štrik,
a on ima svoje ime.
Treće....putujući magacin, kaj je išel za njima, to je uvel,
prije je vojska išla onak, a snabdijevali su se pljačkom, tam di su bili,
npr. u pustinji.
Odi, jebi si devu, jebem te retardovana u generalski čin.

A i kuhari su mu bili vrhunski. Sve sama francuska kuhinja, hehehe.
"Kokoš a la Marengo"
Tam negdi kod tog Marenga u Italiji, kuhar mu je spremil pečenu koku na maslinovom ulju, nekakve rakove i dva jaja, sve zaliveno Cognac-kom iz
njegove čuture.
To bum jedan dan,...........kad dobim na LOTU.

Ode ja fiju briju, curik....
i normalno na Net......skrul, brlj i naletim na bolesnu kuju,
a kak je drukčije nazvati? To možda normalno?
Ono, vidi hrabrosti i junaštva, uspomene iz "JNA",
ono uz jadne seljake kaj su mavali motikama u polju.

Ovaj put Izraelka





I kaj, mam se sjetiš onih drugih, bolesnih kuja, a kak drugačije,
one američke, sa Guantanamo Bay-a









I ima toga, na sve strane, kod sviju i kroz povijest.
Meni to žalosno, a pomalo i smiješno.
Daj si zamisli sad ono, mi u rovovima, a tam prek ženska brigada,
naoružana do zuba i klonirana tak da sve imaju PMS i to 31 dan
u mjesecu, ma odma se ubi.




Vražije babe, to ih danas ima sve više, to strenirano, opremljeno i
spremno za borbu "prsa u prsa".



Ma ni sam vojska tu i policija ima metode torture,
sva sreća ne kod nas u demokraciji, jel da?



O Rusima i KGB-u rađe nebi, ti su najgori, kod njih nema mile lale.



I normalno, sjetim se naših u Afganistanu.
Ono rat, ziher netko ima i fotić.
Kaj li oni sebi za uspomenu fotkaju, kakvi li su tam landscape-i??????

Stalno neki ratovi, stalno neki neprijatelji.
Teroristi, ti su opasni, ko oni kod one Izraelke gore.
Ameri godišnje spizde iz proračuna oko 700 MILIJARDI $ na
borbu protiv terorizma. To je takva lova da ak slučajno strebiš sve teroriste, pod hitno si zmisli nove, ak imalo pameti imaš,
pa poslje u dobru saborsku penziju.
Eto, kak se misli nadovezuju.
Eto nam i Makijavelija:
Oooooo, bok Maki, od kud ti, ovdje, na ovome
postu, čime mogu zahvaliti tvojoj posijeti????
Politici? Jel našoj?
Veli mi on:
-Pa si čital onu moju knjigu "Il Principe",..... "Vladar"
-Jesam jesam, dobro štivo.
-Se sjećaš onog mog pasusa,..........................ono, kak cilj
opravdava sredstva.........................
„Tko stoji na putu u realizaciji cilja, taj je naš neprijatelj! Dakle, tko nije sa nama, taj je protiv nas! Jer sfera politike svojom imanentnom, logičkom nužnošću uvijek kod svojih podanika traži priznanje, legalitet, legitimitet, samoafirmaciju, te ako je u društvu sve harmonično, onda politika nema određeno značenje, važnost. To njeno priznanje nema težinu, te ona imanentnom nužnošću proizvodi neprijatelje, kako bi se afirmirala.“

Pa mi pade na pamet Bog.
Njega nema i to je definitivno.
Teologija i dalje trubi da je sve nastalo od Boga,
no meni više draža filozofija, što, kak, ma gdi, zakaj i ojjjjjjjjjjjjjj.

Niče je manga nad mangama.
Možda njega očekuje ona Izraelka, ko novog mesiju sa svojih 10
zapovijedi.
"Hej, curo, taj ti došo i ošo, ali ti ostavio drugih 10 zapovijedi"

Kao svojevrsna protureakcija na 10 Božjih zapovijedi...

Za sve koji ne znaju:
1. Ja sam Gospodin, Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene!
2. Ne izusti imena Gospodina Boga svoga uzalud
3. Sjeti se da svetkuješ dan Gospodnji!
4. Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji!
5. Ne ubij!
6. Ne sagriješi bludno!
7. Ne ukradi!
8. Ne reci lažna svjedočanstva!
9. Ne poželi tuđega ženidbenog druga.
10. Ne poželi nikakve tuđe stvari.

... Nietzsceovih 10 zapovijedi slobodnog uma

1. Narode niti voli niti mrzi.
2. Ne bavi se politikom.
3. Ne budi bogat, a ni prosjak.
4. Slavnima i utjecajnima uklanjan se s puta.
5. Ženu uzimaj iz nekog inog naroda, ne iz vlastitog.
6. Tvoju djecu nek' tvoji prijatelji odgajaju.
7. Nikakvoj se crkvenoj ceremoniji ne podvrgavaj.
8. Ne žali zbog kakva prijestupa nego zato učini neko dobro djelo više.
9. Da bi uistinu mogao govoriti, prednuj egzil.
10. Ne priječi svijet spram tebe ni ti sebe spram svijeta.

Zna bit težak, traži promišljanje.

I pred pisanje ovog posta naletih kod Svinjčeta na dobar post.
Vražji Slovenci.
Bem ti državu kaj ju pređem sa trifrtalj rezervoara.

Upload

He došlo od kolegice, ono Anka partizanka, da jedna,
čak dvije.



Tnx Modesti
- 22:01 - gukni (11) - štampaj - #

17.08.2010., utorak

Marinadaaaaa, marinadaaaa, tu se piva, tu se pada

Marinadaaaaa, marinadaaaa, tu se piva, tu se pada

utorak , 17.08.2010.
Pivu sam pil dok sam ju delal,
a crnjaka bum z njom.
Čistog.

I kupim ja srdele i te inčune.
E, bagre lopovske, 25 kn kila srdela, a ovih eskimskih 19.
Pa zadnji put kad sam bil na placu to koštalo 12 kn.
Ma šta Vlada, prvo trgovce treba pohapsiti, onda ove.

Prvo ribu treba, šta ? o, ooo, ooooo,
e krivo,
ribu prvo treba tretirati.
Moj omiljeni model tretiranja zove se "mal",
znači, stručnom terminologijom, "mal tretiranje" ribe i
ostalih glavonožaca.
Ako nema žive, dobra bu i ova, kaj je po putu umrla.



Ova igra se zove u boj, u boj, ili jači kači, ili
juriš braćo ja za vama, bjež'te braćo, ja pred vama.
Igra je puna pucačine.





Evo i nagradne igre.
"Nađi uljeza"



Čik pauza



Ajmo dalje. Treba počet čistiti. Riba se čisti od Sanadera.
Od tud i sve smrdi.
Lagani genocid.





Još malo igre.
Staviš ribicu na prst i počneš se derati ko da te deru.
Prvo dotrči unuka, sva se prestravi,
a onda ti doleti žena i kad vidi kaj je,
pošalje te u pizdu materinu i očita lekciju, da kaj plašiš dete, da ovo, da ono, da bu fraze dobila od ribica i da ih nikad nebu jela.




Očistiti, oprati, posušiti, posoliti................



Spremiti mirodija,....bibera u zrnu 20 tak, 4-5 režnjeva češnjaka,
lovora, sviježi ružmarin sa balkona, veća g. c. luka, ulje maslinovo,
kvasine, sve u rajnglicu da prokuha 10 tak min., osim luka c..





Ribe peć strogo po japanskoj metodi.
Ma zajebavam, sam kontroliram, jel čitate, ili gledate sličke.
Tko je detaljno pročital, taj u komentar mora da napiše:
"ne sličke, već p.čke"
Tak bum onda ja znal, a ne ono, ja pišem, trudim se, a
ono niko ne čita.



Zvaditi van i nek se hladi.
Zdinjstati laganica luka na preostaloj masnoći.



Slaganje u zdjelu red po red, njih luka, maslinovog ulja, ne puno i marinade.
Popizdil sam. Tražim si jednu četvrtastu zdjelu, taman za to, zdjele nigdje,
dala žena ćeri. Po suđa mi odnesla.
E, da njoj se to sviđa, da si oće imati uspomenu na roditelje,
a ja kupoval, jer se meni sviđa, maspater.
Em te jebe Vlada, em te jebe tvoj.





I u frižider s tim, da se paca, marinira, do sutra.
Može se jesti danima. Držati u friđu,
a ak vam guzica zine kak meni, može proba za par sati.




- 20:50 - gukni (20) - štampaj - #

16.08.2010., ponedjeljak

sex i čušpajzi

sex i čušpajzi

ponedjeljak , 16.08.2010.
"stara, ja bi jel ribe danas"
-daj stari, koji ti kurac, pa znaš koliko košta riba,
pa od kud mi nofci.....................droblj droblj truć seruck
-daj stara, prestani s kakofonijom i bljuni 20 čuna, da kupim 2 kile patagonijskih srdela, pa nisam mislil na Fabera, jebem ti Zeusa.

Gunđ, gunđ i dade.

Odem na plac, kad kverac, zaprte ribarnice i mesnice.
Ne delaju ponedjeljkom.
I naletim na kumicu sa vrganjima. Onak, malo lošiji.
-pokaj ?
-20 kn
pročačkam uvo,......pokaj?
-20 kn
-koliko bute gospon
-ma nebum, jučer sam ih bral, oko 2 kile, sad da ih kupim
žena bi me morila i blablabla i odem ja.

100 koraka, ma curik.
Nema babca, počnem ja birati, nađem 5 manjih, boljih,
eto nje.
-kaj ipak bute zeli?
-ma da
I zeme ona tih pet i počne još metati............
-e, e, e, lakše malo to bu bilo puno
- se bum vam dala za 20
Ja oduševljen. Natrpa starka 1,5 vrećica,
ja da bum zel,.........
-ček'te male
Zvleče drvenu kištricu od ispod pulta i natovari onak jebački,
sveukupno 3 vrećice.
Sve za 20 kn




Stara skidaj gaće.....da te poljubim u rit.............
skoro sam joj rekel
U onim blabla, je saznala ona, kak sam ja na Burzi i svašta,
a ja sam saznal da gljive rastu poslje grmljavine.

Sve bum sušil, nisu svi baš neke kvalitete, no za dić aromu jela,
onak suhi, bu dobri bili.









I ništ od girica.



Jučer sam marendal to kod susede, sam probal i dobil,
mislim recept.

Ajmo čušpajz

Stalno kuham ta variva, relativno jeftino, brzo, zdravo,
a svega ima.

Neki dan sam od mahuna.



Rajngla, ulje, c. luk, dinjstat do žute boje

šiknut junetine na kockice, kad malo pobijeli poklopiti,
vatra laganica i svakih malo, cca 15 - 20 min



Šupit zelenih mahuna, paket, direkt iz frizera,
Malo promiješati, poklopiti i dinjstati tak, uz kontrolu 10 tak min.



Dva tri krompira, onak na sitno zreckan, šupit nutra, dolijat vode i
krčkati.




Zdinjstat malo vrganja







U mahune dodati soli, vegete, goveđu kocku, sitno sjeckanog češnjaka,
5 minuta kuhanja, pa dodati i vrganje, još par minut
i to je to.


Danas pak od slatkog zelja.
Kaj se zelja tiče, kupusa no, ccccccc,
sviježe zelje ima ohohooohooo više C vitamina od kiselog.
Ne brkajte kiselinu u kis. zelju sa C vitaminom.
Veze nemaju
Rasol nije limunada nit se u njega stavlja šećer.
Rasol je nusprodukt, neophodan nama pijancima, da dođemo
drugi dan sebi, uz lizanje vrbine kore.
Sad bum ja ko Barbieri.
U davna vremena su stari Grci strugali nutarnji dio vrbine kore
da bi pijući to, liječili glavobolju.
Salicin....prirodni aspirin i de facto prvi medikament u ljudi.


Skoro isto ko z mahunama
Luk pa meso i neka šugava mrkva







zelja i krompira






Na, gle, ja popizdim.
Dobijemo od njene stre orahnjače i nitko neće jesti.
Jest da punicu ne volim, ali mi žal truda i nofci.
Ja isto, jebem ti kolač koji izgleda ko kruh.
Samo kremšnite i šampite priznam pod kolač.
Vele torte,.............ma kurac torta, kruh sa šećerom i vanilijom,
ili čokoladom i kila margarina, fuj.



I sad u taj čušpajz ja dodam extra paradajza u tubi, malo chillya,
da vleće onak na kiselkasto.


I malo pikanterija za rastanak.
Odoše ova dva dripca na trening.
Ležimo ja i žena i piljimo u tivi:
-starka, ajmo se prasnuti
-ajmo
Sredi se ona, ono latex, lisice i bič, taman da počnemo,
kad telefon:
-halo?
-bok tata, kaj radite?
Kći
-ha, upravo se spremam da ti jebem mater
Žena grakne:
--pa ti stari nisi normalan, pa djetetu je sad neugodno.
Kći:
-dobro, nazvala bum poslje
Čekam trideset sekundi, nazovem je:
-eto gotovo je
--hahaha, a jesi spaljen, daj mi mamu

Ona mislila ja se zajebavam.

I ondak je pal sex, a usred sexa, provale smijeha i ja i ona.
Daj se više uozbilji stara, pa viš situaciju.
Sjebo nam smijeh ceo sex.



- 21:50 - gukni (22) - štampaj - #

15.08.2010., nedjelja

Imovinske kartice i ostale bajke i basne

Imovinske kartice i ostale bajke i basne

nedjelja , 15.08.2010.
By Hans Kristian Alexxlson

Već kad bi bil stranac volil bi se zvati Heinz Wosipiwo.
Ja sam mislil da se zajebavaju z dotičnim gosponom.
Hans vozi Pivo, ovo vozi mu dojde kao Von, fon, valjda.
To mi nekak stranjski, IN, a ne naša domaća, ala,
Guzina, ili tak nekak.

Jean de La Fontaine


Klasične, neponovljive priče, osobe i okolina ponovo su tu: sve je toliko živo da nam se, dok čitamo, čini da se pred našim očima razmiče zavijesa neke pozornice na koju izlaze osobe koje govore, misle i osijećaju i izazivaju naše odobravanje ili neodobravanje. Tu je lav, viječiti kralj, siguran i nadmen; magarac koji ne može bez gospodara; trapavi i priglupi medvjed, plašljivi zec i prepredena lisica... Iako je Lafontenovo vrijeme odavno prošlo, određene karaktere i osobe možemo sresti i danas pa je to štivo i dalje aktualno i može mnogo da pruži mladim čitateljima.

I sad, ak ste bahati i rastrošni pa ušparate samo 1.000.000 KN,
od 4.000.000 KN zarađenih, uvijek ima šanse da dobite još
700.000 KN od ženinih roditelja, koji su tu skromnu svoticu,
otrgli od svojih usta, penzijice.

Na kraju krajeva, ipak se bolje roditi bez kurca, a sa srećom,
jer ak si srećković, narast će ti novi.

Ja mislim da se Milinović rodil bez kurca, ma kaj mislim,
ziher sam.

No da se vratimo na basne, onu Lafontenovu o cvrčku i mravu





























Čitavu noć ja ne spavam.
Kao prvo jebe me ta insomnia, a uz nju sam navlekel i taj
Minhauzenov sindrom. Karl Fridrih Hijeronim Minhauzen
je vedar lik, ali bolest je opaka.
Inače poznata još pod nazivom "Političarska bolest".
I pijem terapiju, no ne pomaže.
Šeks je ima isto.Pije i on.

Taman sklopim oči, oko 2 h noću, kad telefon:
-helou Alex
-da ko je
-Chuck Norris
Ono sve spika na engleskom
-e, čuj me Harise, mani se tih bosanskih štoseva i
prestani zajebavati, pa dva su u noći, maspater.
-No, no, no, I'm really,.....so have you forgotten me?
Vidim ja, nekaj ne štima.
Misli mi lete brzinom prerijske munje i sjetim se.

Sve je počelo tam neke davne u Beogradu.
Pošto sam bil zadužen za Mladež Nesvrstanih,
zovu mene u CKSKAyuhuhuhuuu.
Naime, tada smo imali velikih problema.

Pošto na planetu imamo ljude, kukce i životinje,
nismo znali di da svrstamo ove iz Afrike,
zato smo ih i zvali nesvrstani.

I dođem ja tam u centralu, kad ono tam Franjo, Vlado, Luka
i onaj mali smiješni zagorec.
Ono, na stolu odojci janjci, to pijače.................
-pa kaj je bre, kaj se slavi?
-Franjo dobil ćer
-ooooo, čestitam Francek, kak bu se zvala?
-ha, hehehe (nasmija se on onak, šeretski, krajem usana)
veliju dečki, neg bu Neretva, ali meni nekak draže Sutjeska
-ma znaš kaj, meni Neretva više za dečka.

I prionusmo mi poslu.
Naime šta je. Nek ja odem za Kinu, pa da probam agitirati i pridobiti
Kineze u nesvrstane, jer da ih ima oko 4 milijarde i da bi od toga
imali finu članarinicu za derneke, a i za nas.

I odem ja.




Kod druga Pajng Lajngl Ranga u njihovom CK
Jest da smo imali malo jezičnih problema no naš Klingdonski,
kao interplanetarni jezik, nas je spasil.




Na njihovo inzistiranje moral sam imati tjelesnu gardu.
Po uzoru na mog školskog kolegu, sa vojnog učilišta Črnomerec,
pukovnika El Gadafija, zahtjeval sam da to bude ženski sastav.
Manje su upadljive.
Tražil sam da budu undercover, a ne totalno uncovered.
Nezgodno je bilo kaj su specijalke doslovce shvatile svoj posel,
to, mislim, tjelo hranitelj, hehehe, opake gejše.
Valjda mi nebu ovo čitala žena.







Razgovori o vojnoj suradnji sa slavnim drugom, generalom
Dijen Bijen Fu-om



Rasprava sa drugaricom Na Caru Mi Chichi, o kapitalnom djelu
druga Karla Marxa "Das Winetou" I i II





Zaprav smo popušili, no ne skroz.
Uspjel sam im prodati 4 milijarde vilica i noževa, bešteka, no.


Nakon teških i napornih pregovora vraćal sam se prek Hong Konga.
U hotelskom baru, onak umoran naručih jedno australsko pivo i
whiskey. Kad sastrane začuh:
-Excuse me please, da Vi niste možda Samuel McFerson?
Okrenem se i vidim riđeg bradonju.
-oprostite,....Chuck,....Chuck Norris.
-I'm glad, Alex, just Alex

I tak smo se upoznali.
Poslje dvanaeste runde me obožaval.
Da, napokon je upoznal pravu muškarčinu, kaj ga može pratiti u piću.

Poslje me zamolil da s njim potražimo lokaciju za snimanje nekakvog
filma, ne sijećam se točno , nekakva zmajeva krletka,
ili tak nekaj.
Tu nam je pomogel ujak od Bruce Lee-ja.







Prilikom snimanja nekih opasnijih scena, ozlijedio je oko,
pa sam mu ja pomogao, sa kapima, za oči, koje sam priređujem,
po staroj obiteljskoj recepturi.

I sve to pade u zaborav.
I eto vraga, sjetil se on mene.

-pa Chuck, pa kak si našel broj telefona?
-ma dal mi ga je Dam
-ko?
-Van Dam
-koji?
Cloud Van Dam
-nikad čuo
- ma kak nisi, pa znaš ga
Jean Cloud Van Dam
-aaaaaaa, mašala, dugo ga nisam vidil.
- nego čuj, pak sam sjebal oko, mi možeš poslati, onih
tvojih kapi?
-No frks compa.


Kak je svijet mali, jedna globalna selendra.

Napravil sam ih, doduše malo izmijenjeni recept.
Ne da mi se više zajebavati sa Chilly papričicama, pa kupim gotove.
Dodam još u to malo octa, jedan iscijeđeni limun i gram bunike.
Probal sam, odlične su!




Poučak, a da pri tom nije Pitagorin:



Tak oni nama mažu oči
- 08:15 - gukni (21) - štampaj - #

14.08.2010., subota

Male munje, malog Boga

Male munje, malog Boga

subota , 14.08.2010.
Sve je počelo neki dan. Vidim na Netu, u Rijeci,
gostovala neka grupa "Tesla Orchestra Inc".




A, imena, cccccc, mislim za band, ono,
rock grupa "Đuro Đaković", ili disco club "Moša Pijade".

Palim se na te munje, joj ljudi kak ja volim kad sijeva.

Drugo, u svem svom primitivizmu, ja u nešto moram vjerovati.
U Boga ne vjerujem, jest da ga se bojim, od živih i mrtvih tipova,
ne palim se na idol poklonstvo tipa Ante Gotovina, Sava Kovačević i
slično i sad ajd ti sebi nađi nekaj od rešpekta,
a moraš nekaj imati, dal je to novac, ljudi, energije................

Ja sam si izabral Nikolu Teslu, a od medija pivu.
Te dvije stvari poštivam i uvijek im se klanjam.

I pade mi na glavu pamet, da odem do Tehničkog muzeja,
ali, budi lukav. Prvo nazovem:
-alo, jel vi imate one pokuse sa Nikolinim munjama
-imamo
-a kade
-svakim danom u 15:30 h, sem ponedjeljka, a su ne
Zaboravih

Zadnji put sam bil u tehničkom muzeju još tam davne.......
dok sam išel u OŠ i ne sijećam se nikakvih munja.
Možda ondak ni nije bilo struje,
zahvaljujući Miklenićevim komunjarama s Kaptola, ili već odakle.
Pa znate da nam je svijetlo upalil Sveti Franjo.
No jebeš kurvu, tj. politiku.

Obožavam Teslu.
Zakaj su svi ti pametni naučnici tak sjebani i munjeni,
da si tak sjebu život, ono, baš ih briga za ženske, klopu i pijaču.
Nemreju si unovčiti izume, total dibidus za buessniess,
asocijalni tipovi do jaja.




Ha? Ste vidili kak sijeva?
Svršaval sam. Jebi ga, neko na toboganu, katapultu, a neko na munje.
No ajmo mi do jajeta, onog Kolumbovog.

Šta je Kolumbovo jaje?

Kolumbovo jaje je lako rješiva, iako naoko teška zagonetka.

Kolumbo je navodno od svojih protivnika koji su tvrdili da su i oni mogli otkriti Ameriku zatražio da osove jaje. Kada to nikome nije uspjelo, on ga je vrhom tucnuo o stol i ono se osovilo. Kada su mu rekli da su i oni mogli tako napraviti, Kolumbo im je odgovorio: 'Pa zašto niste?!' To je značilo – zašto niste vi otkrili Ameriku kada je to tako lako?













Zaprav, to vam je elektromotor, jaje je rotor.
Fora je bila kak se diglo, eto i jaje se more dići i
postupno dobilo ubrzanje u lijevo, da bi u vožnji frajer promijenil polove,
ovo se kaotično počelo valjati do nekog "stop" stadija i ondak se polako diglo i krenulo na desno.
Mislim izuma li velikog, pa tko još ne zna za elektromotor, ccccccc?

Pa malo igre sa flo cijevima, ono, držiš za staklo,
mavaš okolo ko lud, a struja od nekud dođe i ova zasvijetli.
Ha, valjda iz zraka, kad nema žica.
Tesla se s tim zajebaval 100 godina, a ovaj pametnjaković iz
Tehničkog muzeja misli, kak bum ja to "pohvatal" za 5 minuta,
ma nemoj, ko da sam Anštajn.








E ondak je došla "predgrupa" Majkl Faradej, ili
da ne bilo njega, naš bi Tesla još završil u Hagu radi genocida.
Ni se zajebavati sa strujom, no Faradej je zmislil kavez,
koji se zove, a ne valjda Perin kavez, cccccccc i
kad si u tom kavezu struja ti jedino može popušiti.
Traži frajer svaki malo dobrovoljca iz publike i javljaju se ljudi,
no, kad su došle ove, malo jače struje, ono muk.
Javim se ja!
"Jel može moja žena?"
"Ma da, si ti normalan?"
Publika u smijeh.
I javi se neki klinac.








E ondak je frajer imal solo, to grmilo to sijevalo, kak je zrak čudno mirisal.







I bi svijetlo i pak nam došel mrak.

E ondak smo malo lunjali po muzeju.
Gore je planetarij, nismo išli, to je još extra 15 čuna.
Moš mislit, pa svako večer imam planetarij badave.


Ha, ja čitavo vrijeme mislil kak je naš Faust Vrančić zmislil
padobrana, a ono to bil onaj drveni lutak Pinokio,
ili Đuzepe, možda.




Pa podmornica.
I tu smo mi pametovali.
Da ni bilo Vukića, Ivana Lupisa, koji je zmislil torpedo,
s tim pizdarijama bi mogli gledati jedino ribice u podmorju.










Daj gle kak je to zavareno, e, a to podmornica,
dam se kladiti da je sama potonula.
Pa meni da neko tak vari, dobil bi takav vritanjak iz radione,
da bi se sve pušilo.


Mali talijanski tenkić, taman za Grubera iz "Alo, alo".




Ono, meni do, da prostiš, pimpača.
I sad idu oni napasti nas s time, a to do pimpača.
Pa normalno da su popušili.
Tu su muži, pa nismo mi škanicli od ljudi.
Bilo bi fora da nas još jenput napadneju.
Tak bi morali dva put prek Slovenije, u dolasku i odlasku, hehehehe.

I tak, ima tam svakaj.
I spremimo se doma, izađemo van, kad,



tu su sjedili i prije sat vremena.
Priđem:
-oprostite, ....Vi niste iz Zagreba?
-ne g., mi smo iz Vakufa
-kojeg, gornjeg, ili donjeg
-donjeg
-mašala, momci, ovo vam nije stanica, ovaj tramvaj vam je muzejski exponat. Pa vidite da nema tračnica.
-aaaaaaaaaaaaaaaaaaa tako, baš vam fala


I vozimo se doma i gledam maloga, gledam tehniku.



Zavalio se, prekrižio noge, drži tu čačkalicu od đojstika i jebe mu se živo,
a lova kaplje.

Eeeeeee, da ti nije bilo Nikole Tesle, sad bi ti, sav garav, tu ložio ugalj.

- 07:00 - gukni (16) - štampaj - #

13.08.2010., petak

ahhhh, seljačka posla

ahhhh, seljačka posla

petak , 13.08.2010.
Stalno, sustavno, problemi sa tim seljacima.
Uf šta ih ne volim, a niti oni nas brate mili.

Još od Franje Tahija.
Da "Seljačka buna". Ma kakva seljačka crna buna,
to razbojnici bili.
Zna se da su zemlju imali vlastelini, a ovi ne.
Oni su bili kmetovi na toj zemlji, najamni radnici i tu su se
Miklenićevi komunisti iz HDZ-a zajebali, kad su ih 1941.
pozvali u revoluciju sa nama pravim radnicima.
Ono, "radnici i seljaci", pa ajmo, ožeži po Njemcima.
Prošlo to, dali im mi zemlju, kad,
više nas ne poznaju. Ondak smo morali na silu
uzimati, zapravo de facto našu hranu.
Ono, mi proizvodimo strojeve u "Prvomajskoj",
nemamo vremena, gladni, a ovi buksaju krompire po
trapovima.

Odem na plac, kupiti vreću tog krompira,
ono, sve međimurski, lički, iz Ravnih Kotara,
e taj je najsumnjiviji, to sve iz Bugarske.
sretnem Branka, ajmo nekaj popit:
-si vidil kak je skupo, kak nas pljačkaju,
mala, daj nam dvije pive.

Tak pričamo o cijenama, popijemo to,
zavrnem ja rundu, i dalje skupo, pa on, pa ponovo ja.

Kad eto ti Drage:
-mala daj rundu, joj kak je skupo, a nema se para,
-da, mala daj još jednu, velim ja,
pa Branko, pa Drago ponovo.
Skupo i dalje, krivnjom ovih komunjara sa vlasti.
Viče Drago, daj da platim, nedamo mi, svadimo se,
ali inzistira, dobio na kladionici.
16 x 12,..........192 kn, molim lijepo.
Na 200 kn
E opljačkaše nas ti seljaci sa placa.

Dođem doma, načnem pivu, dovlečem vreću krompira i idem to guliti,
kad li, na lopovluka, seljačkog naravno.





Protrljam oči i dalje sitni krompir.
Dam se zakleti da sam kupio najkrupniji, ja birao.......
i onda mi sine:
"Lopovski sistem limene cijevi i vreće"
Eto kak varaju.
Nek vam ove dvije čaše to dočaraju.
Vanjska, veća čaša je VREĆA,
čaša sa pivom je limena cijev.
Između dvije čaše napuniš krupnim i lijepim krompirom,
klasa A, ili prva klasa.
Tam di je piva, sukneš kalo, šrot, "ŽLJ" klasu,
cijev zvlečeš van i eto ti savršenog kriminala.
Uvališ to lajbeku i to je to.


Ovak, žišku.





Tak je i s paprikom i s paradajzom i krastavcima, ma sa svim.

Sad ja trebam ispaštati, kaj ih je država sjebala, a i prekupci,
nakupci, trgovci, Kerumi, Todorići i ostali Šiptari.

I ondak mi dojdeju tu sa traktorima od milijon kuna,
onim ogromnim, sa 300 kotača, tipa "John Deere",
ma kaj bi ih ja deral, kad mi tu mljeka po cesti nahitavaju.

Je, oni nisu dobili poticaja.
Ma ko te šiša Mika, koji crni poticaj, kopaj tam i šuti,
pa da te vidim na placu.
To je tržišna ekonomija.

A imaju para, sam glumataju.
Evo npr. ova naša familija.
Netko se razboli i ajd u Zabreg, a di će spat neg kod nas.
U Esplanadi je noćenje 300 E.
Kad dođu tu, donesu toga za 100 E i ondak, kad mi dođemo
tam, zememo za još 300 E, kaj je 400 E.
Da su pametni išli bi u hotel, a ne nama,
eto ti seljačke pameti, cccccccccc.
Sad su napali ko sumanuti, da mi dođemo tam,
za Veliku Gospu. Valjda netko ima pretrage na jesen,
a i mi bi trebali pobrati malo pečenja i zimnicu.

Veli mi Annabelle, da kaj ne kuham.
Ma kuham draga moja, ali sve nekaj običnoga, jeftinoga,
pa viš kak nas pljačkaju razbojnici.
Evo jedne fotke za smirenje.





I sad bu brašno, koje sudjeluje sa 15% cijene u kruhu, ošlo
gore za 2 lipe, a kruh bu poskupil 20 %.
Šiptarska posla.

Ono lišće gore, ni to marica ni bunika,
to sam obral bosiljak, pa ga sušim.








U jednoj od sljedećih revolucija bi trebalo i te seljake, kulake,
staviti na listu za tamburanje.
Ajd', dost sam i ja tambural,
idem na plac, ali opreznoooooooooooooo!

- 07:25 - gukni (12) - štampaj - #

12.08.2010., četvrtak

O đamijama, sinagogama i nekim crkvama

O đamijama, sinagogama i nekim crkvama

četvrtak , 12.08.2010.
Onak apolitično.
Zapravo kak malo znam, a rođeni sam zagrepčanin.
Daleko od Purgera.
Kak je znal reći pok. Ivica Šerfezi za purgere,
da ti se, prije tebe treba tu roditi 4 generacije,
koje su se kupale u kadi........................
a ne na nekom potoku u Vrapču, ili Šestinama, hehehehe.
Moji su se dotepli u Zagreb, čisti dotepenci, seljaki,
a to kaj sam ja seljačina, e to je koleterala zagrebačke multikulturalnosti.

Zapravo, meni je interesantna arhitektura.

I sad ono, kad sam išel po štembilju na Burzu.
Sretnem frenda, pa di si, pa na Burzi, pa kak je,
pa nikak, ali radno vrijeme mi odgovara.
Razgovaram tam sa činovnicom,
e da bi se trebalo doškolovati, da su zato i smanjili naknade,
da nas podstaknu.
-pa ja bi onda za stolara
-ne može, ne traži se
-a rudar
-ne može, ne traži se
-a smetlar
-ne može, ne traži se
-a kopati kanale
-ne može, ne traži se
etc..............................
-pa kaj ondak?
-samo visoko obrazovanje
-Dobro, ondak bum upisal komparativnu književnost,
ili arheologiju, pa se vidimo za četri let.

Ha, jedino FPN u Lepušićevoj, a to skoro pa da imam.

I vraćam se i stanem kod đamije.
Ajde da pofotkam. Čak i malo povijesti znam.
Prvo "Umjetnički paviljon".......Meštrovićev, pa đama,
pa "Muzej revolucije".
E, pssssssssssst, nisam nikad kročil nutra.
Znam napamet kaj bi imali.





Sjetim se starih fotki





Meni osobno, jako štos, ono za turiste,
no braća srušiše minarete, komada tri, kud baš tri?
Ne znam kak to po Bosni funkcionira,
ili dole u folnegovićevom naselju, di je "nova",
ali na svoju žalost, znam kak funkcionira u Alžiru (Medea 11 mjeseci)
i Maroko (Casablanca 50 dana)
Problem je u pozivu na molitvu.
"Alah uekber"
To se izvodi onak "zavijajućim" glasom i uz tehničke blagodati tipa zvučnika i 4000 watnih pojačala, onak u 5 h ujutro,
za popizditi.
Tak da baš i neznam kak bi ta galama prošla,
mislim, ništ osobno, nek se ljudi mole.
Ma ista stvar ko sa našim zvonima.
Daj si zamisli, ono 5 h ujutro, a ono sve crkve zagrebačke
se razđinglbellaju. Kaos braco.
A sad da su minareti ostali, a funkcija današnja, mislim,
"u službi revolucije", cccccccccc, to pak isto ne ide.





Kaj je sa riječkom đamijom?
Znam da je bilo neke galame.

I pogled ka Katedrali.












Prekrasna građevina, sa zajebom.
Vrapčanski kamen tak mekan i podatan za obradu i
eto pošione, mekan i podatan za majku prirodu.

Ide mi na ganglije, kaj to restauriraju već dobrih 200 godina,
ili ja griješim, možda je sagrađena tak sa skelama.
Ja sam već zaboravil kak izgleda bez skela.

Automatski se setim stanara dotične ljepotice i dobim
osip.
Dam se kladiti da je tu mudrijaška politika dotičnih filistara.
"Jooooj, dajte najte, nemamo penez, mi siročeki, jadni........"
a bakice sam pune kasice.

Jebeš mi sve, ak ja prije ne bih zvaril sve te kovanice
novčeka u ista takva dva tornja, koliko su ih skupili već.
Pa nemreš sto godina restaurirati.
Baš me zanima koliko već to traje,
a koliko je trajala gradnja.
Naj žal bu mi bilo kaj bum i mrl, a ova bu imala još
skele po sebi.
Ili je to sad novi štos, ko sa onom mostom u S.F.
"Golden Gate Bridge",
ono, ekipa ga non stop farba, taman završe, a tam već
pohrđavil.

I tak je tam, pored đamije,
nekaj nesnosno smrdilo, da sam moral dalje.


Ahhhh, još jedan obožavatelj.
Seve, mi te volimo.





Sišel sam na Jelačić placu.
Baš mi drago za spomenik.
Sjetim se malo njegove povijesti i kak je sad okrenut
i kak ga je šašavi Mika rastavil, jer mu je trebalo bronce,
da Titi zlije spomenik, uvlakač jedan.

Sjetim se i Sinagoge u praškoj ul..





nekada, a sad





Kad sam bil klinac, ovak je to zgledalo, sjećam se i požara.





I zakaj Židovi ne sagrade drugu?
Plac im je vraćen, mislim da za dozvolu ne bi trebalo biti problema,
nofci imaju ko blata.
Sad, il se boje ovih Horvatinčićevih, kaj buče po Zgb,
ili se i dalje boje nečega, nazovimo to "vremenom i prostorom".
Možda još nije moment.
Historia (est) testis temporum, lux veritatis, vita memoriae, magistra vitae, nuntia vetustatis.
Povijest je svjedok vremena, svjetlo istine, život pamćenja, učiteljica života, glasnica starine.


I šećer na kraju, hehehehehe
Isto tak, nekaj sam čul, a tak malo znam.
Trg Petra Preradovića




Koga zanima više, nek si pogleda OVDIJE


Još da imamo kakvu Pagodu, ma,
bili bi multietnički, tak IN, hehehehe
Aj bok!







- 08:50 - gukni (16) - štampaj - #

10.08.2010., utorak

Human shaker

Human shaker

utorak , 10.08.2010.
EUROPSKI KONGRES TRANSPLANTOLOGA



Predstavnik britanskih liječnika izvještava:

Našli smo čovjeka bez kralježnice, presadili smo mu kralježnicu

I sada, nakon samo tjedan dana provedenih u bolnici, a zahvaljujući otkrićima britanskih znanstvenika, taj se čovjek odlično
osjeća, već je vani i traži posao.


Predstavnik francuskih liječnika izvještava:

Ah, u Francuskoj smo učinili puno značajniju stvar!

Uzeli smo čovjeka koji nije imao jedno plućno krilo,
presadili smo mu plućno krilo, I nakon samo tri dana on se odlično osjeća, već je vani i traži posao!


Predstavnik talijanskih liječnika izvještava:

Mi smo uzeli dva pacijenta bez srca,presadili smo svakom od

njih polovicu zdravog srca, I nakon samo dva dana, obojica se

odlično osjećaju, već su vani i traže posao.



Predstavnik hrvatslih liječnika izvještava:

Nas ipak ne može niko stići. Mi smo uzeli tri čovjeka apsolutno bez
mozga, postavili smo ih na čelo države I u rekordnom roku već je

više od četvrtine stanovništva vani i traži posao!!!


Mislim vic i pol, tak smiješan,....................


Bil sam na Burzi, pa onak, prek Trga doma.






Svratih na Dolac i malo prošunjah.






Mene na placu najviše uzbuđuju ribe i sirevi.
O cijenama ne bih.
Princip je
1 kila ribe=2 kg teletine,
pa već ak moram jesti ribu, ondak kombiniram srdele i
Omega 3 tablete, a za ostatak love mlatim teletinu.
I ona je isto jako zdrava, ali onak sa krompirima ispod peke,
bar nisi za po ure gladan.

A ove Shell motorne školjke sam prestal jesti, od kad sam kupil
kilu sa, neš vjerovati, okusom nafte.
Zato su ih i stavili tam na ambalažu, valjda?
Ili je to kod mene taj vražji "efekat kiselog grožđa",
kak nemam para, radi onih troje bez mozga.
Mislim, kaj kurac mene ne zaposle tam gore,
barem uvijete ispunjavam.








A kaj tu imaš za pojesti?
Očistiš jednu od kile i ostane ti 10 dkg

E ove dvije su dale krive prognoze na kladionici.
Ovak, na led, bi trebalo i neke političare,
kaj s nama, tj. brojevima igraju lutriju.








Zeus faber,.......Šanpjer, Mate Mišo.......................
a košta koliko i ulaznica na koncert dotičnog.
Vidjet ga živog u podmorju, neprocijenjivo.









E evo pučke, sirotinjske ribe, uz zmrznute lignjune i osliće iz
bratske nam Patagonije.








Lijepih li kamenica





I tak to.
Malo urbane fotografije, gužve, muvanja, mravinjaka











Pa ka Zrinjevcu





Sam Zrinjevac




I doma





- 20:45 - gukni (11) - štampaj - #

09.08.2010., ponedjeljak

kotači

kotači

ponedjeljak , 09.08.2010.
Ogulin, od neki dan.
I tamo kod frenda u dvorištu ti kotači,
stari, kolni, izjedeni crvotočinom................

-jel mi daš jedan?
-ma nosi sve





-pa, di ćeš s njima, crni Alex, na balkon?
-hehehe, ima tata nekaj nasljeđa, nekretninicu iz bajke.

I sredim ja njih i ajmo na hižu s njima.
Natopim to starim mehaničkim uljem.
Najmanjeg puknem među prozora dva.








A druga dva do ceste.
Nekad davno su bili tu kotači.








I dođe dragi nam sused i ispriča priču:
-još vam sam fali bolta na ulaznim vratima (lučni nadvoj)
i prava romska kuća
Da navodno, tak imaju pravi Romi.
Hehehehehe, a znam biti cigan masu puta.


Eh da, posle šeste pive smo probali pogurati kuću metar desno
i nije išlo.
Veli sused da mi fali četvrti kotač, ..........
pa ak netko ima............
- 10:00 - gukni (16) - štampaj - #

06.08.2010., petak

Rastoki pa wudstoki pa privatni bunkeri

Rastoki pa wudstoki pa privatni bunkeri

petak , 06.08.2010.
I prošo taj dan državnosti, ili whatever bilo...............

U srijedu sam se nažlempal, onak muški.
Dobil neki dug, dva soma,
dođem doma, sinovima, svakom po 500 čuna:
"na tebi, a na i tebi".............idu na more sad nekad, valjda skoro.
Okrenem se ženi, ufatim se šakom za dole:
"a ovo tebi"
Normalno, mam se nadurila.
Dam joj ostalih 100 kuna, ma šalim se,
spizdil sam 120 kuna za gajbu, kod frenda u garaži,
+ 13 za pljuge, nekaj probrljavim po tanjuru i odem spat.
Unuka bila na čuvanju!
I dignem se ja u praskozorje, idem pišat, kad krevet prazan.
Mrml, pa di su?
Kad žena u trosjedu, a nuka u dvosjedu, kabrio, balkon je bil odprt.
Kaj sad to?
Ajd, nebum ih diral, vrnem se nazaj i odkrmim do 9 h.

Ujutro se vidim sa unukom,
"ma di je dedina ljubav", kad, veli sunčica:
"Joj, deda, jakoooooo si spaval"
-kako?
čuješ zmaja sa strane:
-tak si hrkal da se dete bojalo.....................................

I srčem onu jutarnju, kad na, zvrnda telefon.
-O Blog ti mamu, pa ko to u pol deset na nacionalni praznik?
A ono šogi.
Jel bi ja njega peljal tati i mami u Ogulin, na dan, taj, jučer.
E zapeljam ti,......manijak jedan.............................

Šogi je invalid i sam je sa ženicom, istom takom i ima
kombajna VW, a nemere samoupravljati z njime.
Može jedino biti kondukter nutra.

-ha šogi, pa može, kako nebi moglo!
Ova moja već izvrće oči:
-Ej Rado, ojjjj Radmila, što mlijeko prosu po ploči, jebem te u oči.

-Marijan,.....ali pod uvijetom da odemo u Senj na Wudstok.
-Valjda u Sinj na Rudstok, jebem te smotana.
-Jesi ti kaj pil jučer šogi?
-da, a ti?
-isto,....O.K., vidimo se


I krenemo mi oko 11 h u taj Tounj da vidimo taj Rodstok





A ja, ono fotić, filteri, svašta, pa udri....................


Ajd' idem sad po redu,
znači ti kaj rastakaju,........................
eeee, baba živa i još melje u tom mlinu i 10 KN
kila kuruznog za palentu, no žgance, vragvasjebi,
a to kaj je kuruza GMO, whose care.

E, kupili i nakaj vrganja po putu, 70 kn po kili,
od drumskih razbojnika, maspater, kak pljačkaju.
Ja se svojih setil tek naveče, sparili se u najlonki, pa sam
ih hitil.
Hehehehe, sva sreća, kupil sam ih 3 kom,
cca 35 dkg i dobil za 20 kuna,
a šogi popušil z dvije kile za 120 kn, jebem ga pohlepna.
Kad ga je baba vidila onak sjebana, dala mu za 60 kn.

No više ti Rastoke, pa blejite malo, ja sam dost zjeval,
na tu lipotu.





























Pedeset godina ja prelazim prek ovog vijadukta,
valjda ga je "Vijadukt" napravil, kad se tak zove,
a da sam fčera prvi put bil u tim Rodstokima
















I sad, kaj ti se desi,.......stalno piljiš u taj fotić,
onak sjeban od marmuluka,
pa počmeš malo fatamorganirat,
ali tu, to,.....ja poludim, mislim, ovak nastran i svestran,
kak jesam.
zakaj ja nemrem halucinirati, ko svaki normalni,
nastrani tip, pa vidjeti, gole babe, cccccccd















I sad, jebeš ti te prirodne ljepote,
treba ić dalje, tam čeka roštilj i pijača.

Velim Marijanu:
-ak nas "Ovi" zaustave, ti sam viči iza:
"maspater, pa kaj nas i na današnji dan morate jebati"
kaj kurac oni kuže, jesi li ti sjeban u ratu, ili si tak ispal, maspater,
a na meni majica "ATP-Lučko", sva puna rupa od varenja,
jegiba stari, kaj da su me rodjaci rešetali, rupa je rupa.
Majica je tak kvalitetna, da to ni normalno,
ma kaj majica, smo "specijalci", ili nismo.

Evo te lopuže, tri put mi naplatil kartu, a ja ga vozim.





I plahutam, plužim, vrtim tam po tim Francekovim pućima i bespućima,
ili "čima",....vragsigaznal i od tog Slunja, Sinja, Senja,
ili whatever, tam desno, po vukojebini, prema Ogulinu,
eeeeeeeeeeeeee, to te serenade po cesti, da sam u jednom momentu skora zgazil čitavu diviziju nekih čudnih, u plavim majicama sa
natpisom "Oluja".
Idu po cesti, ko pijani i pjevaju mi neke od Džuke Čajića,
one borbene, na,.....sad mi se koža naježi.
I naletim na biser:
"Robinsonov camp"
Primišlje, kod Tounja, Mrežnica naša, mrak rijeka,
biser nad biserima, ma jebo Savu i Dunav.














I napokon se riješimo svega toga i eto izletnika u 15 h
u Ogulinu.
Eh da, kupimo još usput svinjsku glavu za 35 kn,
maspater, drumsku, razbojničku..

Zaroštiljamo, rondamo, kad eto nekog suseda,
upada, gledam ja, pa gledam,..............
-eeee, Savo, Savo Kovačeviću, pa jesil' to ti?
-pa blog te jebal, Alex, si to ti?
-jok, Jokin mlađi brat, jebem te smotana

Ono, moj kolega, iz onih škola i
ajd meni i ajd meni,
i tu sam ja, to ovo, to ono,
kad li ono,
a šta to?
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
-talijanski bunker, tu ti bila divizija Lombardija, a tu,,,,,a to..... a ono,
i ondak ta prof. deformacija tipa strateškooperativnotaktičkih
pizdarija.














Eeeee, moj crni Neverine.
Tvoji gradili, a vidi, mrcina sad ima na svom gruntu,
svoj vlastiti bunker.
Dobar za krompire.
Kupil sam i vreću krompira, na cesti.
Lokalna vještica mi štela uzeti 40 kn za deset kila.
Kad smo se ja i šogi zgalamili na nju,
dala je po 30 kn.
Nas buš zajebavala, pa mi smo ličani, dvoličanko jedna,
ni ti ovo Međimurje, a i pun kufer nam je međimurki,... naših doma!


I užical sam tri kotača, ona drvena, kolna,...............





a kad ih impregniram u starom ulju idu mi na hižu,
tam, blizu "92", onak za dekoraciju.












- 18:14 - gukni (15) - štampaj - #

04.08.2010., srijeda

Fčera je gruvalo

Fčera je gruvalo

srijeda , 04.08.2010.
Grmilo,
a stigo novi ND filter, pa daj na brzinu.
Lako s njime,
ali daj tu u kontinentu, di sve kilavo!
Nema do morske grmljavine




DOBRO GLEDAJ



Ha, a ni loše,
Tu u unutrašnjosti to nekak slabo gruva.
Svega mi jenput bilo naklono..............................


Povile, prema Vrbniku, otok Krk!











- 18:47 - gukni (13) - štampaj - #

03.08.2010., utorak

Savica, ribičija, pa Sava, pa doma

Savica, ribičija, pa Sava, pa doma

utorak , 03.08.2010.
Ma Zabreg, glavni smo!!!!
Nema kaj nema.
To Vlada, to Sabor, to Metropola, to mora,
to ornitološki rezervati, to vrtovi, to fontane,
to kazališta, ma nema da nema,
od igle do lokomotive.
Imamo čak i našeg Keruma, ili
................vi našeg Konja,
nisam baš ziher, hmhmhmhm.

I isto u nedjelju, odkrmim svoje, pa predvečer na Savicu.
Skup, od dvanaest jezera i jezeraca na istoku grada,
uz zg Toplanu, uz Savu.
Rodil sam se tu u Zabregu, rasel gore na Mihaljevcu,
a od '70 tih u NZ-Sopotu,
i kak sam gravitiral Bundeku, jer mi je bil pod nosom..............
i Jarunu, koji mi je bliži od Savice,
tak sam Vam ja nakon debelih 50 godina,
moga života, po prvi put bil, prekjučer na Savici.
Oduševila me.
Nekak mi je netaknuta, djevičanska, neisprostituirana,
ma fantazija.

Ono, dođeš sa autom i roštiljem i divljaš.
Nema debosa iz zaštitarskih firmi da te maltretiraju glupostima,
i kretenluzima, ala:
-a šta vi to slikate Gospon?
-Pičku tvoje m...!
a kaj drugo da kravetini veliš.
I to me pitala na Jarunu.
Vele mi ljudi da su na Bundeku još veći debili!

Ajd kužim kad za nevremena, odem gore na Medvedgrad,
na "oltar domovine" pa u onom blatu skačem s "kockice na kockicu",
pa:
-dajte, najte gospon,
ali da te jebu i zajebavaju u npr., u Maksimiru, Jarunu, Bundeku,
cccccccccccc


No, dojdem ja tam, kad frajeru zvoni,
a zvoni i meni na uzbunu.
Primil se on štapa, a ja fotića, pa da vidimo,
ko bu kaj ulovil.


























I hiti Lik tu mrežu na kuku ručne vage, cca prek 4 kg šaran,
nisam fotkal, jer je vagu okrenul ka sebi, a zaviril sam iza.
I šljus u vodu z njim.





E, da sam imal kakvo oružje pri sebi, pa makar i ono iz frižidera,
ja bi ga moril.
Luđak!
Ja bi to nosal doma, oko zgrade, dva, tri dana, dok se ne bi usmrdil.

Poslal sam mu fotke. Sad moram i drugi put ić tam, da popijem tu
jebenu pivu,....kaj je obećal.
Poslal sam i ovim sa "24", ali nikaj se ne javljaju.
Valjda bi pak trebal upecati Bandića, da nekaj plate,
ko onda za bistu, mrmljljlj.


I tak sam dalje šetal, sav onaj otrov zašel van iz mene,
smireno.
Ma oduševlajava me Savica zato kaj, kad ideš uz obalu,
vidiš travu i riblju mlađ, kaj buš klinac vidil tam negdi drugdje.

Ono, tica ko u priči, te labudi ta savakake neke, raznih fela.

















Znam, znam da ste se zmrznuli, eto Vam jedna da se zagrijete.
BTW, radosna vijest, danas došel jedan drugi filter,
pa od slijedećeg posta bum Vas udavil i davil znjime.























E, eeeeeeeeeeeeee, Errorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
dehidriral bum.
Idem u dučkas po pivu, pa kad se vrnem, nastavljam sa ovim postom,
a Vi navrnite after yesterday, za aproksimativno, cca, appx,
a dvi ure.
Nemerem dalje, shvatite.


Fuuuuu, huuuu,
eto me,.....joj kak se vani mrči.
E taj drugi filter je za mrčenje, slapove i sve kaj očeš usporiti.
Idem ja dole po stativ, dok je vrijeme, hop,
eto me, di smo ono stali,
ah da, toplo hladno,
evo nekih toplih









Kockica leda...............................

















I dosadilo brate mili, ko i sex, pa nebuš 6 X,
kaj je previše je previše.

Curik doma, s usputnom stanicom.

Slapovi Nija.............., ovaj Save, ali sa amer..............,
ovaj Europske strane, ka Balkanu.








Pa zagrebački la..., ovaj Galebi,
ma, maspater, svega imamo,
kaj problem usuti vreću, dvije soli u kakvo jezero, problem?
I eto nam mora!!!!!
Moral bum to napraviti na Savici, jer, ak to šišnem u Savu,.........
ode naše more Srbima, i možemo se jebat,
a onaj Kalemegdan mi vleče na Dubrovnik,
cccccccccccccccccccc, sjebal bi nam sav turizam,
cccccccccccccc, dobro da sam skužil, maspater.


I ode Vam ja doma, a ode i on,
valjda, strikanu u Split,...... i njemu godišnji.
Eeeee, da mi je bit na krilima galeba, pa da mi dupe vidi,
bar jedan bokunčić preljepe naše Dalmacije.







- 17:41 - gukni (7) - štampaj - #

01.08.2010., nedjelja

zagrebačke fontane i druge bare

zagrebačke fontane i druge bare

nedjelja , 01.08.2010.
Normalno u InfraRed-u,
a kak drukčije, kaj ima nekih drugih tehnika????

Trebalo mi zraka, nakon naporne subote.
Jooooj, jesam se ubil. Bil sam kod frendova na roštilju,
pa smo se nažlempali,
pjevali borbene,



pa cajke, a bilo je i onih starogradskih:
"Čaše lomim, ruke mi krvave"





Prvo sam se sjuril do Zrinjevca.
E miline, besplatan parking, grad opustošen,
tu i tam kaki Japanac z ruksakom,
onak zgubljen, ono,
meni, pa di je ovo pa di je ono:
-ma daj fakju
da kak se to ponašam, da di je osmijeh i to.
Ma jebal vas Hirohito, ostavite me ne miru,
kaj ne vidiš da imam problema.

















Ondak smo napustili taj Zrinjevac doo,
pa do Pimpekovog trga





Jebate, ja sam se rodil sa većim ku...., neg ovaj patuljak.
Ma mislim, ono, zakaj ti kipeci moraju imati tak male pimpače,
pa kaj bu Japanci mislili o nama?
Zato se i onak bahate po metropoli.
Oni bu meni hodali po našem Zrinjevcu.
Ma, cccccccccccccccc.












E, ondak sam se zjuril u Botanički vrt






















I taman okidam zadnju, kad eto neke babe,
ono, ružna u tri pilje, ma nebi ni baciklo naslonil na nju,
ma ni štapom je nebi diral,
ima ona fotić:
-gospon
-kaj je
-tu ne smijete slikati sa stativom
-ma nemoj, poima nemam
I dalje fotkam, a ova:
-blablatruć seruck
-a jesi Japanka, ccccccc

Ode ona, prošlo tri minute, kad eto djelatnice,
onak kulturno me zamoli, pitam zakaj,
da šefica ne da, jer tripodom telci oštećuju biljke.

O.K., hehehehe, pokorno ću ja, a zaprav sam već svršil,
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
hihihihihihih hahahahahaha

Ma nemre mene nigdo sjebat,
ja sam se rodil sa malom maturom,
Je, doduše i ostal na tom nivou, ah, jegiba.





E ondak sam ošel do "Eksplanade",
kaj bi rekli ovi moji bosanci.



















Pa sam prešel konju pod rep, onog kralja,
ma onaj kojem je Jugoslavija opala na pamet,
Tomislav. On je zapravo "izumitelj Jugoslavije".
Prvi je dobil tu ideju o ujedinjenju južnih slavena,
crni Tomislave, cccccccccccc.
Udbaš, a kaj drugo.







I to je bilo to, nije mi se dalo više.
Još znam za Manduševac, onu pred Katedralom,
na Trgu žrtava, kod Rohatinskog i di još????






- 20:39 - gukni (16) - štampaj - #

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2