Indijanka vegetarijanka

30.01.2014., četvrtak

Tko su veganseksualci?

Vegane, koji osim mesnih proizvoda i svih životinjskih produkata odbijaju seks s ljudima koji jedu meso, Annie Potts, sudirektorica novozelandskog Centra za ljudske i životinjske studije u Canterburyju, nazvala je veganseksualcima.

'Veganseksualci smatraju da su tijela ljudi mesojeda sastavljena od životinjskih trupala, pa zato odbijaju tijesni tjelesni dodir s njima,' rekla je novozelandska istraživačica. Veganseksualce Pottseva je otkrila tijekom podrobnijih razgovora sa 157 vegetarijanaca. 'To je potpuno novi trend. S nečim takvim se još do sada nisam susrela,' također je dodala Pottsova.

Jedna od veganki je rekla kako su joj neveganske osobe inače privlačne, ali ne bi željela biti u fizičkom kontaktu s njima. 'Ne želim biti intimna s nekim, čije je tijelo doslovce sastavljeno od trupala drugih, koji su morali umrijeti za njegov opstanak.'

Oznake: veganseksualci, vegani, meso, prehrana, seks


11.12.2013., srijeda

Živjeti kao svi drugi

Čitam članak o ženi, Francuskinji, koja je samovoljno, pod punom svijesti i odgovornosti, odlučila izbaciti seks iz svoga života kada je imala 27 godina. Od tada je prošlo 12 godina, ona seks i dalje ne prakticira te je o svom iskustvu napisala knjigu 'The Art of Sleeping Alone'.

Ono što me zaintrigiralo jest to što je napisala o tome kako se drugi odnose prema njoj kada saznaju za celibat. Ono kako se odnose prema njoj zapravo je veoma slično kako se odnose prema meni kada saznaju da ne jedem meso. Evo njezine izjave:

'If there was a party, everyone in turn would come sit next to me to regale me with how he or she thought I should live and what I deserved to have. What it boiled down to was that I should live like them.'

U slobodnom prijevodu:

'Ako sam na zabavi, svi žele sjesti pored mene i govoriti mi kako on ili ona misli da bih ja trebala živjeti i kakav život zavređujem imati. Ono na što se sve svodi jest da bih ja trebala živjeti poput njih.'

Cijeli članak na:

http://www.salon.com/2013/08/11/the_joy_of_sexlessness/

Kad ćemo konačno reći: - Živjele različitosti?

Oznake: Francuskinja, seks, celibat, vegetarijanstvo, različitost, život


12.07.2013., petak

Kao biftek

Čitam jednu knjigu i naiđem na sljedeći citat:

'Igor je ležao, dočekao me u obruč golemih jakih ruku kao nešto, ne nekog, što njemu oduvijek pripada, i uzeo kao da uzima biftek. Da, uzeo me je baš kao komad mesa. Brzo, u slast što bi se reklo, a ja sam se željela brzo otcijepiti, očistiti, osloboditi i razdvojiti ono što se načas spojilo, našu kožu, udisaje, izdisaje, mirise.'

Ovo je zapravo klišej koji se često nalazi u literaturi. Opis kako se čovjek prema čovjeku može svirepo ponijeti, svirepo i s fizičke i s psihološke strane – uzeti čovjeka kao komad mesa, kao biftek. No, pitanje je – zašto baš kao komad mesa, zašto baš kao biftek? Zašto ne kao komad krumpira, glavicu kupusa ili pola kilograma brokule? Priznajem, zvučalo bi smiješno, ali ne zvuči li i ovo 'kao meso' barem malo okrutno? Označava činjenicu da čovjek uzima meso bez neke grižnje savjesti, a opet bi ga ta ista savjest trebala barem malo pomučiti, jednako kao i kad je ohol i grub prema drugom čovjeku. Osim toga, meso se usmrdi, jako se usmrdi ako ga ostavimo da dugo stoji, ako nije u hladnjaku (pa čak i ondje!) ili u zamrzivaču. I čovjek se tako usmrdi kada ne drži osobnu higijenu, kada pusti tjelesne sokove iz sebe, tako da s te strane ova usporeba možda i stoji. Meso tako postaje i simbol nečeg prljavog, obrok koji je prljav, a hrana to ne bi trebala biti. Također, ono je i simbol slasti, jednako kao i seks. Ipak, što je slast za jednoga, za drugoga uopće ne mora biti, trenutak u kojem upravo započinje ova usporedba 'uzeo me kao komad mesa' ili 'ponio se prema meni kao prema komadu mesa'.

I tako u krug…

Oznake: meso, biftek, simbol, seks


19.06.2013., srijeda

Zabrana bestijalnosti

Ako mi je nešto doista odvratno, onda je to, uz pedofiliju, i bestijalnost, dakle seks sa životinjama. Sjećam se da sam još kao dijete pronašla neki časopis u kojem su bile takve fotografije i to do dana današnjeg ne mogu izbaciti iz glave. Doista ne znam kakav je naš zakon što se toga tiče, ali mislila sam da se radi o boleštini poput pedofilije koja je zabranjena. No, čini se da nije baš svugdje. Najnovije je da je Švedska zabranila seks sa životinjama, točnije zabranit će ga od sljedeće Nove godine. A do tada je nezakonit jedino ako se dokaže da je došlo do ozljeđivanja životinja pri tome. Od 1. siječnja kažnjavat će se svaki seks sa životinjom i to novčanom kaznom ili zatvorom dvije godine, ili kombinacija obje. Posljednji podaci za Švedsku su iz 2006. godine u kojoj je zabilježeno 100 slučajeva bestijalnosti u kojoj je životinja dokazano mučena. Njemačka je zabranu bestijalnosti uvela u prosincu prošle godine, nakon što je to učinila i Francuska, Švicarska te Velika Britanija.

Hoće li se ovim zakonom nešto učiniti? Kako uopće znati da je netko bestijalan? Kako će se takvi slučajevi uopće prijavljivati? Bojim se da je to nešto slično kao i s mučenjem životinja na farmama i u klaonicama – daleko od očiju i javnosti, svašta se radi i mnogo toga ostaje zataškano.

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: bestijalnost, seks, Životinje, Bolest, nastranost


09.04.2013., utorak

Nenad Veličković: Viva Sexico

Odlična knjiga na 370 stranica koja bi se ustvari mogla podijeliti na tri knjige. Prvi dio je satirična priča o tome kako ženski časopisi zaglupljuju žene, drugi dio je rječnik seksualnih pojmova, a treći dio istraživanje seksualnosti u umjetničkim djelima. Kroz sve se vidi koliko su žene i muškarci različiti, ali ne zato što je to potreba već jednostavno zato jer je svijet takav kakav jest, muški svijet u kojem su žene niža bića, jednako kao i životinje. Osnovna je ideja knjige da patrijarhat vodi civilizaciju u propast.

CITATI:

'Nije istina da je muškarcima lako okolo nositi svoja pileća prsa, mlohave trbuhe, štrkljave grudi, krive noseve, kvrgave noge, debelo salo, gnojave akne, ćosavu bradu, sitne oči, klempave uši i male penise. Ali ih mnogi nose, a ne pada im na pamet kupovati samopouzdanje u teretanama i salonima za uljepšavanje. Može se valjda nekako dodati svom izgledu ne potkradajući od svog duha.'

'Zašto se u svijetu rata i mira muškarci dokazuju bicepsima, a žene sisepsima? Zato jer su u tom svijetu žene muška imovina poput njihove njive ili stoke, čija se kvaliteta procjenjuje mjerama stočne pjace: sjajem dlake, snagom sapi, zdravljem vimena. Što god obećavao feminizam, još uvijek je probitačnije pred muškarcem podići sise umjesto pogleda.'

'Efikasnije je mrštiti se na miris tuđeg znoja nego na smrad tuđih misli.'

'Ubijanje mora biti temeljito. Zauvijek. Konačno rješenje. Kao u nacističkim logorima. Nije dovoljno ubiti, treba otjerati, zatrti, treba uništiti sve što nismo mi. Treba nam ovaj svijet samo za nas.'

'Jedan muškarac, sretno oženjen, sa stalnim zaposlenjem, ugledan i poštovan, usudio se prije petsto godina pomisliti da ovaj svijet počiva na pogrešnim zakonima, da nije pravedno ubijati životinje, trovati vodu, komadati zemlju, uništavati šume, da nije, najzad, bez vraga to što je brak, izmišljen da sačuva privatnu imovinu i ojača crkvu porodio preljub, razvod, 'kopilad', a ljubav pretvorio u savez, posao i obavezu. Možda upravo zato na ovom svijetu ima previše mržnje jer nema previše ljubavi koja umire tiho u zlatnim okovima blagoslovljenog braka. I možda će se desiti čudo kad ključ tih okova najzad dođe u ruke žena.' – autor o slici 'Vrt uživanja' Hieronymusa Boscha.

Oznake: Nenad Veličković, Viva sexico, seks, brak, ljubav, žene, muškarci


29.01.2013., utorak

Što je gore?

Seks sve prodaje, izgleda. Tako sam pronašla reklamu za hamburgere koja je nova i koja u naslovu sugerira: 'Kome nakon ovog videa ne krenu curiti sline, nije čovjek!'

Dakle, ne znam što je gore, to kako se jeftino prodaje žensko meso ili kako te cure razbacuju životinjsko meso. Mislim da su ove cure trebali staviti u klaonicu da pokažu kako je nastao taj hamburger. Njihov seksipil ondje bi se sasvim pogubio.


Oznake: reklama, meso, seks


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.