marchelina

26.08.2010., četvrtak

Manistra kao kamen razdora

E, more bit da ste čitali oni moj post od tomen kako san, kad san onomad nakon Vrsara postala selebriti, bila pozvana kod moga prijateja Edija na večeru.

Danima me je molija i kumija da se pojavin na toj večeri, ako ikako uvatin vrimena između davanja intervjuova hateveju, sienenu, glasu koncila i ostalin pisanin medijiman, između gostovanja u red karpetiman, i na književnin večeriman, i da uveličan njegovu večeru svojin nazočovanjem, uz ostale obične smrtnike poput njega, tojest uz Crvenkapu i Lisbeth i još neke ljudove koji su me tili vidit uživo i čak i dotaknit, ako je ikako moguće.

I tako san se ja smilovala i pojavila se na toj večeri.

Malo mi je smetalo šta san na tomen događaju ja bila jedini selebriti, jedina slavna i zvjezdanon slavon ovjenčana peršona, ali je prevagnila moja urođena skromnost pa san ipak došla, šta ću, predobra san, predobra.

Nekako san to sve prigrmila, nije bilo lako (a štaš pričat sa judima koji nikad nisu bili ni u red karpetu npr., a kamoli u Vrsaru).

Međutin, ono šta mi je bija najveći problem je to šta je rečeni Edi bija za večeru spremija neku manistru koju su svi falili, ijako manistra nije bila ko zna šta, pa san nakon dugog mučanja odlučila Ediju reć da mu manistra ne vaja i da je ne zna skuvat ali da mi je svejedno drag i takav, nemušt za špakeron.
Ta konverzacija je išla ovako, priko mejlova:

Jedan običan dijalog


Edi - aj, aj
a rekla si vako: volin te ono znaš metafizički, a ne ono ka da bi s tebon jubila po plaži.
a čim meni neko spominje mećanje fizički - oma mi je sve jasno

Marči - pa e to metafiički to ti znači da te samo duševno volin a ne ono ka za radit ono nešto po plažaman jer brez obzira šta si mi ultra-super-turbo onako duševno, neb se mogla nikad zajubit u tebe jerbo ne more se baš reć da znaš kako triba skuvat manistru

priporučan se s štovanjen, tvoja marče

Edi - ajme
ajmee
ajmeeeee
ja ne znan skuvat manistru?
ja?
manistru?
pa ja san car od manistre!
kralj!
svetac od manistre!
ajme, gospe moja, koje uvrede, dobro je reka oni da spadaš u one zločince, krvoloke, nevirnike, bogohulnike
ajmeee
drugi putš viit kakva je kraljevska manistra,
da je sanjaš - ne bi virovala da postoji, a ja je skuvan zatvorenih očiju

Marči - daprostiš, baš san to i mislila dok san jila tvoju manistru. Rekla san sebi "Ovo ka da je kuva zatvorenih očiju"
ja možda i jesan zločinkica, krvolokica, nevirnikica i bogohulnikica, ali bar znan skuvat manistru

s poštovanjen, marče od manistre


Edi - dobro, jesi li se ti ikad makla iz tog svog kvarta, a?
Jel' ti znaš da u nekin krajevima Italije, manistru zovu po mom imenu (dodaju i ono "padre" isprid)?
Jel ti znaš da su tili i neke krajeve Italije nazvat po meni, zbog te manistre, al su odustali u zadnji čas zbog moguće zbrke u školi između domaćinstva i zemljopisa

Marči - hahahahahahahaha
najs čraj, štono bi rekli vrancuzi
a znaš li ti, nesrićo, da san ja, kad san ono ka dite progovorila, prvo rekla Barilla pa tek onda, miseciman posli, mama? ha?!?

E - eto vidiš
ti ne znaš razlikovat manistru od materine sise, a oš pričat o spizi

M - aaa, za ovo ćeš me čut!
počeli smo s niskin udarcima, a?
takvi nan u hrvackoj ne tribaju!

E - sve je dozvoljeno kad se vriđa o kuvanju i spizi

M - čoviče, ne znaš podnit poraz i gotovo
nema veze, isto si mi drag, jer pišeš najboje komentare na svitu. Da još znaš i skuvat manistru, bija bi nestvaran jbt

Edi - je, je
pričaj ti, pričaj
pametan san ti ja
(rekla mi je mater)

Marči - e, matere su taaako subjektivne
osim moje
a ona govori da san ja najlišpija i najspretnija kuhačica manistre na ovom dilu balote

E - je
meni je mater subjektivna
al tvoja je ćorava i manita
(ajme, nemoj joj ovo špijat, ovo san zbog tebe reka)

M - razbit ću te za ovo
a onu tvoju Majicu za čitanje ću prodat na pazaru i s ton lovon kupit priručnik "Manistra za početnike" i onda ti to poslat pošton

E - ne igraj se s majicon
a priručnik za početnike mi moš dodat svoj, da ti se potpišen na njega

I tako. Edi se uvridija za poludit zbog moje tvrdnje da ne zna skuvat manistru, i izazva me na dvoboj, a za svidoke je pozva Crvenkapu, Danicu Čvorović, Lisbeth, Londru, i posla nan svima ovu pozivnicu:

Image and video hosting by TinyPic

Ja san odma prihvatila izazov, ijako je nastavija sa bezočnin provokacijama i čak mi reka da ću ja na tu večeru stoposto donit manistru koju mi je mater skuvala i koju čuvan u zamrzivaču.

Međutin, onda smo saznali da Crvenkapa neće bit u Splitu tih dana, a nema nan ni Danice, pa smo sinoć nazvale Edija i objasnile mu da nije najboji momenat i da kulinarski dvoboj triba odgodit do daljnjeg.

Na to nan je Edi posla slijedeće:

Image and video hosting by TinyPic
"Edijevi obožavatelji u nevjerici gledaju obavijest"

i popratni tekst:

Šokantna vijest za štovatelje dobre hrane

Kako doznaju naši reporteri na terenu, došlo je do iznenadnog preobrata na kulinarskom ratnom polju.

Image and video hosting by TinyPic

Više o tome, zna naša stalna suradnica i iskrena obožavateljica kuhinje E.M. Evo kako je tekao razgovor Christiane Amanpour i domaćina propalog kuharskog dvoboja

CA - Sada je već sasvim jasno, da je otkazan kulinarski dvoboj, zakazan u petak. No, krenimo iz početka, kako je uopće došlo do zakazivanja ovakvog dvoboja?
EM - Ma to i nije dvoboj. Ne možemo nazvati dvobojem najobičnije hvalisanje raznoraznih diletanata. Smiješno je poput borbe Davida i Golij...
CA - Za vas je znači Marčelina samo diletant?
EM - Ma ko je, uopće ta Marčelina? Jeboteživot, pa ko je ikad čuo za nju?!
CA - Navodno je jedna od vodećih hrvatskih selebritija...?
EM - Ma kurac je ona selebriti. Di je to ona selebriti? Doma? U svom portunu?
CA - OK, preskočimo početak. Ajmo do sredine... dogovoreni duel je otkazan. Kako?
EM - Ma gleaj mala, ja sinoć lipo sidin doma i gledan dnevnik, oni kasniji na Novoj...
CA - Khm... khm...
EM - A šta se nakašljavaš, koji kurac, pa na Novoj, šta... mogu ja gledat šta oću
CA - OK, OK
EM - Gleam ja dnevnik, zvoni telefon. Ko je sad - pitan ja sam sebe. Dobra večer, dobra večer, ja san Crvenkapica. Gledan ja oni telefon, mislin se, jel me ova zajebaje, šta ima Crvenkapoca zvat? Ona triba uzet kolače i doć na vrata, nema ona šta zvat. Elem... pita ona mene da jel' mogu do grada skočit na važan razgovor s njom i tom Marčelinom.
CA - Oho, to postaje zanimljivo.
EM - Je, tebi, možda zanimljivo, ti se nisi makla od doma, al' meni je sve to dosadno, ja san ti svitski čovik
CA - Da, da, jasno, jasno
EM - Dođen ti ja do grada. Kad ono, njih dvi side ka dvi frajle na štekatu. Gledan ja, gledan, odmirin ja tako jednu i drugu, ono... znaš... izbrojin sise, noge, malo proučin. Aj, može stat, nije nešto, al može stat.
CA - I?
EM - I govori jedna od njih sad kako je Danica Gropčić, ili kako ono.. negdi na putu, da Crvenkapica isto mora na put (nije u babe, nego negdi drugo - ta van isto ne zna šta bi sa sobon...), A Marčelina (ona veća), govori kako je i njoj ovi petak baš katastrofa za doć
CA - Što mislite, koji je pravi razlog ovom izvrdavanju?
EM - Jasno ka dan! Marčelini je riknija zamrzivač i sjebala joj se materina zaleđena šalša!
CA - wow!!!
EM - Normalno je da se u takvin okolnostima oće izvuć, jer ne zna sama ni vodu na špaher stavit.
CA - Udruženje hedonista uputilo je oštar prosvjed preko UN-a, da li su kontaktirali i vas osobno?
EM - Jesu, jesu, s njima san se lipo napriča jutros
CA - Kakvi su efekti njohove prosvjedne note?
EM - Uspili su samo postić dogovor, da ovi dvoboj nije skroz otkazan, nego samo da je odgođen. Za drugi dan. Ovi vikend ništa, pa ćemo se dogovorit. Ja samo ne volin da mi oduzimaju dragocjeno vrime, jer sam pun nekih obaveza sa tim večeram i partijima. Al nije mi problem, jer Marčelinu mogu zatvorenih očiju satrat i uništit joj svaku pomisao da zna kuvat. Meni je to ka ništa.
CA - A što sad s ovim petkom... nazovimo ga Velikim Petkom?
EM - Gleaj! Sad su njizi tri (Marčelina, Crvenkapica i Danica), zajebale one dvi Lisbeth i Londru. Zajebale su ih šta se tiče gledanja dvoboja.
CA - Ali?
EM - Al u petak će nji dvi lipo doć tamo di je i tribalo doć, jer nji dvi nisu pizde izdajničke ka ove tri. I mi ćemo lipo nešto pojist i bez ovih.
CA - Pretjerujem li, ako pitam da li se mogu priključiti toj zabavi?
EM - Pretjeruješ.
CA - Mislila sam da možda...
EM - Ma, ko te jebe, tebe i tvoj sienen!

Image and video hosting by TinyPic


apdejt: još brejking njuzova



<< Arhiva >>