Isključi prikazivanje slika

04

sub

05/24

Lola (1981)

nachtfresser.blog.hr

Kao što filmofili znaju, svi na svijetu imaju svoju Lolu. Možda ih precjenjujem, jer mlađi, ako žele nešto pogledati, prvo proguglaju redatelja i sadržaj ili jednostavno postave upit umjetnoj inteligenciji. Tako bi tipični današnji Hrvat brzo odustao od ovog filma, saznavši da je redatelj bio homoseksualac, ovisnik o alkoholu i cocainu, živio manje od 40 godina. I dobro da je tako jer bi, da je gledao i barem djelić razumio (ne smije se tražiti previše) "Lolu", hrvatska bi mu politička lakrdija bila nepodnošljivo jasna i dosadna, kao i svjetska dekadencija nakon "Cabareta" i prepoznao bi Deja vu
Bez ovih filmova i naravoučenija našem Hrvatu, nesvjesnom što se događa, ostaje sazrijevanje na teži način i duži put uz nužnu Oproštajnu ...
p.s.
Novi foto post: Čekajući pred tržnicom

27

sub

04/24

Indonezijski dnevnik 13.: Slap Kanto Lampo

goransafarek.blog.hr

Otkrijte sa mnom veličanstvenu ljepotu vodopada Kanto Lampo na Baliju: skriveni dragulj vrijedan istraživanja.

26

pet

04/24

ĐE ME NAĐE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

starrynight2022.blog.hr

Surfajući sinoć kasno genijalnog Newyorčanina i njegovo djelo, da, to je onaj koji je to onomad lijepo i kratko i inteligentno složio u vic rekavši da te stajanje u crkvi čini kršćaninom isto koliko te i stajanje u garaži čini autom, naletim na njegov intro filma Stardust Memories i odgledavši video otpustim u sebi identičan usklik onom zdravoseljačkom otpuštanju emocija kad ljubitelj turbo folka u prepunom šatoru konačno ugleda na bini visoku i dugo čekanu pevaljkinu stražnjicu i vrisne iz punog srca i glasa ĐE ME NAĐE!!!!!!!!!!, pogođen u samu svoju bit.

image host

24

sri

04/24

21

ned

04/24

CRASH 1996.

starrynight2022.blog.hr

image host

image host

image host

image host

"Iako je David Cronenberg, slavni kanadski autor koji je značajan dio svoje karijere posvetio analizi deformacije ljudskog tijela, za "Crash" 1996. godine bio nagrađen posebnom nagradom žirija u Cannesu, film "Sudar“ je nakon svoje premijere bio jednako hvaljen koliko pljuvan i osporavan. Zamjerke su mu uglavnom nalazili mainstream kritičari koji su teško prihvaćali činjenicu navodnog glorificiranja spoja smrti i seksa, čime su ponovili kritike koje je po objavljivanju požnjeo roman legendarnog J.G. Ballarda, prema kojem je film snimljen.
"Sudar" nije namijenjen svim gledateljima, jer nipošto nije riječ o zabavi za cijelu obitelj, ali u proteklih tridesetak godina gotovo da i nije snimljen film koji bi više zasluživao nositi status umjetničkog djela."
image host

image host

image host