Samo Durica

četvrtak, 23.02.2017.

Deseta Godišnjica Ljubavi

skuhao si mi večeru
pod pekom,
netko ti je reko
da baš takvu volim,
kupio i crno vino,
samo zbog mene,
želio si mi pripremiti
nešto posebno fino
sam si pospemio stan,
a ja sam doma dugo birala
neformalnu prikladnu odjeću,
odlučila sam se za crnu široku suknju
do koljena uz pamučnu majicu printom
omiljenog crtića Tim Burtona
kao i uvijek muku mučila s odabirom obuće
" imaš patike, fora " - sjećam se da si primjetio,
dugo smo razgovarali o dimenziji vremena
koja ne postoji, ali prolazi,
sigurno i još mnogočemu
čega se sada više ne mogu prisjetiti,
jer, jedino što zauvijek pamtim
osjećaj se koji je prostrujio čitavim mojim bićem
kao krijesnice koje tinjaju u sumrak
nakon što si mi rukom prekrio pupak
prije nego si me prvi puta poljubio
sa svitanjem odsvirao sve svoje melodije
mojom kosom rasutom po plišanom jastuku
poželjevši zauvijek ostati samo tvoja gitara
" mi sviramo zajedno " -
rekao si mi za dobro jutro,
jedini uspio izvući iz mene sve one talente
za koje ni sama nisam znala da postoje,
sviramo još uvijek istu zajedničku pjesmu,
iako ni sama nikada nisam znala
koje sve harmonije postoje za mene
naučio si me kako biti tvoje žice
samo prstima bez trzalice,
s minimalnim pokretima
dušu si mi razotkrio bojom očiju različka
ublažio sve tmine u mojim crnim rupama,
nadopunjujući se sada uštimani
u istom ritmu i bez kronometra
tek te večeri saznala sam što znači biti sretna.






Oznake: ako nije Noć onda je Dan

- 05:31 - Komentari (25) - Isprintaj - #