1000 čudesnih stvari

ponedjeljak, 19.11.2012.

Čudesna stvar #134 - Kad bendovi koje voliš dođu dovoljno blizu

Image and video hosting by TinyPic
Kad bendovi koje voliš dođu dovoljno blizu
Glupo, nasumično surfanje jutros otkrilo mi je da bend koji stvarno jako volim dolazi dovoljno blizu da ga čujem.
Ne znam zašto, ali više me razvesele ti koncerti na koje moram putovati, od onih nekih drugih, koji su blizu i ovdje. Možda zato što moram putovati, moram se potruditi da dođem do njih. Možda zato što je putovanje zabavno. Možda zato što oni koje stvarno, stvarno želim čuti dođu na dohvat ruke.
A možda zato što volim da mi guštevi budu malo, mrvicu, teški. Onako, da se malo, mrvicu, moram potruditi. Mrvicu. Volim da mi je teško, malo, mrvicu.

I odlučila sam u sekundi - idem. Nekako.

Image and video hosting by TinyPic
- 11:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>