petak, 02.10.2009.

Balenciaga – s/s 2010. – detalji.


Image Hosted by ImageShack.us

Nicolas Ghesquiere, umjetnički direktor i suvlasnik modne kuće Balenciaga, vjerojatno je jedan od najutjecajnih dizajnera ovog desetljeća. Njegovi se radovi pažljivo promatraju i redovito kopiraju u milijunskim serijama koje kasnije možemo vidjeti u high street dućanima. Samo za podsjetnik – upravo je kuća Balenciaga prije nekoliko sezona ponovno na tržište stavila gladiator sandale, što je izazvalu globalnu gladiatormaniju - koja traje i danas. Nekoliko sezona ranije nešto je slično s balerinkama učinila Frida Giannini (Gucci - na zgražanje, užas i financijski strah svojih poslodavaca) – i uspjela. Balerinke su sezonama bile osnovna i najprodavanija obuća, za razliku od današnje dominacije ekstremno visoke seksi obuće.

Oba branda pripadaju Gucci group korporaciji, imaju izvrsne financijske pokazatelje i možda su u ovim težim vremenima morali malo primiriti svoju kreativnost i poraditi na dizajnu koji će, prije svega, - biti prodajan.

Nakon prošlosezonske senzualnosti i elegantnog modernizma autor se odlučio vratiti uličnoj modi. ‘...Da, mislio sam na urbane djevojke, oštrog vizualnog izgleda...’, kaže Nicolas Ghesquiere i dodaje: - ‘..Sada svugdje oko vas možete vidjeti cocktail haljine. A ja se pitam - tko su i gdje su sve te žene koje stalno idu na cocktail zabave?...’ Nastavak…>>


<< Arhiva >>