7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

petak, 29.02.2008.

Out of my mind. Back in five minutes. Ušla sam u psihijatrijsku oridinaciju i rekla-jednu lobotomiju, molim! Sad mi je super. Ulovih zatim zlatnu ribicu i rekoh - Samo mi daj smijeha. Dala mi ogledalo! Faking lobotomija! Htjela sam smisao za humor!!!

jacry + medena+koraljić+katja+suncokretič = jasretan

I got a job at a zoo feeding giraffes but I was fired because I wasn't up to it.
So then I got a job in a gymnasium (work-out-center), but they said I wasn't fit for the job.
Next, I found being an electrician interesting, but the work was shocking.
After many years of trying to find steady work I finally got a job as a historian until I realized there was no future in it.
I used to have a handle on life, but it broke.

Don't take life too seriously, you won't get out alive. SmileyCentral.com

YOU'RE JUST JEALOUS BECAUSE THE VOICES ONLY TALK TO ME.

So you're a feminist...Isn't that cute! SmileyCentral.com

I'm not a complete idiot, some parts are missing.
Image and video hosting by TinyPic
God must love stupid people, he made so many.
I took an IQ test and the results were negative. SmileyCentral.com

Always remember you're unique, just like everyone else. SmileyCentral.com

Make love, not war. Hell, do both, get married!
Image and video hosting by TinyPic
Join the Army, meet interesting people, kill them.

Laughing stock: cattle with a sense of humor.

Black holes are where God divided by zero.

All those who believe in psychokinesis raise my hand.

How do you get holy water?
Boil the hell out of it.

What do you get from a pampered cow?
Spoiled milk.

What do you get when you cross a snowman with a vampire?
Frostbite.

If at first you don't succeed, try not to look astonished.

We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.
Suicidal twin kills sister by mistake!
If ignorance is bliss, you must be orgasmic.
Consciousness: that annoying time between naps.
Image and video hosting by TinyPic

Da nisam tražila lobotomiju...sad bi ovo bila ja! Počet ću zapisivat neke stvari!
Viktorijina tajna?
ja - ja sam Viktorijina Velika tajna!!! cerek
Al Bundy - nema Viktorija tako veliku tajnu!!!! rofl
ja - eek
Image and video hosting by TinyPic

Pozlilo mi je od nade u sreću! Od kad sam prihvatila Pegulu u svoj život, sretnija sam!
Some people have the "Green thumb". Not me! I'm sure I cuold get a job killing weed.
Suze radosnice! .... Stvarno!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

Maca koja mi je pozirala:
Image and video hosting by TinyPic
Bolje mi je kad sam luda, već sam to rekla. Zabavljam samu sebe, skupljam forcu. Bila na "razgovoru za posao" sobarice. Razgovor se sveo na potragu za živim bićem u hotelu. Na momenat sam pomislila da sam ušla u zonu sumraka! Uto iziđe iz jednih vrata ljudsko biće. Jedino pitanje je bilo "Jeste li ikad radili kao sobarica?" ... Rekoh, "-nisam (i mislim si, kako teško će bit naučit?) ali u Njemačkoj sam neko vrijeme čistila po kućama." Odmjerena sam od glave do pete sumnjičavo (?) te se osjetila na momenat totalno nepodobna za posao sobarice. Jesam predebela za sobaricu??? Image and video hosting by TinyPic Jesam li predebela za bilo koji posao? Možda da probam dobit glavni zgoditak i vidim možda bi mogla prodavat novine ili radit u mjenjačnici? Svi me tješe - ni jedan posao nije sramota. Treba mi bilo kakav posao samo da uhvatim mota, nakon toliko godina nerada. Ma koja sramota!!??? Ako budem dobila posao sobarice, vjerovatno ću radit samo jutra. Tako si ja to zamišljam. Pa imam popodne i večer fore još negdje zasukat rukave (fig.).
Sve sam sigurnija da me bila dopala lijena roda koja me samo dropnula bilo gdje! Bila sam namijenjena obitelji Hilton! Glupa roda! Image and video hosting by TinyPic Sve ih bum tužila! Image and video hosting by TinyPic





29.02.2008. u 22:44 • 19 KomentaraPrint#^

želi me progutat crna rupa

Image and video hosting by TinyPic

29.02.2008. u 12:29 • 6 KomentaraPrint#^

četvrtak, 28.02.2008.

U međuvremenu nemam vremena... Svima šaljem baćin i hvala!!! :)

Photobucket

28.02.2008. u 08:29 • 13 KomentaraPrint#^

utorak, 26.02.2008.

mali psi

Za sad molim vas dršte mi fige da uspijem zagrijat padre nostruma da zadržimo jednog od ova dva prijatelja. A drugom ćemo pokušat nać topli dom. Malo je reć da tata nije oduševljen gostima. Šta da radim? Netko je ostavio dva psa! A nisam mogla jednoga uzet a drugoga ostavit već i iz razloga što, dok sam jednog nosila, drugi je sam išao za nama! Ne znam kako će priča o dva psa završit, u svakom slučaju padre ima glavnu riječ. Za sad još nisu ni ovu noć sigurni da neće morat van. Zato nam držite fige! Bogme imat ću pune ruke posla ovih dana. Veterinar, trgovine i najvažnije - udomljavanje kujice. Pa onda privikavanje psa na život s nama ... bez seke.
Malo mi smrdekaju, znači, trebat će i šampon...Nisam još sretna, samo jako uzbuđena i puna straha da ih ne budem morala oba vratit.
Misli su mi prezbrkane da sad više pišem.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


novosti
Nije uspjelo. Padre pretvrd. Nije htio niti čut da oba ostanu dok drugom ne nađem dom! Sad opet vani čekaju jadni! A meni se srce slama. Ipak, postoji nada. Ako uspijem jednom naći dom, drugog smijem dovest nazad. Tako ti je to dane, kad nisi sam svoj gazda. Ja bi ih oba zadržala. Tako se nevjerovatno dragi! Tako umiljati, veseli, razigrani, vole ljude, ...čak sam uspjela vidjet sinoć koliko su pametni! Odmah su osjetili da nije dobro! A da vam još ispričam kako je svjetliji pametan! Cijelo vrijeme nije se popiškio sve dok mu nisam jedan karton prostrla na pod. Sam je otišao na karton i obavio nuždu!!! Ma ljudi moji! Još sinoć smo susjedi i ja nazivali sve živo! Niko neće jednog malog veselog psa. Idem dalje tražit. I dalje nam držite fige. Kore-mogu zamislit da nisi prebolila! Nakon samo NADE da će ostat kod mene, ja sam ti danas za poludit!!!

26.02.2008. u 17:34 • 18 KomentaraPrint#^

subota, 23.02.2008.

osjećam se faaajn ( dnevnik u stilu 7 dana )


Image Hosted by ImageShack.us

Nauka i tehnologija
Iskopavajući temelje za novi trgovački centar u blizini središta Zagreba, radnici su na dubini od oko 10m pronašli ostatke bakrene žice razgranate velikim dijelom grada. Arheolozi su zatim zaključili da to mora značiti da je Zagreb imao telefonsku mrežu još 100 godina prije nego se do danas vjerovalo.
Pročitavši ovu vijest u stručnim novinama, splitski arheolozi dali su u središtu grada kopati do dubine od 20m! Vrlo zadovoljni, odmah su objavili da su na toj dubini pronašli 200 godina staru mrežu bakrenih žica te da to jasno ukazuje da su Splićani još 100 godina prije Zagrepčana imali telefonske mreže.
Čuvši za ovo, Šime Drača iz Dalmatinske zagore, samouki arheolog rekreativac i vlasnik ovećeg imanja, odluči kopati do dubine od 30m. Po završetku radova popraćenih velikim zanimanjem sumještana, objavio je za lokalni list da nije pronašao baš ništa te kako je to jasan dokaz da su u Zagori još prije 300 godina prešli na bežićnu komunikaciju.
Image and video hosting by TinyPic
Politika
O našim političarima sve smo već ispretresali, pa da ne dobijem buhe,odlučila sam reći nešto o vanjskopolitičkim prilikama. Mene baš zanima što će bit u Americi. S mog skromnog gledišta, ta monstruozno velika zemlja ima politički show kakvog se nitko tamo ne sjeća. O republikancima niš nisam načula, oni su samozatajni, opasno jednostavni i obični i valjda dosadni. Tu se sjetim one-tiha voda brege dere (ajme svijete) No o demokratskim kandidatima čujem i čitam često. A baš me zanima imaju li jedan Afroamerikanac i jedna žena ikakve šanse postat predsjednici u konzervativnoj Americi...Jesu li Ameri spremni da im trupe vodi žena? Ili crnac? Evo što na tu temiu kaže Damon Wayans, jedan od meni najdražih komičara.

Zdravstvo plus neka vrst crne kronike
Image and video hosting by TinyPic
Ovu sliku dobila sam u jednim od onih HAHAHAHA paketa. No ja sam se duboko zamislila! Vidim, radi se o nekoj policijskoj potrazi. Netko je ili pobjegao iz zatvora pa ga love pomoću psa tragača ili se netko unesrećio ili izgubio...Meni se čini ozbiljno. No naravno, u prvom planu je pas čija su temeljna prava životinja tu možebitno ugrožena. Evo mu guraju pod nos strahotno prljave gaće. Mislim, to je pas tragač, nije neki fini kuco iz dvorišta. To je možda pseća reinkarnacija Sherlocka Holmsa. Dakle, pas radi svoj posao, pa morao bi ponjušiti i dati se u potragu. Ali opet, glede životinjskih prava i humanosti uopće, MOGLI SU MU DATI I NEKU KOŠULJU DA POSNIFA! Osim ako gaće nisu sve što imaju od nestale osobe.
Tu se nadoveže i pitanje zdravstva. Znate kako se kaže-nosi čiste gaće, nikad ne znaš ako ćeš morati doktoru. (Mlađa populacija kaže-nosi čiste gaće, nikad ne znaš kad ti se može posrećit). Zamisli si srama i bruke pojavit se u ovakvim gaćama kod doktora. Ili još gore, ostat zakinut jer imaš šporke gaće! UH!
Turizam i poljoprivreda
Image and video hosting by TinyPic
Da naši poljoprivrednici čine sve kako bi išli uz bok najnovijim saznanjima jasno je svima. Ovaj osvješteni primjerak nacrtali su po sjećanju jednog turiste koji je prolazio neki dan kroz Vrpolje. Čovjek je bio pod dubokim dojmom jer je bio bogato ugošten i dobro animiran. Smio je urediti svinjac koji domaćin prije svake posjete uneredi za tu svrhu. Hvalio se naš turist kako je pola sata uživao u ručnom radu u svinjcu. No u objektivnost ovog stranca posumnjala sam kad je njegova nevjenčana supruga pokazala sliku istog farmera koju je ona uslikala u pola sata dok su njenu jaču polovicu opijale pare u svinjcu. U povjerenju mi je došapnula nešto o nekakvim likerima i kako joj je domaćin demonstrirao način njihova ispijanaj. Kaže, likeri se ispijaju tek nakon igre pod pokrivačima od perja, a domaćin je demonstrirao i impresivnu vještinu u pravljenju koktela s malim šarenim papirnatim suncobranima. Nisam ju najbolje razumjela o čemu priča. No i nije bitno. Važno je samo da su naši turisti zadovoljni.
Image and video hosting by TinyPic
Kultura
Pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture prikazana je predstava Pinokio za odrasle. Evo isječka. oko prijevoda s Francuskog snašla sam se sama, tako da sam uštedjela ministarstvu velike novce.
"A sada, Pinokio, izreci jednu veliku laž!"
Image and video hosting by TinyPic
Sport
Bez komentara
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ovo NIJE sport za dušu! Image and video hosting by TinyPic
Hvala. Do sljedećeg davljenja. Srdačno vaša.
Image and video hosting by TinyPic


23.02.2008. u 12:53 • 42 KomentaraPrint#^

petak, 22.02.2008.

ljepota otoka liječi dušu

Riječi ne mogu opisat što mi je dao ovaj dan. Zato će bit puno slika a malo riječi. Smijala sam se ludim puteljcima, smijala se jer nema šparoga za večeru, smijala se jer sam puhala ko sipa po kamenjaru. Stazama naših starih, sjećali smo se njihovih priča, zamišljali ih u staroj kući...Nemam riječi, duša mi je bila puna, a najljepše je što mi se anđelina smiješila cijelim putem, što mi je njezin glas, njezina pjesma odzvanjala u srcu! Ovo je njezin kamenjar, staze njene mladosti. A ja se smijem osunčane duše, i samo žalim što nisam htjela s njom dijeliti ovo. Nisam znala. Da kamen liječi.

my mother's simple thruth

22.02.2008. u 01:30 • 26 KomentaraPrint#^

četvrtak, 21.02.2008.




Pitali ste me di sam našla ova slova...A SLUČAJNO, KO I SVAKI IGNORAMUS. Bila sam u mojoj grupi potpore i tamo su ih oglašavali. Luda za smajlićima yes odma sam ih daunlodala, misleći da su samo za msg. na kraju mi tamo najmanje koriste jer malo sam ja na msg a i niko ih nema zubo Ali otkrila sam ameriku i vidjela da tu ima još toga...nekako sam se iskobeljala iz svega uspjevši usput postaviti (JOŠ JEDAN bang) toolbar, i sad ih je ukupno 5 na mom kompu. Ali kad mi sve to treba! zubo Anyways, ta slova dobro dođu za moje lipe naslove cerek Nije teško, sad vas šaljem da se i vi sami izkobeljate od tamo, ko i ja. ja većinu vremena poima nemam šta radim, ali ko i svakoj slipoj kokoši, i meni se nekad potrefi zrno! smijeh
kiwee slova i još ponešto
Good luck! mah Otpravljam vas uz savjet - nemojte se izgubit tamo! haha A onda je lako. Toolbar kad je gore, mislim. Jer ne trebate niš nego klikat. I kod se automatski prnese vama i onda u editor samo ctrl+V. Vidit ćete. Medena, nije to niš strašno. Kad sam JA skužila!
To je to. čekajući godoa (moju Grazy Hearth noćas ili bolje reć igrajući se s njom lovice po raznim četovima koje je naotvarala, hahaha kiss) stigla sam kupaonicu oribat. Sad bi ja i usisavala i ko zna šta još ne ali...ne smijem, jer je prošlo 3 i moram se pokupit. Za par sati počinje trka! trči u dućan, peci kolač, kuhaj ručak, a onda, JUHUUUUU u planine! Naše brdo Kamenjak, od milja zvat ću ga sutra - planina! cool Nema zmija ni crnih udovica još. provjereno, nisam ni jednu vidjela neki dan. A naši otočani kažu, i ja u to moram slijepo vjerovat, da kod nas ionako nema otrovnih zmija. Samo pauka! eek
Tako, ako se ne izgubimo, javit ću se u trećoj smjeni opet sutra. U protivnom, čut će se na dnevniku! lud
Svima šaljem baćin, rado bi ja još svakome posebno svašta napričala, ali na vašu seću, nesmimkazat! zaliven Osim jedno veeeeliko hvala bloger sewen. wave Jedva čekam pjesmu! A sad, 7 dana daje sama sebi 7 nogada i kidam nalijevo! SmileyCentral.com

21.02.2008. u 02:56 • 17 KomentaraPrint#^

srijeda, 20.02.2008.

Tiha noći
Moje zlato spava
Za glavom joj
Od bisera grana
Tiho pojte
Maleni slavuji
Da se moje
Zlato ne probudi.


Možda netko zna skladatelja i gdje bi se moglo nabavit CD s ovom muzikom? I mene vežu duboki osjećaji uz nju, najviše volim kad ju izvodi samo truba.

20.02.2008. u 02:00 • 21 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 18.02.2008.







Ali zato imam suuupać blog! haha Oću reć NASLOV! Učila sam učila od srijede do petka a nisam se makla dalje od početka! I baš me briga! Idem kod medene popit nešto slatko, onda idem do fizija nastavit u istom stilu! Onda idem spavat. Valjda! Dobro je rekla zelena da sam okrenula dan za noć.
Umjesto da spavam ja mislim na jednog malog psa koji nikako da se poseksa! Jesu kujice danas zaštićenije od Bjeloglavog supa! Pitam se ...da ja imam tako neku kujicu otmjenog roda, bi li imala što protiv da se poseksa s jednim malim psom? OK; loš primjer. Ja sam liberalna...da imam psa ili kujicu ne bih ih imala zbog rasploda i neke koristi. Više onako, da imam neko biće koje maše repom kad me vidi! Fuj vas bilo, šta ste to pomislili!!!! Vi neki! Ali eto, ima i pseće elite i nije da ja to nisam znala. Nisam znala da i psi imaju problema naći si partnere! Sad znam. Pa suosjećam s njima zdušno! Znam ja kako je to! smijeh
Pa onda to Valentinovo! Fuj, nisam dobila ni cvijeće ni čokolade, pa sam onako malo iz zavisti išla blogovima i mislim si..blago njima! Nema niš loše u darivanju, osim kad ti niš ne dobiješ! Nema ništa loše u ljubavi osim ako tebe niko ne voli! O zaaaaaaštooo je Pepito tužan, ja ću vam reć....tralalalalalaa cry
Guzica me boli od sjedenja ali neće meni niko reć da sam meka! Mogu ja sjedit ovako do jutra, u anatomskom horror položaju! Hvalim se ja previše tim svojim čeličnim zdravljem! A ako ovako nastavim i ja ću morat kiropraktičaru za 10 godina, ko sister. Kaže ona, kad je prvi put išla rekli su joj da ponese rezervne gaće, jer će se upišat od bolova! EEEE ne bi ja ni blizu tom sado-mazo doktoru,- kažem ja! OOOO bi! BI! - kaže ona, kad bi te bolilo išla bi ti ...da ne ponavljam di mi je rekla da bi ja išla! I kaže, boli onako....BOOOLIIII !!!!!!!! Ali poslije toga je lagana ko ptičica. A ne znam....Možda da odustanem od klikanja u ovom položaju dok još imam fore? Inače, moja sister ima ludo eksplicitne etikete za svaki osjećaj. To joj je neki poremećej, ne da se više liječit. Tako, kad je prvi put rodila, objasnila je meni maloj i osjetljivoj dušici taj predivni osjećaj - To ti je ko da ti neko u guzicu zabije zatvorenu lumbrelu a izvuče ju van otvorenu! Eto...tada sam se zaklela da neću nikada rađat. Sad sam se predomislila. Ali ta slika mi nikako ne ide iz glave!
Ovih dana radoznali je pronašao neke slikice kućnih kina. Odmah su mi sline krenule! Kad sam zadnji puta pogledala neki dobar film! Neeema! Pa se naslađujem idejama ...Jedan onakav luksuz i dobar film, kokice i sokić...koji bi to gušt bio! Ali ja imam samo 3 programa! Ne hvatamo ni novu! Kad sam kupovala komp imala sam neku ideju u glavi da ću sad moć gledat super filmove! haha Ne gledam. Ne znam ja to! Još mi je i Media player zaštekao. Ja imala neku nisku brojku i htjela višu a negdje sam se zaje...pa sad imam neko zamjensko čudo koje me nije volja ni isprobavat! U-po-moooooć!
Ovo ja pišem za svoju dušu, ne očekujem da će ovo neko stvarno i čitat. Jedna od mojih terapija!
Pišem jer silom hoću sjedit i jer mi se piše!!! A naslov je korektan, rekla sam da nemam niš za izjavit! Apsolutno niš! Osim da su padre nostrumu na pijaci uvalili posušene mimozice!!!!! A njemu se stvarno svašta može .... Namirišu ga od kilometra! Kad ga bakice vide da ulazi u pijacu već se počnu pakirat! A on janje nevino headbang upadne u njihove kanđe!
šjore na pijaci - Šjoooor! Zemite friške salateee domaaaće!!!
padre nostrum - Ma jooo, ne triba mi...
šjore na pijaci - ma šjooor! samo za 10 kun, evo, ( i već trpaju u plastične vrećice) pazite ča je lipa! zemite sve, ima više od kila!!!
padre nostrum - A dobro onda....(i vadi takuin)
šjore na pijaci - evo ću van za 10 kun dat i ovo peršina ča mi je ostalo! (trpa u vrećice)
padre nostrum - (ostaje bez teksta, samo zamuckuje, smijulji se i plaća)
šjore na pijaci - ćete zet cveća, friškoga...
I tako on dolazi doma punih vrećica. A nas je dvoje.Ta vrdura propadne, jer nas dva ne bi pojeli toliko zelenjave ni da smo zeci! I tu nastupa moj križ! Jer nekako ja ispadnem kriva za sve! namcorpuknucu Ja sam druge sorte. Kad mi treba salate, uzmem koliko mi treba. Nije da meni ne trpaju i viču - sve za 10 kun!, ali ja ne želim da mi propada pa da je i besplatno! I tako...one trpaju a ja vadim i uzimam koliko mi treba. I kod mesara znam pristojno molit neka lijepo odreže višak od onoga koliko sam tražila! Zato me i obožavaju! rofl na pijaci! Jednom je mama od srama izgledala ko da će u zemlju propast! - Pa nemoj...ma pustiii....A ja se bila zainatila još više! A gdje to sve vodi! Kupiš više nego ti treba, onda ti žao bacit, pa jedeš više nego ti treba...ili baciš uz sveopće zgražanje padre nostruma i pola susjedstva...I ne znam koliko sam puta čula ono...lipo je rekal tvoj ded, na kupu šenice ćete umrit od gladi, dica moja! ........
Moj živote ludi! Sad ću stat malo. Pogledat šta ima novo kod blogera meni dragih. Pa u krpe. Jer treba se ić javit na biro ZZ zujo, otić do biblioteke, skuhat ručak, oprat robu, (izgubila sam peglu...nolaze) i poslije ručka spremit se na brdo. Uhvatilo me i idem u potragu za raznim ljekovitim travama ako ih već ima i za šparogama dok ih nisu sve pokidali. Ah...život je ludo divan...još da imam psa, konja i princa (ne nužno tim redom) ....aaaah...di bi mi bio kraj! Di su ti jebeni prinčevi ovih dana!? Ako čekaju da se ja pretvorim u princezu, načekat će se i oni i ja!!!! madroflrofl













18.02.2008. u 23:47 • 21 KomentaraPrint#^

nedjelja, 17.02.2008.

hvala gustirni :)

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Uspila san uz pomoć tvin piksa, žaba ni tila...baš san sritna i ponosna ča san ooopeta nešto novo naučila, i to bez imalo truda, samo uz gustirnu koja mi je odlično objasnila! To je sve za danas, krepana san i smrznuta, gren pod dekicu! Sama.

17.02.2008. u 22:24 • 17 KomentaraPrint#^

subota, 16.02.2008.

Insomnija party ON :) OKO POL NOĆI JE URA! PONAVLJAN! POOL NOĆIII!!!

Ko je vježbao, vježbao je, noćno ludilo je zakazano za sve koji dođu u vještičji sat.
Image Hosted by ImageShack.us

Muzika je brza, piće donesite sami, čokoladu primam ... i to je toooooo !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Čekam Klapu Insomnijak i prijatelje! Za chat spremni!? blablablabla blablapartysmokin
Image Hosted by ImageShack.us


vaya con dios NEH NEH NAH


vaya con dios NIGHT OWLS


Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us<

petak, 15.02.2008.

Dvi tri triske ili Sindrom Nema problema

Kaže blogerica L. -ne smijem pokazat slabost, jer ljudi misle da ću se objesit o njih a ionako jedva sami sebe nose.
Amen!
A bloger D. jednom je rekao I piškit ću, i kakit ću! što me oduševilo!!! U to ime!
Image Hosted by ImageShack.us

Zato ja imam svoj blogić, di ću, kad mi dođe, izlit dušu. Jeftin psihić, samo 220 kuna na mjesec. Imam i dve tri triske koje ću dobit kad ne kažem šta mi je kad me dragi ljudi pitaju. Imam sreće, pa pitaju...
Danas na primjer, nisam bila dobro. Malo sam se podigla Smojinim draguljima, i na tome mu vječna hvala! Inače me neke vode nose. Promijenila sam se. Postala sam bezvoljna, riječi iz mene izlaze u nekoj zagropanoj formi...Ja sam pričalica koja voli šutjeti. Ja sam kontradikcija. Ne poistovjećujem se s ničim i s nikim. Ja sam ja, ponekad mi je previše buke, toliko da mi se vrti u glavi, pleše pred očima. Ponekad sam usamljena. Često smetam i sama sebi. Otkad nema ....nje....osjećam se beskorisno i još svakako. Izgubljeno.
Nema problema. Dobro sam. Sve je sjajno i predivno. MA DAJ! Loše sam danas. Eto. Nije mi pala kruna s glave. Loše sam često. A onda me nešto nasmije, nešto me razveseli i osjetim se normalna. Podsjetim se da i jesam normalna. I dozvoljeno je plakat i tražit mirni kutak, kao što je dozvoljen smijeh, poriv da zaplešem uz neku srcu dragu muziku, da zapjevam u kupaonici jer je tamo najbolja akustika u stanu....Sve je dozvoljeno, jer luda sam i normalna u zdravom fifti-fifti omjeru! Eto!
Taj Nema problema sindrom je opasan! Ne razgovarati je ludo! Bar ja mislim. Ako mislite da nemate nikoga tko će vas htjet čut...razmislite opet. Ne mora se pričat tri sata, samo se ne smije šutit. Ako stvarno nemate, pogledajte oko sebe. Oko nas su LJUDI. Nisu ništa bolji ni gori od nas. Koliko puta u hodu okrenem glavu da ne moram susrest nečiji pogled? Radim to i mislim si...a žašto to? Ne želim ljude oko sebe? Ne želim kontakt, pitanje "što je s njim/s njom?" Jednom sam u parku upitala ženu koja je sjedila na klupi i gorko plakala ako joj mogu pomoći. Ljudi su prolazili kraj nje kao da je nema. Nije bilo ljepo iskustvo, jer su me njene pogrde pratile dok god sam joj bila u vidokrugu. Iza sebe sam čula kako jedna žena komentira kako je sretna da nije ona prišla starici kao ja. A ja znam, da nisam zastala, zacrnila bih sama sebe. Možda je bila očajna ili bolesna. No moglo se dogoditi da je bila spremna prihvatiti pomoć ako ju netko ponudi. Smijem se kad se toga sjetim, i nije mi žao.
Nema problema.
Moš' mislit!!! Ne kukam ja, samo priznam. Ima problema. Ko pljeve. Pa šta! Nisam ja jedina koja ima problema, niti sam jedina koja će dić guzicu i pokušat ih rješavat kako najbolje znam. Malo blagosti sama prema sebi mogla bi s vremena na vrijeme prakticirat.
Nema problema stav je ok ponekad. Nećeš zaustavit tetu na ulici i ispričat joj sve o sebi u deveto koljeno. Ali kad Nema problema zadre u prisnije vode, one obiteljske i prijateljske...onda IMA PROBLEMA. A kada Nema problema zadre u vlastitu svijest, kad čovjek sam sebe počne trenirat i uvjeravat u Nema problema...Onda postaje gadno. Jer svaka fifti-fifti osoba ima problema. Ako zanemarujemo svoje strahove, tuge, boli, jade itd. počet će se buniti ! Tako ja mislim. Laganje samome sebi nije dugotrajna ljekarija. Od nje čovjek samo oboli još više, a onda se može i tako jebeno izgubit, jer se zapetlja...ne može se više nać! Ne znaš više što te muči, jer se zapetljalo i pomiješalo sve. Pitaš se gdje je kvragu sve pošlo krivo? I kako sad sebe i svoj život dovest u red? Zato ja mislim da je bolje rješavat stvari kako naiđu, pa kako god neugodne bile. Nisam našla dobar posao? Dabome da me to tišti! Tko ne sanja o poslu gdje će uživat u dobroj atmosferi, ispunjavat sve svoje potencijale i rasti...i još za to bit pristojno plaćen! Ha! A eto, nema sad, možda jednom. Eto, to je jedan od mojih problemosa. Drugi je nespavanje i to što mi nedostaje očajno. Treći...ima ih. A ipak ide nekako. Ali nije da Nema problema.
Nema problema može dovest do ozbiljnih posljedica. Recimo, trčiš za novcem i zaradom, jer moraš gradit život za sebe i obitelj. To što se članovi obitelji ni ne vide ni ne čuju mjesecima iako žive u istoj kući....ma Nema problema! I to što, dok se tako juri djeca odrastaju takoreć sama, Nema problema. I to što ne znaš što rade i o čemu razmišljaju - pogodili smo - Nema problema. A kad u jednom danu sranje pukne, da oprosti nježna duša, ne shvaća čovjek kako sad, odjedno Ima problema!? Od kud su došli? Ko je kriv?!
Za velike probleme koje ne znamo objasnit, mislim da je prečesto kriv Sindrom Nema problema.
Nije problem sramota. Sramota je ignorirat ga dok se ne nakupi toliko istih da više ne znaš koji je vrag....
I zato, blogerice L. samo ti pokaži slabost! I sretan nam četvrtak!
P.S. nije da se vaga skriva od mene! Ko teti na slici. Skrivam se ja od vage, brižno ju zaobilazim! pjeva
Image Hosted by ImageShack.us

Ovako to radimo na otoku. besplatno.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovako se to radi na havajima. za grdnu lovu.
Image Hosted by ImageShack.us

Moram još slika stavit...moraaam puknucu
Image Hosted by ImageShack.us

Nisam u stanju stat kad počnem! SOMEBODY STOP ME!!!
Image Hosted by ImageShack.us

15.02.2008. u 00:55 • 27 KomentaraPrint#^

četvrtak, 14.02.2008.

svaaaako naaaašeeee-eeeee-eeee-e maaalooo-o misto!







14.02.2008. u 13:39 • 16 KomentaraPrint#^

srijeda, 13.02.2008.

polazna ideja-insomnia party....part I

Odkad sam ostala kako sam ostala, muči me nesanica. Uvidila san da san usamljena u ovome ko trava na livadi. Onda mi je palo na pamet...jednu noć napravit party, samo za treću smjenu. Tu su se lomic i som odmah našle. Grazy zna neodspavat ... Brodjanka je navikla na noćne smjene tako da i na nju računam ako ne bude hitnih slučajeva. Medena zna zaružit...Tig ne pati od insomnije no njemu je to taman uz večeru...Znam da će se sad fizikalci koji jutrom u 5 prakticiraju brijanje (brada ili nogu i međunožja, svejedno) dakle, sad će oni lampat okicama....
Ima raznih razloga zašto čovjek ne spava kad treba (kad treba???). Ili mu je potrebno tek malo sna, ili cijeli dan niš ne radi pa nije umoran (ta sam) ili ga muče noćne more....ili ga muče more na javi....(i ta sam)....eto....ovdje nisam radoznala. Baš mi se...horizontalno me nije briga za okomito (ha? jeste li kad čuli ljepši izraz za "**** mi se živo"!?) No...party je u planu. Treba to ostvarit prije nego počne sezona manilova jer onda će me mučit sasvm druge vrste insomnije...i kad dođem doma krepana od cjelodnevnog rintanja, znajući da za 6 sati opet sve ispočetka, jedno 3 minute ću patit dok ne zaspim ko top. U 3 minute imaš taman toliko vremena pomislit
1. je**š ovo! 16 sati rada za ovu crkavicu! zijev
2. sutra ću definitivno otić bacit se u more između dve smjene zijevzijev
3. koliko još dok se moram dić? zijevzijevzijev
SmileyCentral.com
Svi koji ne spavaju su pozvani, ideja se razmatra sa više strana. do tad, laku noć...

jutro je svanulo...great falls, pridruži mi se na zabavi! i tebi je vrijeme od večere...ljubin te moja girlfriend.

13.02.2008. u 01:52 • 25 KomentaraPrint#^

utorak, 12.02.2008.

dozvole za ribanje

Dragi moji,
svi znate, a ako ne znate sad ćete znat, da se za ribolov mora imat dozvola! Čak i ako ribate s obale, nema razlike! Ako vas državni službenik uhvati da stojite na rivi i lovite ribu, a nemate dozvolu, platit ćete kaznu.
Neku večer, jer lignje se love u prvi mrak, kažu, policajac se došetao na Velu Rivu gdje ljudi stanu pa satima odmaraju dušu (ali ne i jezik zubozubo belj smokin ) i lignjare. Naš bodul imao je dvi kante pune liganj. Policajac ga upita :
policajac - Imaš li dozvolu za lovit lignje?
bodul - Ja dozvolu? Niman ti ja nikakve dozvole, ča će mi to!
policajac - E, pa onda moraš platit kaznu, za te lignje ča si zlovil!
bodul - Ke!? Ove lignje!? Ove lignje va ciglju nisan ja niš ćapival, šjor dragi!!! To su ti moje domaće, od akvarija! Ja ti njih držin doma, a svaku večer ih dopeljen na rivu, hitin ih more da se malo ofriškaju, kad in je dosta, ja in zazvižđen i one lipo skoču nazad va cigalj i gren š njima nazad doma! E!
policajac - Ma ki guljermo si ti! Šordarije govoriš! Lignje to nisu nikad činile! Zajebavaš!!!
bodul - Ma kad ti govorin, istina je! Moren ti ja i pokazat ko ćeš! Pazi sad vamo !
Tako reče bodul i baci lignje iz kanti u more. Policajac ga gleda....gleda.... :
policajac - I... ???!!!
bodul - I ...i ča ?
policajac - I kadi su ti sad lignje a ?
bodul - Ke vražje lignje !? lud smokin
Pouka ove priče je : Iako se o bodulima ispredaju svakakve priče, od onih da smo škrti pa do onih da smo glupi jer smo i nastanili ove naše otoke ljepote tako što su s Velebita bacali šupljoglave u more pa smo doplutali do otoka....nismo mi ni upola tako glupi ko što neki državni službenici znaju biti !!!!! smijeh
Primjer 2. : Pita bodul policajca :
bodul - A znaš ti zać na barki piše RB a na autoregistraciji RI ?
policajac - A zać???
bodul - Zato da ti znaš kadi je more a kadi cesta!
Dakle, dokazano je. Ima svakakvih priča o nama s mora...ali koliko ste puta čuli da je neko otišao u mirovinu i odlučio se preseliti u unutrašnjost? nono cool belj
Pozdravljeni mi bili i u Hollywood stilu naglašavam : OVA PRIČA JE ČISTA FIKCIJA! SVAKA SLIČNOST SA STVARNIM OSOBAMA JE SLUČAJNA! wave

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


12.02.2008. u 02:38 • 22 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 11.02.2008.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

11.02.2008. u 01:41 • 18 KomentaraPrint#^

nedjelja, 10.02.2008.

mačke i mačke i mačke.... ;)

Image Hosted by ImageShack.us


Mačka i Clint Eastwood impersonacija
(GO AHEAD! MAKE MY DAY!!!) hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

stvarna snaga jedne mačke....niste znali?
Image Hosted by ImageShack.us

molim te, o molim te, o moooliiimmm teeeeee
Image Hosted by ImageShack.us

ne dajte im da gledaju horror filmove, posljedice - mačji psihijatar!!! a to koštaaaaa
(maca : vidjela sam kraj! nikoga nisu poštedjeli! ni djecu!!!!!!!!)
Image Hosted by ImageShack.us

ako ne platite mačjeg psihijatra...neuroze....psihoze....
(osjećam OPASNOST!!!)
Image Hosted by ImageShack.us

ili....
(Dumbledore je gay!?)
Image Hosted by ImageShack.us

ILI !!!!!!!!!
(zbogom okrutni svijete!)
Image Hosted by ImageShack.us

Bolje da se ljepo okupaju...
Image Hosted by ImageShack.us

hahaha
Image Hosted by ImageShack.us

HAHAHAHAAAA
Image Hosted by ImageShack.us

ne zaboravite ih nahraniti za bloga miloga!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Evo, zar nije tako bolje!?
Image Hosted by ImageShack.us

One su ludo smiješne,
(mački u smeću NIJE ZABAVNO!!!)
Image Hosted by ImageShack.us

one su zabavne,
(balada miševima...)
Image Hosted by ImageShack.us

one su samostalne,
(ček' malo, ja ću to popraviti)
Image Hosted by ImageShack.us

one su....naše mace! cerek
(da nije ...može li biti...da je vrijeme za pomaziti se, molim ljepo...?)
Image Hosted by ImageShack.us

Sad bi se reklo da sam ja luda za mačkama. Think again! Oni su moja prva ljubav! yes
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ŽELIM VAM SUPER NEDJELJU, BLOG NACIJO! partynjamifinopjevaroflkisssretan

10.02.2008. u 02:32 • 24 KomentaraPrint#^

petak, 08.02.2008.

bajka za vikend - Ostarjela Pepeljuga

Pepeljuga danas ima 95 godina.
Image Hosted by ImageShack.us

Nakon uzbudljivog života, sada udovica, dane si krati ljuljajući se u svojoj stolici na trijemu palače, mazeći svog mačka Rexa i promatrajući kako se mijenjaju godišnja doba...
Image Hosted by ImageShack.us

Jednoga dana, iz vedra neba i nakon mnogo godina, pojavi se Dobra Vila.
Image Hosted by ImageShack.us

Iznenađena, Pepeljuga ju upita :
- Što će reći da si došla, draga moja?!
A vila joj reče :
- Pepeljugo cijeli si život bila dobra pa sam ti došla ispuniti tri želje!
Pepeljuga se razveseli na to i nakon pomnog razmišljanja poželi prvu želju :
- Moj princ je bio divan, ali nije baš imao smisla za biznis. Živim vrlo skromno. Htjela bih opet biti jako bogata!
Vila joj u trenu ispuni želju, i U trenu čak je i stolica na kojoj je sjedila postala zlatna! Pepeljuga se oduševljeno zahvali i poželi drugu želju :
- Voljela bih opet biti lijepa i mlada!!!
I u času biješe prekrasna mlada žena.
Image Hosted by ImageShack.us

Počnu joj se buditi već godinama uspavani osjećaji, te joj pogled padne na njenog starog mačka Rexa, i ona poželi :
- Želim da se Rex pretvori u lijepog mladića!!!!!!!!
U trenu joj Dobra Vila ispuni i posljednju želju! Mačak se čarolijom transformirao u mladog, preljepog mladića.
Image Hosted by ImageShack.us

Vila se srdačno pozdravi i nestane u plavom bljesku! A pepeljuga i lijepi mladić ostanu sami, gledajući se dugo u oči. Tada joj on priđe, spusti svoju krasnu glavu do njene i primakne pune usne njenom licu! Šapne joj na uho :
- Sad ti je sigurno krivo da si me dala uškopit!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


08.02.2008. u 03:09 • 19 KomentaraPrint#^

četvrtak, 07.02.2008.

maškare, ča moru maškareeee!!!!!!!!!

Maškare su prošle!!! Ali su učinile svoje i ostavile mi dobar osjećaj!!! Iako su bile siromašne ko zna zašto i kako i nije mi važno! Važno je da su se ljudi pojavili na ulicama i trgovima, da smo se smijali...i smijali...Važno je da je nakon tjedana sumornog vremena sunce zasjalo u svoj svojoj čaroliji! Što je i tko je najviše zapeo za oko vaše blogerice vidjet ćete iz slika. Moram priznat da sam sa zebnjom odlučila većinu slikica ne pokazat, ili stavila sam neke u slide show, ne bih htjela nikoga povrijediti a ne bi ja ni u zatvor!!! zalivenzalivenzaliven
nadam se da ću još dugo uživat u slobodi i friškome zraku! smokin hehe
Slide je posvećen gusarima i princezama, pajacima i ninja kornjačicama...a posebno me se dojmila jedna mala anđelica i jedna rasplesana vila....cerek



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Evo što me ražalostilo! Kako dugo nisam bila u maškare, veselila sam se suđenju i kazni koja će stići Jura Piškanca! Suđenje je bilo odlično, no spaljivanje ili vješanje ili bilošto drugo izostalo je!!! madmadmadmadmadmad U skladu s sve učestalijim kritikama sudstva i svega toga sranja!!! da, sranja rekla sam! otočani su odlučili za sve krivog i odgovornog Piškanca osudit na UVJETNU KAZNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Zločinac se odšetao s porugljivim smješkom na raskreveljenim usnama i praćen pogrdama sveoće užasnutoga puka!!!!!!!!!!!!! Pogotovo se vaša blogerica zgrozila kako su me zakinuli za zasluženo promatranje lomače!!!!!!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!!!!!! burninmadburninmadburninmadburninmadcrycrycry
Jedna maškara je bila posebna, i zasluži posebno mjesto u ovom postu! Ova baba je bila tako dosljedna, toliko se uživila u svoju kostobolju, križobolju i sve to da sam ja umirala od smijeha! I kako je samo svojim štapom prijetila svim drskim i neodgojenim maškarama!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bilo je tu i nekih jako veselih maski, ma pogledajte...
Najslađu masku, našega maloga Duja neću pokazivat, sjećate se, pisala sam o mojim susjedima, koji su mi puno pomagali s mamom, kad su ju nosili po skalinama...e pa mali Duje je ove godine bio na svojim prvim maškarama!!! Bio je najslađa mala gljivica koju je svit ikad vidio!
Još samo par slikica...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Suđenje okrivljenome iliti KRIVOME PIŠKANCU, OVOGODIŠNJA SRAMOTA MAŠKARANE DRŽAVE!!!!!!!!!!!!! Sva sreća pa je rapska limena glazba tu da nam pomogne miriti se sa svim nepravdama!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj, jedna jako slatka maškara! Do druge godine, pozdrav svim maškarama, ma di god bile! I sretno nam bilo u našim svakodnevnim maskama!
Image Hosted by ImageShack.us

07.02.2008. u 00:21 • 20 KomentaraPrint#^

srijeda, 06.02.2008.

zaljubljeni mačak!

Mačak moje susjede se zaljubio! U ovo gluho doba on para uši svojim romantiziranjem, mačji marijači su mi pod prozorom!!! smijehsmijehsmijeh danas kad sam se vratila od maškara gledala sam ga i smijala se sa susjedima! Izabranica njegova srca je bila naravno tamo. No, kao prava dama, čim smo se pojavili mi, dvonošci, odmaj je skočila na zidić i polako nestajala. Dok je on, zaljubljen preko ušiju, pratio svaki njen korak i nježno joj mjaukao! Gledao je u gazdaricu zdvojan, jer iako jako voli jest, očito je ljubav prema maci veća i od ljubavi prema hrani! Jer mačor je nestao za svojom dragom!
Maškare ću ostavit za kad budem imala snage, ovih dana... koraljka me sjetila korizme pa moram saznat kad to počinje, (samo da nije već sutra jer umirem od gladi!) nut
Image Hosted by ImageShack.us



06.02.2008. u 02:38 • 16 KomentaraPrint#^

nedjelja, 03.02.2008.

ljudi moji

Danas sam prošetala uz more, a vrijeme je bilo na rubu pameti! Hoće li kiša, neće li...a jugo onako polako valja valove...milina! Kišica me samo malo okrznula, ne smeta. Volim ja tu pristojnu, laganu kišicu, zbog nje se ni ne trudim nosit kišobran. Čini mi se kao da mi hladi užareno lice, baš mi paše! A jugo sramežljivo. Pokušavala sam uhvatit u sliku kad prsne val o stijenu...o obalu...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj mali gnjurac me je baš namučio dok sam ga uhvatila! Taman okiem a on nestane ispod površine! No bila sam strpljiva, jer znam kako je kad te ometaju dok jedeš. Uhvatila sam ga na kratko...i evo ga!
Image Hosted by ImageShack.us

Cijeli dan razmišljam o maškarama. Sutra bi patuljci trebali paradirat gradom, no kako kiša pada, sad više i ne tako pristojno, pribojavam se šta će od toga bit... eek
Zastava je već podignuta i vijori veselo u Varošu ... bogme se sad ne mogu sjetit kako su nazvali taj trg! belj No ako vrijeme dozvoli, već ću ja to sve uredno i od gušta dokumentirat i naravno bacit na blog! U utorak je suđenje blabla glavnom i odgovornom Juru Piškancu! naughty Njemu je po običaju već odzvonilo, bang suđenje je samo farsa....nestat će u dimu uz sveopće oduševljenje. Koja katarza!!! smijeh Dakle, kiša je glavni problem, no ako se mene pita, ne mora on baš u dim, moremo ga i utopit! Zasluži, nesrića jedna! zubozubozubo
Na Pijaceti mojoj najdražoj, dogodilo se nešto neobično, nikad viđeno! Tu je velika stara črnika iliti hrast žirnjak. To je drvo mojih patnji jer se nikad nisam uspila popet sama u njegove krošnje, za razliku od brata i sestre koji se i dan danas hvale - "S ove grane san pal i slomil ruku!", "Od one tamo san zmiril kad san slomil nogu!" itd....E pa ovih dana, po prvi put od kad pamtim, "ošišali" su ga! Neka, neka, ne žalim se ja, brzo će ono opet nabujat još ljepše i zdravije. A sad me podsjeća na pudlicu kad se početkom ljeta vrati od frizera, smiješna i gola! zubo
Image Hosted by ImageShack.us

Dalje, mučim se s close-up slikama. Ne ide pa ne ide! Uvijek su mutne! A ja onda napravim par trikova i baš mi budu prekrašššššššššne!!!!!! zubozubozubo
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, toliko od mene. Ako sam koga pridavila, strpljenja molim! cool Ipak je digitalac novi i moram se iživljavat jer sam ga dugo čekala! cerek
Na kraju, svim našim GRIPOZNIM i od drugih bolešćina posrnulim blogerima ŽELIM BRZ OPORAVAK !!! Pijte čaja, aspirin+C, jedite meda i naranče....slanine i češnjaka smijeh ....veselim se vašem povratku u svijet nas čeličnih i otpornih na viruse i bakterije....ček' malo, ča se ja to sad njima rugan???? Pomaaaaaloooo....samo maaalooooo wink BRZO OZDRAVITE!
laku noć
dobro jutro
prijatno
i malo poezije za one koji ju ne volerolleyes
kiša pada
trava raste
kad prestane
doć će laste
i proljeće
i leptiri
pada kiša
ubi miša
neka pada ko ju šiša!
lipo, ha!? headbang iman ja talenata, hahaaaasmijeh

03.02.2008. u 01:18 • 29 KomentaraPrint#^

petak, 01.02.2008.

zijev! zijev! .......i dosta! ajmoooo! ruke goreeee! hahaha the roof! the roof! the roof is on FIREEEE! ;))) hahaha

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



01.02.2008. u 19:35 • 14 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun