Kako napisati dobar post

10.02.2013.

Nisam tako dugo aktivni korisnik ovog bloga i nemam posebne ambicije da ga čita što više korisnika, čak je jedno vrijeme bio i zatvoren za publiku. Na nagovor mojih najbližih prijatelja otvorila sam ga i mogu reći da se osjećam isto i sa komentarima i bez njih. Lijepo je pročitati nečije mišljenje o onome što sam napisala ali... ovo je blog ... pišem ga više za sebe i imam drugačiji odnos prema onome što je u jednom postu napisano od onoga što je objavljeno u jednoj knjizi.

I tako sam otkrila svijet blogera. Svijet za sebe. Blogeri pišu postove a još češće čitaju postove drugih i vrlo rado komentiraju. Neki su komentari zaista odlični, čak nekada bolji i od samog posta a nekada su napisani da se broje... to je moj utisak. Mogu samo još napomenuti da sam kod izvjesnog broja blogera primjetila određenu dozu egzibicionalizma, što i ne smatram nekom manjkavošću, naprotiv ponekad je zanimljivo zaviriti u tuđe živote... ali samo ponekad.

Ono što mene okupira po ovoj temi je to zašto se jedan blog čita i komentira češće od drugog. Tema koju blog obrađuje, način pisanja ili nešto treće? I počela sam da čitam postove, kako one na naslovnici tako i one koji se nalaze neprimjetni na spisku dnevnih postova. Neću da ocjenjujem konkretno ni jedan blog, mogu samo reći da je u mojoj pročitanoj količini bilo postova koji će me ponovo vratiti na blog sa kojega potiču a bilo je i postova koji su od top-blogera a da mi se nisu dopali. No to je već stvar ukusa pojedinca.

Sve u svemu, ja sam na osnovu moje višetjedne analize blogova i komentiranja ili nekomentiranja postova, pokušala da opišem u nekoliko tačaka šta jedan post treba da sadrži da bi bio zanimljiv za čitaoca. Pa evo mojih zaključaka:

1. Jedan post mora da obrađuje jednu uzbudljivu temu.
Uzbudljiva tema može sa bude i „Bog, kako ste?“. Priličan broj čitalaca nalaze da to treba nagraditi komentarom.

2. Postovi koji imaju za temu prošlost nisu zanimljivi niti se komentiraju rado.
Naprotiv, teme kao što su politika i stanje u zemlji, sex, BDSM, samoubojstvo i pečeni krompir sa dodatkom ruzmarina su teme koje se najčešće čitaju.

3. Post ne treba da bude predugačak.
Dugački postovi se ne čitaju.

4. Rečenice trebaju biti što jednostavnije, dakle bez onih dodataka između zareza što čitaocu stvara dodatne teškoće i gubi strpljenje da post pročita do kraja.
Mozda nisam ovo trebala da stavim ali neka sada ostane.

5. Slike treba pažljivo odabrati jer su dosta bitne za post.
Ovdje je jedan primjer zanimljive fotografije:



Ova fotografija je urađena dobro, ima točno doziranu količinu provokativnosti, hrabrosti, drskosti i mrvicu seksa što se čitaocima dopada.
Nažalost slika nema veze sa tekstom. Međutim, to nije ni bitno, jer na to niko ni ne obrača pažnju.

6. Vlasnik bloga mora imati mnogo prijatelja, najmanje stotinu ili više
Razlika između prijatelja na fejsu i ovdje je da nije dovoljno lajkati, treba napisati barem: "Divno napisano!!!!"

7. Ovaj post, već sada pretpostavljam, neće biti hit.
Shit!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.